Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
Haha, vad fan. Hur länge kan 3D-skrivaren vara ett hett samtalsämne?
Tror jag bestämt att jag ska ta och föreslå att man lägger till en punkt i moderatorsmeddelandet om att den som drar upp 3D-skrivaren åker på en varning direkt. Pang, bara.
Om en användare här gång på gång framställer sina argument som en 20 åring med insikter i livet såsom marknader och krigszoner likt att han var tappad bakom en vagn som parvel, och dessutom klipper och klistrar i andra användares inlägg samtidigt som han postar one-liners hej vilt med - "nu ljuger du, det har jag aldrig sagt, nej du har fel" osv,osv, då är det ju inget mer än en självklarhet att den idioten (ja, välförtjänt epitet) får höra sina fantasier eka om och om igen. Han har ju ett val att ge fan i att förstöra tråden med mer av sitt trams, dock brister hans självinsikt så mycket att stackaren inte ens förstår detta......men jo, han är ju också ryskempatiserande och bristen hos de flesta av dessa avarter har ju 20% av den RIKTIGA världen redan konstaterat som den yttersta utav sinnesförvanskningar. Lyckligtvis är det ju humor att dessa felknullade serber fortsätter posta 700 länkar om dagen med EXAKT samma fejkfakta som igår, förrgår, månader tillbaks. I hans fall kan man ju säga att - om du kör rakt in i din ouppfällda garageport en gång, så ses det som ett misstag eller halt väder, men gör du det en gång om dagen så är det ju klart att grannarna har rätt att ifrågasätta din rätt att använda den gemensamma gatan. 3-d skrivarepitetet är välförtjänt och bevisar sig nå helt nya höjder varje dag. Med andra ord - en idiot är en idiot oavsett hur många gånger idioten lyckas spola efter sitt toalettbesök