2022-07-16, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Dessutom är det väl bara bra med "nya ögon" på fallet. Jag tror det börjar lösa upp sig och att polisen har mängder av relevant information/bevis mot TH och andra. De behöver bara göra några sista undersökningar, typ de som de tydligen gjorde nyss?

Jag tror det att det kommer hända saker rätt snart nu. Det är därför som även väninnan vågar uttala sig. Hoppas verkligen att AEFH får upprättelse snart. Det är sannerligen superskumt att att varken TH eller barnen söker information om henne i media...

Hade det varit min mamma så hade jag varit ute och sökt information om henne från start och ända tills något kommit fram. Jag hade babblat i tidningar och i TV allt vad jag kunde, så att folk kanske kom in med information.

Det man har läst här om dem visar sannerligen på att de inte brydde sig mer om henne än de bryr sig om det kommande arvet efter TH...

Och intervjun/videon med TH ska vi inte tala om. Den var i det närmaste pinsam.

Undrar vad en såpass duktig advokat som S Holden tänker om sin klient? Och varför är inte AEFH´s advokat ute och söker information?

Mvh
/FS
Jeg er helt enig med deg at det er bare bra med nya øgon på fallet. Tror det har vært en god ting, og jeg tror at frustrasjonen har vært stor i denne saken. Motstand og villedning i bøtter og spann kan gjøre noe med en.
Jeg hadde også bablet i vei, tryglet og bedt, og hadde gitt fra meg huset til undersøkelser; umiddelbart og for alltid.
Senast redigerad av Ittno 2022-07-16 kl. 22:22.
Citera
2022-07-16, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Fra Dagbladet Pluss artikkel i går, 15. juli 2022.
Venninnens teori om mysteriet: - Sikker

Er ikke dette litt uvanlige formuleringer?
Tom Hagen uttaler via sin advokat Svein Holden at han ikke ønsker å kommentere dette.

Hagen ønsker heller ikke at advokat Holden skal svare på eller gi sine synspunkter på spørsmålene Dagbladet har stilt.
At Hagen har instruert sin advokat på denne måten. Gitt Holden munnkurv.

Kunne ikke Holden bare ha svart "ingen kommentar", i stedet for å fortelle at Hagen ikke ønsker at Holden skal uttale seg.

Betyr det at Holden egentlig hadde ønsket å kommentere spørsmålene, men ikke fikk lov av Hagen.

Helt enig at dette fremstår som rart og uvanlig.

At TH har instruert SH om å ikke svare er en tilleggsopplysning som ikke hadde trengt å komme frem.
Men åpenbart foreligger det et behov å få dette frem. Normalt hadde det holdt med "ingen kommentar".

Jeg tror nok ikke det bare er politiet som har samarbeidsproblemer med TH, for å si det slik.
Citera
2022-07-16, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Helt enig at dette fremstår som rart og uvanlig.

At TH har instruert SH om å ikke svare er en tilleggsopplysning som ikke hadde trengt å komme frem.
Men åpenbart foreligger det et behov å få dette frem. Normalt hadde det holdt med "ingen kommentar".

Jeg tror nok ikke det bare er politiet som har samarbeidsproblemer med TH, for å si det slik.

De som har sitert Holden og brukt han som et sannhetsvitne må nok revurdere det etter at det har kommet fram at det er TH som bestemmer hva han skal og kan si.
Citera
2022-07-17, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
De som har sitert Holden og brukt han som et sannhetsvitne må nok revurdere det etter at det har kommet fram at det er TH som bestemmer hva han skal og kan si.
Antar det snart kommer innlegg om at dette skyldes politiet og medias holdninger til th.
Citera
2022-07-17, 08:23
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Jeg er helt enig med deg at det er bare bra med nya øgon på fallet. Tror det har vært en god ting, og jeg tror at frustrasjonen har vært stor i denne saken. Motstand og villedning i bøtter og spann kan gjøre noe med en.
Jeg hadde også bablet i vei, tryglet og bedt, og hadde gitt fra meg huset til undersøkelser; umiddelbart og for alltid.

Tror TH har planerat detta länge. Sen hände det kanske på fyllan och villan på natten (tror han har slagit henne många gånger innan, då han verkade behandla henne som skit) och han har kanske kunnat få sonen att spela med.

"Hon var full och bråkade med mig och då hände en "olycka". Hon är ju redan död, så det enda som kan hända nu är att jag åker in i fängelset och då rasar hela företaget och ni får inte ärva något. Det bästa ni kan göra nu, är att stötta mig, så har ni miljarder att dela på en dag."

Och vad gäller MB, så har jag hela tiden skrivit här att jag tror att de två har ihop det.

Även versionen då han kan ha lejt in andra att mörda henne är trolig.

Den enda versionen som inte är trovärdig alls, är den där han är oskyldig.

MVh
/FS
Citera
2022-07-17, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Tror TH har planerat detta länge. Sen hände det kanske på fyllan och villan på natten (tror han har slagit henne många gånger innan, då han verkade behandla henne som skit) och han har kanske kunnat få sonen att spela med.

"Hon var full och bråkade med mig och då hände en "olycka". Hon är ju redan död, så det enda som kan hända nu är att jag åker in i fängelset och då rasar hela företaget och ni får inte ärva något. Det bästa ni kan göra nu, är att stötta mig, så har ni miljarder att dela på en dag."

Och vad gäller MB, så har jag hela tiden skrivit här att jag tror att de två har ihop det.

Även versionen då han kan ha lejt in andra att mörda henne är trolig.

Den enda versionen som inte är trovärdig alls, är den där han är oskyldig.

MVh
/FS
Han har alibi.
Citera
2022-07-17, 09:52
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Han har alibi.

Nja, kanskje..
Citera
2022-07-17, 10:17
Medlem
Citat:
Han har alibi.

Et hemmelig alibi i så fall
Citera
2022-07-17, 10:23
Medlem
Hvis man har leiet inn folk, er alibi for hvor man var på tidspunktet for ugjerningen uinteressant.
Citera
2022-07-17, 10:31
Medlem
Citat:
Han har alibi.

Alt.1: TH har alibi for å ha utført drapet selv på formiddagen, men det forutsetter at vitnene TEH og MB er troverdige. Han mangler også alibi deler av dagen etter at han kom på jobb, og frem til han kontaktet politiet.

Alt.2: TH har ikke alibi for å ha kunnet planlagt drapet, og leid inn folk til å utføre selve drapet for seg.

Det er med andre ord flere muligheter for at TH kan være skyldig, og det er disse teoriene politiet konsentrerer seg om.
Citera
2022-07-17, 10:42
Medlem
Citat:
Han har alibi.

Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Nja, kanskje..

Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Et hemmelig alibi i så fall

Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Alt.1: TH har alibi for å ha utført drapet selv på formiddagen, men det forutsetter at vitnene TEH og MB er troverdige. Han mangler også alibi deler av dagen etter at han kom på jobb, og frem til han kontaktet politiet.

Alt.2: TH har ikke alibi for å ha kunnet planlagt drapet, og leid inn folk til å utføre selve drapet for seg.

Det er med andre ord flere muligheter for at TH kan være skyldig, og det er disse teoriene politiet konsentrerer seg om.
Helseappen beviser at TH ikke drepte sin kone!
Håpløst å annullere alibiet når det er så solid og akseptert av politiet som har full oversikt og innsyn i alt helseappen forteller, for den forteller en del, mye mer enn det vi er informert om.
Citera
2022-07-17, 11:05
Medlem
Citat:
Helseappen beviser at TH ikke drepte sin kone!
Håpløst å annullere alibiet når det er så solid og akseptert av politiet som har full oversikt og innsyn i alt helseappen forteller, for den forteller en del, mye mer enn det vi er informert om.

Siktelsen sier tydelig at TH er siktet for drap, eller medvirkning til drap, på sin kone AEH.

Så langt har hverken helseapper, vitneutsagn, eller andre hendelser greid å motbevise eller fjerne denne alvorlige siktelsen. Politiets etterforskning baserer seg fortsatt på dette faktum, og alt tyder derfor på at siktelsen er korrekt. Politiet og Riksadvokaten har også uttalt at den pågående etterforskningen viser at de er på rett spor for å kunne løse saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in