2022-07-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
För att han bor precis i närheten och postade sin tweet innan artiklarna kom ut.

Gjorde han? Inte om man tittar på klockslaget han la ut det.. Aftonbladet la ut vid middagstid, han för ca 4 timmar sen..
Senast redigerad av missy123 2022-07-17 kl. 23:29.
Citera
2022-07-17, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av District9
En 10 åring kan fan inte vara homo eller hetro. För ung din nato rönkare

https://www.qx.se/livsstil/25135/alltid-bog-det-ar-san-jag-ar-fodd/
Citera
2022-07-17, 23:29
Medlem
picadolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzebra
Dumheter! Antar att du inte har egna barn när du uttrycker dig så. Hade aldrig offrat ett av mitt barn på det sättet. Det finns andra vägar att gå, speciellt om en dotter hamnat i en våldsspiral, med historik. Vi lever inte på 1800-talet!

Det vet ju du också att vissa kulturer faktiskt är kvar i det vi menar med 1800-talet. Kanske har de svårare att söka hjälp, svårare att förstå vad de har för möjligheter, rättigheter osv. Men jag vet inte var de har för ursprung, de kanske var på fest med stureplanseliten, vad vet jag.
Citera
2022-07-17, 23:32
Medlem
Jacke1010s avatar
Folk måste sluta ställa frågan om det är muslimer eller inte. Det kan inte vara muslimer eftersom att det isåfall skulle vara pojken som dödat flickan eftersom att dom föredrar getter över tjejer. Muslimska tjejer dödar inte killar.
Citera
2022-07-17, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Knappast. Inte många svenskar är mörkhyade och använder slöja.
Det som hänt är tragisk oavsett hur personen ser ut men jag har svårt att tro på honom.
Citera
2022-07-17, 23:33
Medlem
Enligt uppgifterna ska flickan ha varit våldsam tidigare

"En 15-årig flicka har anhållits misstänkt för mord på sin 10-årige lillebror.

Enligt uppgifterna ska flickan ha varit våldsam tidigare. Enligt samma uppgifter har polisen larmats till bostaden tidigare eftersom flickan varit våldsam.

Personen är en 15-årig flicka som är storasyster till den döde pojken."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lV6pPA/minderarig-anhallen-for-mordforsok
Citera
2022-07-17, 23:33
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SelinneDionne
Omg vad många personer i samma hus. Miljonprogram?

Det är någon typ av speciellt boende, men den exakta formen vet jag inte. Speglar inte befolkningssammansättningen i stadsdelen i övrigt.
Citera
2022-07-17, 23:34
Medlem
BrainOfSheldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av District9
En 10 åring kan fan inte vara homo eller hetro. För ung din nato rönkare

Vad snackar du om? Barn börjar känna attraktion långt tidigare än vid 10 år. Redan förskolebarn kan bli kära (i det ena, i det andra, eller i båda könen). Sexuell läggning är i det närmaste 100 % medfödd.
Citera
2022-07-17, 23:39
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
https://www.tv4.se/artikel/2tLj6a1AkIE6TAY3E6pwR/minderarig-anhallen-misstaenkt-foer-mord

Återigen psykisk ohälsa och orisanmälningar

Dags att stärka psykvården
Snarare dags att börja bygga stora barnhem igen, och permanent avhända dessa invandrade sopor vårdnaden om sina barn, och därmed rätten till samtliga bidrag, förmåner och förturer till bostad som grundar sig just på – deras barn!
Citera
2022-07-17, 23:40
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacke1010
(...) Muslimska tjejer dödar inte killar.

Varför kan inte mgm vara muslim och tjej?

Uteslutet att vi har att göra med ännu en utvecklingsstörd invandrare?
Citera
2022-07-17, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mantilla
Snarare dags att börja bygga stora barnhem igen, och permanent avhända dessa invandrade sopor vårdnaden om sina barn, och därmed rätten till samtliga bidrag, förmåner och förturer till bostad som grundar sig just på – deras barn!

Resultatet till att Somalier skaffar 5-10 barn, staten borde hindra att man skaffar mer än 3.
Det är uppenbart att dessa idioter inte kan ta hand om sina barn.
Citera
2022-07-17, 23:42
Medlem
Det kan vara så att lillebror retades, så som småbröder kan göra....men storasyster hade inte förmåga att hantera det pga t.ex. borderline, och när hon väl börjat banka på honom kunde hon inte sluta.....så gick det som det gick...hon tog kål på sin lillebror pga en bagatell!
En fasansfull tragedi för henne också...hon har förlorat ett syskon, som hon kunde haft i många år...en närstående i resten av sitt liv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in