Citat:
Ursprungligen postat av
Hundenmuhammed2
Ni muslimer/ockupanter befinner er i ett annat folks land, åk hem så kan ni fira er pedofilreligion hur mycket ni vill.
Ni muslimer förstör alla länder ni ockuperar men snart har hela Europa fått nog av er och jag längtar till inbördeskriget i europa.
Svenska folket se här hur muslimerna kräver att sverige ska anpassa sig efter islam, redan idag har de förbjudit oss svenskar att fira skolavslutningar i kyrkan, vi får inte sjunga nationalsången, badanläggningar delar upp kvinnor och män, maten i skolan är anpassad efter islam och i sveriges olika anstalter, det byggs pedofil
Moskéer överallt där svenne får betala för hur många medlemmar de har, barn delas upp i skolan, man får bada med kläder ifall man är muslim även fast det är väldigt ohygeniskt, .......osv
När får svensken nog av muslimerna?
Jag är ingen muslim. Ingen kristen heller. Men det är irrelevant.
Om nu skattepengarna får finansiera de kristna kyrkorna kan de väl för all del få finansiera moskéerna också. Båda är fula byggnadsverk som verkar onödiga för utomstående men är viktiga för de som går dit. Muslimer tvingas gå i kyrkan (på t.ex. skolavslutningar) och de flesta klagar inte ens men om du skulle behöva vistas i en moské och sjunga visor om Mohammed hade det väl blivit ett jävla liv? Nationalsånger tycker jag dock sjungs ganska så frekvent och jag har aldrig hört någon muslim klaga på den även om jag själv kan tycka att den är rätt fånig. I vilket fall som helst är nog inte nationalsången muslimernas största problem liksom att specialmat i skolan inte borde vara ditt största problem. Det ges ju ut till hur många kategorier som helst (glutenintoleranta, veganer...) så varför inte till muslimer om de nu blir gladare av det? Vad du menar med "det byggs pedofil" kan jag tyvärr inte riktigt förstå så jag har svårt att svara på det men vad gäller badkläder finns det heltäckande man kan köpa och de är inte ohygieniska.
Liksom kristendomen har gjort (något sånär) kommer väl islam få lov att anpassa sig efter det moderna samhället. Alla muslimer är inte likadana och alla är inte ens speciellt troende. Sedan är det klart att det finns några idioter som vill ta död på all svensk kultur men likväl finns det många svenskar som vill utrota islam (känner du kanske någon???). Har du läst "Flyga drake"? Annars är det ett bra tips för du verkar vara nybörjare. Spännande berättelse om inte annat. Alla religioner är rätt värdelösa men deras anhängare behöver inte vara det och det viktiga är att få dem så lyckliga som möjligt. Det är det som är samhällets uppgift, att få invånarna att må bra.