2022-07-17, 16:46
Medlem
Tänk om det rör sig om släktskap? Syster som dödat sin syster?
Något med heder?
Eller något bråk om en pojkvän?
Citera
2022-07-17, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tener
Expressen skriver nu att flickan MGM är 15 år

Citat:
Ursprungligen postat av Thehonestswede
En av personerna som var med och gjorde sig skyldiga till bl.a människorov här (FB) Tre flickor åtalas för bla. människorov och grov misshandel (Stockholm, 2020-11) är skriven på aktuell adress. Domen är bara någon månad gammal. Verkar vara en sannolik, i vart fall möjlig, koppling.

Vem av dom?
Citera
2022-07-17, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Vem av dom?

Hon som har ett förnamn som en av de mest berömda kvinnliga R&B-sångerskorna i världen. Har inte skrivit några inlägg tidigare så jag vill inte vara i gränslandet med uttrycklig namngivning.
Citera
2022-07-17, 16:48
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MZW
Ska vi gissa att tjej A flirtat eller gjort något med tjej B’s kille? Tjej B vill ses och ”prata”, sen spårar det ur. Räcker med en knuff ibland.

Rätta mig om jag har fel men med misstankegrad mord så är det planerat, om inte så blir det dråp alt vållande till annans död eller?
Citera
2022-07-17, 16:50
Medlem
Citat:
fel av mig, det finns även en flicka.
I din länk hittar jag flera personer under 18 av båda kön.
Citera
2022-07-17, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thehonestswede
Hon som har ett förnamn som en av de mest berömda kvinnliga R&B-sångerskorna i världen. Har inte skrivit några inlägg tidigare så jag vill inte vara i gränslandet med uttrycklig namngivning.

*eyonce *wik alltså.

* = B
* = k
Citera
2022-07-17, 16:52
Medlem
Om man ser vad tjejerna i människorovstråden gjorde sig skyldiga till så finns det ganska övertygande personliga hämndmotiv.
Citera
2022-07-17, 16:52
Medlem
Kattafankens avatar
Är det den kvicka Beyonce som har varit i farten igen?
Citera
2022-07-17, 16:53
Medlem
Kvinnan B som ni talar om verkar ha ett litet barn om man scannar hennes FB
Citera
2022-07-17, 16:56
Medlem
Jag tror inte detta är en vendetta gällande svartsjuka.

Jag har haft fel förut, men också haft rätt förut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle1kula
Tydligen har man gjort om Indalsbacken som tidigare varit ett stort läkarhus till lägenheter, så då är det inte omöjligt att det skett inomhus och alla blåljusbilar står rätt placerade.

Mja läkarhusen finns fortfarande på 1 och 2 och Ålderdomshemmet har väl funnits där sen ett tag tillbaka. Men frågan är om man delat upp det i 2 delar eller något. För kollar man som sagt nere på Frostviksgatan 3 så ser det ut som att det finns 2 ingångar. kan kanske vara ett soprum eller något också,det är högst oklart. Men blir lite förvirrad över numreringen på Indalsbacken,verkar som om att läkarhuset har flera nummer "i sig" då det hoppar direkt från 1 till 17 och 17A(där ålderdomshemmet ligger) för att sedan blir 19 längre upp

Pratas även om ett Gruppboende som ska ligga på nummer 4 där detta också kan ha skett om man nu ser till placering av blåsljuspersonalen
Citera
Medlem
Citat:
Kvinnan B som ni talar om verkar ha ett litet barn om man scannar hennes FB

Är B under 18?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto