Citat:
Ursprungligen postat av
Stefan4
Det där är retorik på mellanstadienivå.
Det är retorik baserat på en verklighet, som de flesta redan känner till. Vissa idrotter lockar folk med viss sexuell läggning, så enkelt är det. Jag har för övrigt inget emot det, men är själv ointresserad av att titta på de sporterna. Jag är dock imponerad av skickligheten hos deltagarna.
Tyvärr är det en verklighet som skiljer sig från den politiskt korrekta önskade verkligheten.
Helt ärligt så får du leva vidare i samma drömvärld som den dygnande superfeministen Fif. Ni är religiösa och därför omöjliga att diskutera med.