2022-07-18, 14:48
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olleph
Kanske inte aktuellt här men om brodern våldtagit och upprepat våldfört sig på systern då?
Har den här tjejen någon pappa? styvpappa? Frågan är vad hon har varit med om som gör att man kan gå så långt...
Hehe, Dan Eliasson sitter säker och runkar till inlägg som dessa! Han små inpyrda grisögon glimmar av glädje när han kommer över skärmen!
Är det något jag vet om aggressiva diagnosmongon så är det att de aktivt letar anledningar, provocerar, ljuger eller väljer att minnas fel för att få ge sig på andra. Säger itne att du har fel men om jag var spelmissbrukare skulle jag satsa varenda rothschildsk fejkpeng jag har på att hon just nu sitter och rapar upp massor med anledningar till varför lillebror behövde smaka kniv. Eller så sitter hon surt och mumlar. Tror inte hon skulle dra sig för att spela ut övergreppskortet heller (de vet hur najs det är att ha offerstatus). Då är det ett separat brott som ska utredas och det är den som hävdar något som sitter på bevisbördan.

Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
För en av få gångers skull, häng inte ut BO eller GF (gärningsflickan). De är barn och vi vet faktiskt inte vad brodern eller resten av familjen gjort mot flickan. Lillebrodern kanske fått i uppdrag att vakta henne så hon inte skulle gå hemifrån. Kanske med kniv i hand. Hade flickan slöja är detta mer än sannolikt. Imamen kanske var på ingång för att viga bort henne till en gubbe. Kanske var det hennes enda sätt att fly och få hjälp, när hon var ensam hemma med brodern. Ni kanske redan rett ut dödsorsaken men hjärtstopp betyder precis ingenting annat än att hjärtat stannat. Spontant tror jag hans hjärta stannat p.g.a. knivhugg.
Har du något som talar för att allt bottnar i att den abrahamitiska traditionen är orsaken till knivandet och att lillebror var någon sorts målvakt? Lite slappt av familjen att låta en knatte vakta en tonåring som redan visat sadistiska drag och har ett våldskapital i så fall?
Citera
2022-07-18, 14:49
Avstängd
Unobosss avatar
Händer det mer brott bland barn eller har MSM släppt på spärren?
Vi har ju nu en anti-invandringspropaganda känns det som.
Det har dolts länge hur invandrarna är våldsammare och har sämre empati och iq än oss nordbor.
Citera
2022-07-18, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Frågan var bokstavligen ”Vad är hon då?”.

Du skulle nog tjäna lite på att tagga ner och läsa in dig på tråden.

Det räcker med att vara någorlunda vaken och kika på vad all mainstream media rapporterar.
De var SYSKON!
Citera
2022-07-18, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Du är fan helt jävla efterbliven! En flicka som har ansetts våldsam sedan tidigare har dödat sin 5 år yngre bror!!! Han var 10 år hon 15. Tjejer är ofta längre än killar i tonåren. Du sitter och hittar på ursäkter för henne?! Fan nån motta får det ändå vara för i helvete!!!

Lugna ner dig. Jag redogjorde för teorier. Detta är en tragedi. Det är inte vanligt att barn dödar barn. Vi får väl se om hon föddes till mördare eller om hon själv utsatts för grovt våld inkl. sexuellt och om det är därför hon varit utåtagerande och våldsam tidigare. Om 10-åringen som nu är nedsövd efter det grova våldet hade lyckats göra motstånd och dödat 14-åringen. Hade du vrålat mördare då med? Då hade hon inte varit nersövd utan rubrikerna skulle vara desamma som i detta fall.
Citera
2022-07-18, 14:53
Avstängd
Unobosss avatar
Troligtvis har hon strypt sin lillebror. Eftersom det först troddes vara sjukdom.
Makabert.

Ungen ska ha rättspsyk for life.
Citera
2022-07-18, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Hehe, Dan Eliasson sitter säker och runkar till inlägg som dessa! Han små inpyrda grisögon glimmar av glädje när han kommer över skärmen!
Är det något jag vet om aggressiva diagnosmongon så är det att de aktivt letar anledningar, provocerar, ljuger eller väljer att minnas fel för att få ge sig på andra. Säger itne att du har fel men om jag var spelmissbrukare skulle jag satsa varenda rothschildsk fejkpeng jag har på att hon just nu sitter och rapar upp massor med anledningar till varför lillebror behövde smaka kniv. Eller så sitter hon surt och mumlar. Tror inte hon skulle dra sig för att spela ut övergreppskortet heller (de vet hur najs det är att ha offerstatus). Då är det ett separat brott som ska utredas och det är den som hävdar något som sitter på bevisbördan.

Har du något som talar för att allt bottnar i att den abrahamitiska traditionen är orsaken till knivandet och att lillebror var någon sorts målvakt? Lite slappt av familjen att låta en knatte vakta en tonåring som redan visat sadistiska drag och har ett våldskapital i så fall?

Har du något som talar för att familjen inte är slapp?
Citera
Medlem
Citat:
15-åringen lidit av apatiskt uppgivenhetssyndrom. Hon har varit föremål för flera psykiska utredningar och orosanmälningar, vilket TV4 Nyheterna var först att rapportera om.

– Allt såg mycket bättre ut för dem för bara en vecka sedan, dottern hade nyligen fått vård och var lugnare. Så händer det här, berättar en granne.
https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-grannen--forsokte-radda-pojken/

Tragiskt fall det här.
Citera
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Lugna ner dig. Jag redogjorde för teorier. Detta är en tragedi. Det är inte vanligt att barn dödar barn. Vi får väl se om hon föddes till mördare eller om hon själv utsatts för grovt våld inkl. sexuellt och om det är därför hon varit utåtagerande och våldsam tidigare. Om 10-åringen som nu är nedsövd efter det grova våldet hade lyckats göra motstånd och dödat 14-åringen. Hade du vrålat mördare då med? Då hade hon inte varit nersövd utan rubrikerna skulle vara desamma som i detta fall.
Du tror att en 8 årig flicka skulle kunna dräpa en förvuxen negerunge? Du är verkligen efterbliven?

Hade så skett hade jag varit glad.
Citera
2022-07-18, 14:56
Medlem
dragonfly08s avatar
Citat:

Det du menar är hypoteser. Teorier är grundade på studier.
Citera
2022-07-18, 14:58
Medlem
Blir ändå förbannad på mamman med som lämnade dottern ensam med lillebror.. 😭
Citera
2022-07-18, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Men om hon häktas.

Får en 15-årig tjej sitta på exakt samma häkten som vuxna brottslingar sitter eller gör man någon specialare när förövarna är så här pass unga?

Måste vara ganska påfrestande för en 15-årig tjej att sitta häktad tänker jag.

En mördare är dock en mördare men frågar utav nyfikenhet.

Vet häktade 15-åringar, pojkar, som suttit på vanligt häkte. Men antar att man, som det anstår ett feministiskt samhälle, har andra lösningar för flickor.
Speciellt från andra länder.
Citera
2022-07-18, 14:59
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Har du något som talar för att familjen inte är slapp?
Nej, men det var du som kom med påståenden. Då är det du som får framföra bevis för din tanke om du vill.

Min erfarenhet av situationer som dessa är att diagnosbarnen sedan länge är duktiga på utpressning mot familjen. "Ni vet vad som händer om jag inte får som jag vill och ni är onda som stoppar eller ifrågasätter mig!" Ofta är föräldrarna medberoende och kan sitta i veckor och skriva arga inlägg om soc-tanter och hur dåliga regionens kuratorer är. Sedan tittar de upp och kommer på att ungjäveln inte varit hemma på en dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in