Citat:
Ursprungligen postat av
Hystericallynaked
De feta orden stämmer på sätt och vis, men handlar inte det minsta om vem du är. Det är enkelt att utsätta en annan människa för så mycket påtryckningar att det blir svårt att hantera.
Varenda kvinna som levt med psykopater har kunskap om det här, egentligen. Men de flesta är inlåsta inom psykiatrin. Och de flesta män som sitter i fängelse vet också.
Det finns en fantastisk dokumentär på AlJazeera som heter ’The feeling of being watched’ om jag minns rätt. CIA spionerar på befolkningen i en by under något decennium samtidigt som de som lever där blir alltmer ”paranoida” och får fysiska symptom. Rekommenderas!
I Sverige är alla egentligen gangstalkade från det ögonblick vi föds.
Alla register - medicinska, psykiatriska, sociala etc samkörs i ett system som kallas ’Nationella Kvalitetsregister’ - dvs register över våra ”kvaliteer” som medborgare av staten.
Det är inget märkligt i sig, vi var ledande i alla former av naziforskning då det begav sig, och vi är det fortfarande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Inst3506
https://www.youtube.com/watch?v=AgJXuWvK1oY
Ja låter onekligen intressant. De övervakades pga deras religionstillhörighet och etnicitet om jag förstod rätt?
I mitt fall verkar det vara för att jag är en störande granne men jag förstår bara inte varför de gangstalkar mig istället för att skicka ett anonymt brev eller likande där de förklarar att jag stör mina grannar och på vilka sätt jag stör dem.
De övervakar mig 24/7. Jag skämtar inte. Jag inbillar mig inte. Jag går alltså inte omkring och försöker hitta tecken på att jag gangstalkeras, utan de stör mig när jag tex sitter uppe sent på natten och fokuserar på något på datorn. Det dyker upp skarpa lukter som sticker ordentligt i näsan och orsakar bla huvudvärk, hudirritation och hudutslag i ansiktet. Det stör även min hund. Det kliar i dennes öron.
Att flytta hjälper inte.
Jag vet inte riktigt vem som övervakar mig. Ett kriminellt nätverk som min fd granne anmälde mig till eller någon statlig organisation. Det sistnämnda har jag extremt svårt att tro, speciellt om det är i Sverige. Jag lutar åt att det är privatpersoner som inspireras av såna trådar som denna och dokumentärer som "The feeling of being watched" osv och utsätter mig för samma sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
Recursion2.0
De reser i tiden.
De facto är det ett kriminella nätverk om deras verksamhet blev offentlig & transparent - om vi utsatta visste exakt vilka det är hade vi direkt polisanmält dem! Tänk er tusentals polisanmälningar över ett år då deras identitet blir avslöjade - det kan verkan polisen, allmänheten eller media undvika att ta på största allvar.
Tyvärr är det här en form av kontrollsystem med fokus på beteende. Din f.d. var troligen med i ett nätverk direkt eller indirekt som ansvarar för det här. Jag har på många sätt försökt definiera vilka de är & vad de vill. I grunden vill de på olika sätt påverka ditt liv - vissa blir utsatta för deras fulla resurser (exempelvis jag). Att du blir trakasserad hemma verkar vara deras grund.
Det jag är utsatt för är underrättelseverksamhet som övervakar mig överallt & rekryterar personer överallt att utföra olika operationer mot mig. Att dra slutsats om vad de vill så verkar de be folk att anmärka på mitt beteende & ta reda på vad jag tänker vilket de såklart rapporterar tillbaka till den ansvarige personen. Kort sagt verkar person som rekryteras tro att det här handlar om en sorts beteende- & trossystemförändring där de ska med uppsåt göra/säga saker som ska de facto trakassera dig men enligt dem är det för att framkalla reaktioner - i princip leka med ens emotioner främst att göra en arg (vem blir inte arg av konstanta trakasserier?). De flesta tror eller vill att jag ska tro att det ska handla om att ta reda på vem jag är - att denna grupp vill "lära känna dig" som en bekant sa.
I mitt fall har de hållit på sedan gymnasiet (år 2005) där alla jag har kontakt med (även främlingar online) blir rekryterade inom kort tid. Hur som helst. Jag har berättat min historia många gånger här.
Jag skulle sätta mina pengar på att det är ett sällskap likt Frimurare som har religiösa grunder & fokus på det sociala & psykologiska i samhället som vill på olika sätt få oss att ändra vårt beteende & hur vi tänker & vad - mycket vad extrema sällskap/kyrkor/kulter/sekter gör vilket också förklarar hur de vänder ens familj & vänner genom att övertyga dessa att delta & försvara en de facto kriminell verksamhet.
Det är olagligt, oetiskt & skadligt. Dessa personer behandlar en som en jävla laborationsråtta där de skapar en miljö med tvång som vi måste förhålla oss till eftersom vi lever i ett samhälle som de har kontroll över. Mer därutöver VILL de att vi vet vad de gör - det är menat att vi ska upptäcka deras påverkan så att vi ifrågasätter & framstår som idioter när parter förnekar det vilket är en led i deras gaslight:ande där vi ska ifrågasätta vår verklighet.
DE har säker VÄLDIGT övertygande motivationen som inte "låter" olagliga eller skadliga men de flesta vet efter en tid är det är fel moraliskt & legalt samt är det skadligt psykologiskt & socialt för den utsatte.
Tänk er om VI FICK VETA vilka de ansvariga är? Bara jag på egen hand kan driva en egen kampanj för att avslöja dem. Sedan kan jag rekrytera flera tusen som tycker att det är oetiskt & amoraliskt - hur kan allmänheten undgå det här då? I Sverige som är så moralisk & humanistisk. Med mina medel & kunskaper & kompetenser kan jag på egen hand forma en internationell kampanj för att sätta dit de åtminstone de på lägre nivåer som ger order eller utför order för fotfolket som är vår sociala omgivning.
De försöker med uppsåt att indirekt genom sociala nätverk att förstöra ens liv som ska verka naturligt. Det får absolut inte verka som att det finns folk som utför påverkansåtgärder - hela deras existens baseras på att de förblir hemliga. Om bara någon av oss riktiga utsatta fick veta vilka det är hade vi spridit det hela överallt & polisundersökningar hade blivit tvingade fram av antal anmälningar.
De vill att vi ska tro på övernaturliga förklaringar eller science fiction därav uteblir någon förklaring av sociala kretsen. Sociala kretsen är sadistisk nog att tycka att de är intressant att se vad vi gör eller vad vi tänker från att bli utsatta.
Förövrigt är det enkelt för dem att motivera personer att delta på frivillig basis. Dessa är professionella psykologiska & sociala operatörer som troligen har doktorerat i sina respektive områden såsom psykologi. De kan med enkelhet lura & manipulera vanligt folk. Vi vet redan att de har åtkomst till olika nivåer & myndigheter i samhället.
Jag har ingen respekt för sådana äckliga dyngan som tror att de har rätt att styra & ställa bakom ens rygg med hjälpa av ens familj & vänner.
Denna operation är global. Utförd av professionella manipulatörer med tillgång överallt & kan spionera på vem som helst. De verkar vara drivna av irrationella mål men för extremister & fundamentalister & ideologer är det rationellt.
Tänk er att det finns en grupp som kan kontakta vem som helst för att sprida information om dig som påverkar vad folk gör/säger om dig eller mot dig. Att denna grupp spionerar på dig i hemlighet via telefon & dator för att använda informationen att skapa psykologiska & sociala operationer i realtid. Att denna grupp existerar med staters kännedom men ingen kan göra något åt det eftersom denna grupp manipulerar stater & myndigheter som privata personer.
Om jag inte visste att de har teknologi att övervaka mig dygnet runt via telefon & dator hade jag antagit att det är en lokal kult/sekt/sällskap som sprider rykten om mig, trakasserar mig & förföljer mig. Därmed är det här en underrättelsegrupp som verkar har auktoritet att övertala vem som helst i samhället att delta - även online.
Jag vet ju vad jag har blivit utsatt för & vad min sociala krets anmärkt & sagt om den ansvarige gruppen. Dessa skiter i lagen - de står över den (de vet det & antar det).
Dessutom vill jag inte låta sådana kräk få kontroll av mig eller mitt liv. Även om de påstår att de ska "göra samhället bättre" - sådan propaganda används i alla kulter/sekter/sällskap att de är moraliskt överlägsna som har gudomligt ansvar att påverka människors liv. Det de gör mot oss är däremot mycket grövre är en vanlig "kult" - de har övertygar alla samhällens aktörer att delta i den de facto illegal "Mind Control"-operation som utför påverkan mot en person i princip varje dag i 5-10-20 år eftersom de rekryterar ens hela sociala krets att agera efter deras metoder. Därmed kan vi utsatta inte lita på någon - effektivt förstör de våra liv & vårt tillit till medmänniskor. SÅ otroligt sadistiskt är det!
Allt det här är baserat på mina erfarenheter. Om jag fick som JAG ville hade alla ansvariga fängslats & att det här avslöjas öppet i media. Det enda jag behöver är deras identitet så kommer jag att lyckas!
Dessutom ska ni aldrig anta att "en granne" är ansvarig - vi vet inte vem som satt oss i denna kriminella förföljelse. Som sagt använder de ofta ett problem så vi tror att denne person är ansvarig för "allt" - sedan när vi flyttar från denne så fortsätter det.
Det här är uppenbarligen ett systematiskt problem som är byggt i samhället & använder samhället för dess syfte. Vi utsatta vill veta vilka det är så vi ska slå tillbaka oavsett vad de lovat eller anspelar på för vår sociala krets - inget av det här är positivt!!!!