Citat:
Ursprungligen postat av
Love.Thy.Neighbor.
Du verkar vara totalt verklighetsfrånvänd, allt vad Hunter har gjort och gör har givetvis enormt stor betydelse då han och hans fader Joe's business dealings med korrupta regimer, samt deras andra förehavanden, bl.a. umgänge med prostituerade har skapat möjligheter för främmande makt att påverka politiken i USA.
Sedan är det ju förstås väldigt illa också ur ett moraliskt och etiskt perspektiv att personer som tillhör den absoluta makteliten beter sig så omdömeslöst och illa.
Ledare borde vara personer med ett sunt och i det närmaste fläckfritt leverne, personer som man kan se upp till och respektera, goda föredömen, inte människor som beter sig som clowner och framförallt inte människor som ljuger och har ett kriminellt beteende och leverne.
Inget hunter gör har någon betydelse för politiken i USA, lika lite som jag har någon betydelse för USA politiken.
Men vad jag lärt mig med all tid som nu gått i å¨tråden, det är att inget händer överhuvudtaget, bara massa svammel och skvaller som saknar betydelse.
Men kanske imon kommer det, men då har vi i alla fall något och prata om, för det var väldigt längesedan det fanns något alls att säga om Hunter.
SÅ förstår inte varför man pratar om han nu, men jag gissar på det har med whataboutism och göra och dra uppmärksamhet ifrån vittnesmålen som berättar hur trumpen försökte göra en statskupp i FÖRHÖREN man har nu om attacken emot USA....
Citat:
Ursprungligen postat av
seppolundgren
vem är majoritetsägare i news corp?
vad har denne för relation till NyPost?
(slingrandet kan börja)
Jag blev faktiskt förvånad att enok inte kunde svara på en så enkel fråga.