Citat:
Hehe, Dan Eliasson sitter säker och runkar till inlägg som dessa! Han små inpyrda grisögon glimmar av glädje när han kommer över skärmen!Är det något jag vet om aggressiva diagnosmongon så är det att de aktivt letar anledningar, provocerar, ljuger eller väljer att minnas fel för att få ge sig på andra. Säger itne att du har fel men om jag var spelmissbrukare skulle jag satsa varenda rothschildsk fejkpeng jag har på att hon just nu sitter och rapar upp massor med anledningar till varför lillebror behövde smaka kniv. Eller så sitter hon surt och mumlar. Tror inte hon skulle dra sig för att spela ut övergreppskortet heller (de vet hur najs det är att ha offerstatus). Då är det ett separat brott som ska utredas och det är den som hävdar något som sitter på bevisbördan.
Citat:
Har du något som talar för att allt bottnar i att den abrahamitiska traditionen är orsaken till knivandet och att lillebror var någon sorts målvakt? Lite slappt av familjen att låta en knatte vakta en tonåring som redan visat sadistiska drag och har ett våldskapital i så fall?
För en av få gångers skull, häng inte ut BO eller GF (gärningsflickan). De är barn och vi vet faktiskt inte vad brodern eller resten av familjen gjort mot flickan. Lillebrodern kanske fått i uppdrag att vakta henne så hon inte skulle gå hemifrån. Kanske med kniv i hand. Hade flickan slöja är detta mer än sannolikt. Imamen kanske var på ingång för att viga bort henne till en gubbe. Kanske var det hennes enda sätt att fly och få hjälp, när hon var ensam hemma med brodern. Ni kanske redan rett ut dödsorsaken men hjärtstopp betyder precis ingenting annat än att hjärtat stannat. Spontant tror jag hans hjärta stannat p.g.a. knivhugg.