2022-07-17, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Men hallå vet vi att det är så?
Nej det är ren BS. Iallafall homo-biten. Ibland är rasse/homofobi/misogyni-mupparna mest i vägen i trådarna.
Citera
2022-07-17, 23:05
Medlem
Citat:
Men hallå vet vi att det är så?

Nej det vet vi inte🙄🙄
ingen vet vem det är.. kan vara en svart, vit eller grön person.. men att en 10åring mördas för att han var homosexuell är nog inte ens nära sanningen🙄
Citera
2022-07-17, 23:05
Medlem
Citat:
Det är bra att du har koll. Jag vet i alla fall at det var svårt att bli intagen om du inte var seriöst farlig för dig själv eller andra på det sjukhuset jag jobbade på.
Nej det är riktigt. Om du inte är farlig så är det inte så lätt att bli inlagd (om man nu vill det).

Men i det här aktuella fallet verkar det ju som MGM har visat aggressioner tidigare så det kansk hade varit på sin plats med ett LPT.

(GMs låga ålder talar mot det; Man skriver sällan vårdintyg på så unga personer, även om det förekommer.)
Citera
2022-07-17, 23:06
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Nej det vet vi inte🙄🙄
ingen vet vem det är.. kan vara en svart, vit eller grön person.. men att en 10åring mördas för att han var homosexuell är nog inte ens nära sanningen🙄
Och alla färger av personer har huckel på huvudet?!?
Citera
2022-07-17, 23:07
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Nej det är ren BS. Iallafall homo-biten. Ibland är rasse/homofobi/misogyni-mupparna mest i vägen i trådarna.

I det här fallet vet vi väl egentligen ingenting om vad som hänt. Folk drar iväg med sina teorier och fantasier. Kan också ha varit en borderline tjej. Dessa kan vara riktig knepiga, manipulativa, psykobitches och creepy. Men nu spekulerar jag förstås.
Citera
Medlem
Xemnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Fast bögarna brukar ju hävda att de föds som bögar.

Inte när dem är 10 dock. Detta medger dem senare när de är vuxna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin300
Vällingby lutar mer mot en svensk MGM om man ska spekulera.
Knappast. Inte många svenskar är mörkhyade och använder slöja.
Citera
2022-07-17, 23:08
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Nej det är riktigt. Om du inte är farlig så är det inte så lätt att bli inlagd (om man nu vill det).

Men i det här aktuella fallet verkar det ju som MGM har visat aggressioner tidigare så det kansk hade varit på sin plats med ett LPT.

(GMs låga ålder talar mot det; Man skriver sällan vårdintyg på så unga personer, även om det förekommer.)

Jo för det minns jag att man ogärna tvångsvårdade omyndiga personer. Då ska det vara riktigt allvarligt. Tragiskt om det är så att psykiatrin har underlåtet att vårda tjejen om det funnits starka signaler tidigare.
Citera
2022-07-17, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
https://www.ratsit.se/personer/Stockholms-kommun-Sp%C3%A5nga-mfl/V%C3%A4llingby-16268/Frostviksgatan-6/1
Då skulle jag vilja ha ett förslag på vilken svensk familj du lutar dig mot?

Omg vad många personer i samma hus. Miljonprogram?
Citera
2022-07-17, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Och alla färger av personer har huckel på huvudet?!?

Och ingen vet om hon hade slöja eller inte.. ja en person har skrivit så på någon annan sida.. men det tar jag med en nypa salt ..
Citera
2022-07-17, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
https://www.ratsit.se/personer/Stockholms-kommun-Sp%C3%A5nga-mfl/V%C3%A4llingby-16268/Frostviksgatan-6/1
Då skulle jag vilja ha ett förslag på vilken svensk familj du lutar dig mot?

Va i helvete, är den adressen verkligen i sverige? Hela trappen full av blattar ju
Citera
2022-07-17, 23:11
Medlem
Citat:
Jo för det minns jag att man ogärna tvångsvårdade omyndiga personer. Då ska det vara riktigt allvarligt. Tragiskt om det är så att psykiatrin har underlåtet att vårda tjejen om det funnits starka signaler tidigare.
Ja, vi får se om det här leder till åtal (vilket det borde göra) så vi får en FUP som kanske rätar ut en del frågetecken som uppkommer i den här tråkiga historien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in