Citat:
Ursprungligen postat av
granvall
Tills Idag 15:40 för att vara exakt. Det här är ju så gammal skåpmat. Det är snart två år sedan de smaskigaste lades ut. Dags för en repris då för att fansen ska låta bli att engagera sig i förhören i kommittén. För där får man ju höra sådan som inte är till för fansen små rara öron.
Eller vad är bruksanvisningen till detta i år då? Joes telefonnummer för flera år sedan till exempel vad ska vi med det till?
Ja, det är en klassisk att distrahera vissa som man inte vill ska ta del av förhören och genom ta upp något som sedan länge inte ledde till något.
Tiden går och går och går och går och åter går, men aldrig har dom något att visa upp om Hunter eller relevansen till politiken.
Jag har märkt hur trumpnissarna bara skriver mer och mer nonsens, precis som de inte har en susning vad de ska skriva längre.
Men kanske vi har tur att denna fredag kommer åtalet, eller kommer jag få vänta för evigt tro, för det verkar det mest troliga alternativet nu och att aldrig någon kommer ske något alls.
Men sure, jag väntar i nått år till och ser om det kommer något om hunter, eller om allt vi får är bara tomt prat som vanligt, för det verkar vara det enda som trumnissarna kan prestera och detta med facit i hand upp tills nu.