Citat:
Skitsnack och inget annat än kvalificerat skitsnack. Du tror du kan sitta och hävda att du inte fantiserar när du i samma andetag drar till med samma tomma vals om hur USA gör ditten och datten. Snacka om vilse i både självinsikt och möjligheter till att kunna konstatera ett sjit. I ärlighetens namn så har du inte den blekaste aning om hur slagfält eller så kallade krig fungerar, visst? Men du tog chansen till att kunna använda denna konflikten till att späda på dina egna egoistiskt inbilska fantasier ja. Som gemene 17-åring som sitter och hävdar att han visst vet allt han behöver veta för att vara säker på sin sak. Tro mig lille pojk(får man ju hoppas, annars är du ju tappad bakom en vagn), Washington är inte på något sätt satta på någon form utav krigssituation, och ännu mindre är det dem som skall eller kommer att förhandla. Du kanske borde se till att tvätta ur svampen mellan öronen emellanåt, så att du inte fastnar på ett enformigt mantra skapat i JUST fantasi
Jag fantiserar inte fritt, jag konstaterar bara fakta hur det ser ut på slagfältet. Donbass och Krim är givetvis förlorade för Ukraina, och de kommer aldrig och under inga omständigheter få dessa landområden tillbaks. Charkiv lär falla snart också(?)
Odessa och Svartahavskusten vete fan, finns säkert en chans att de förblir ukrainska om det kommer till fredsförhandlingar. Men Washington vill inte ha förhandlingar, deras syfte med proxykriget är att skada Ryssland och inte att hjälpa Ukraina.
Odessa och Svartahavskusten vete fan, finns säkert en chans att de förblir ukrainska om det kommer till fredsförhandlingar. Men Washington vill inte ha förhandlingar, deras syfte med proxykriget är att skada Ryssland och inte att hjälpa Ukraina.