Citat:
Ursprungligen postat av
VespulaGermanica
Bra att han blev dömd. Nu har vi på papper att han sexualmördade en flicka. Det liv han haft, med vetskapen om detta, har troligen varit ett helvete (förhoppningsvis) och nu får han spendera resten av sitt liv som en person som mördat och våldtagit en flicka, och alla vet om det.
Kommer vi få en bild på fanskapet nu?
Psykopater känner vanligtvis inte ånger, och saknar empatisk förmåga. Han har mer troligt fantiserat om sitt vidriga dåd och onanerat sig till sömns varje kväll, och drömt om att få tillfälle att finna ett nytt offer. En viss oro för att åka fast har han säkerligen känt under åren, och eftersom han alltid varit starkt misstänkt så har han haft omgivningens ögon på sig. Det har förhoppningsvis förhindrat nya offer. Men dåligt samvete? Icke....
En sån jävla ynkrygg som totalt överbevisad fortfarande försöker slingra sig undan med "jag har bara onanerat vid liket".
Fem jävla år!! Ute efter två, med fotboja? Det här landets rättsystem är faan i mig ett riktigt dåligt skämt. Dagen kommer allt närmare då medborgarna börjar stifta rättvisa på egen hand, och då är demokratin verkligen satt ur spel. Men det har rättsystemet själv orsakat i så fall.
Guud vad jag är FÖR dödstraff!! Det var jag inte i min ungdom, men har ändrat uppfattning mer och mer för varje dag dom går....