2022-07-10, 15:48
Medlem
Emma18s avatar
Ny tråd sammanfogad.

/Moderator
Citera
2022-07-10, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elcielo
Hur lång tid innan man får höra att ryssen på något sätt ligger bakom läckan tror ni?

Tills Idag 15:40 för att vara exakt. Det här är ju så gammal skåpmat. Det är snart två år sedan de smaskigaste lades ut. Dags för en repris då för att fansen ska låta bli att engagera sig i förhören i kommittén. För där får man ju höra sådan som inte är till för fansen små rara öron.

Eller vad är bruksanvisningen till detta i år då? Joes telefonnummer för flera år sedan till exempel vad ska vi med det till?
Citera
2022-07-10, 18:10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Det det handlar om är att Hunters iPhone-backup funnits länge på laptop-imagen. Men nu har ett antal anons på 4chan lyckats knäcka lösenordet. Uppenbart att även 4chan är infiltrerat, för trådar om detta raderas kontinuerligt. Men datat är redan ute, lösenordet till iPhone-backupen är för övrigt: Juliais26!
Citera
2022-07-11, 00:43
Medlem
Den respekterade youtube psykologen Dr Todd Grande har tagit sig an en analys av Hunter och familjen Biden.
https://www.youtube.com/watch?v=y4XqqWjydA4
Citera
2022-07-11, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Den respekterade youtube psykologen Dr Todd Grande har tagit sig an en analys av Hunter och familjen Biden.
https://www.youtube.com/watch?v=y4XqqWjydA4

Hej Tom!

Tittade på Grande ett bra tag men sen tyckte jag att han blev obehagligt på något sätt. Inte för att hans resonemang därav är skevt, givetvis inte, men han har en stark tendens att vara föraktfull i sitt sätt. Jag gillar inte det. Om jag får tid ska jag kolla så jag kan tala om för dig vad som gäller.
Citera
2022-07-11, 11:20
Medlem
Enoch.Thulins avatar
På tal om de senaste iPhoneläckorna.

När jag tar upp google.com så funkar det bra.
När jag söker på "Hunter Biden phone hacked" får jag plötsligt upp följande:
Våra system har upptäckt ovanlig trafik från ditt nätverk. Den här sidan kontrollerar att det inte är en robot, utan du, som skickar begäranden
Sen får jag en CAPTCHA som bara står & snurrar för evigt.
Jag kan däremot ta upp ett nytt fönster & söka på helt andra ämnen utan problem.

När jag går in via Tor, med ett annat IP, så får jag exakt samma beteende.

Efter ett par timmar (med ett nytt IP) när jag försöker igen får jag
It looks like these results are changing quickly
Inget sökresultat visas.

Efter ett par timmar till får man till slut upp vad som får antas vara ett väl gallrat sökresultat.

Intressanta tider.

ps.
Rätt festligt att Hunter har Joe Bidens telefonnummer & mail lagrat under namnet Pedo Pete
Citera
2022-07-11, 11:29
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Tills Idag 15:40 för att vara exakt. Det här är ju så gammal skåpmat. Det är snart två år sedan de smaskigaste lades ut. Dags för en repris då för att fansen ska låta bli att engagera sig i förhören i kommittén. För där får man ju höra sådan som inte är till för fansen små rara öron.

Eller vad är bruksanvisningen till detta i år då? Joes telefonnummer för flera år sedan till exempel vad ska vi med det till?
Ja, det är en klassisk att distrahera vissa som man inte vill ska ta del av förhören och genom ta upp något som sedan länge inte ledde till något.
Tiden går och går och går och går och åter går, men aldrig har dom något att visa upp om Hunter eller relevansen till politiken.

Jag har märkt hur trumpnissarna bara skriver mer och mer nonsens, precis som de inte har en susning vad de ska skriva längre.
Men kanske vi har tur att denna fredag kommer åtalet, eller kommer jag få vänta för evigt tro, för det verkar det mest troliga alternativet nu och att aldrig någon kommer ske något alls.

Men sure, jag väntar i nått år till och ser om det kommer något om hunter, eller om allt vi får är bara tomt prat som vanligt, för det verkar vara det enda som trumnissarna kan prestera och detta med facit i hand upp tills nu.
Citera
2022-07-11, 13:54
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Okej, jag förstår att du har lite problem med att fatta, allt få hjälp med drogproblematiken. Man hjälper sitt barn om man kan. Joe Biden har ju också förklarat att han älskar sin son och då blir det ju inte svårt att förstå att han försöker hjälpa sin som.

Det förefaller troligt att du inte förstått vad du sett eller läst om detta heller, som inledde denna diskussion då du tror att om man hjälper sina barn med droger handlar om att ge dem pengar till droger eller rent av köpa hem droger och se till att de får i sig dem. När man säger att man ska hjälpa sin son med droger så menar man alltså att man ska hjälpa dem. Inte stjälpa dem. Men jag förstår att svenskan kan vara svår för vissa, men det är bra du frågar.

ja, det är rimligt att hjälpa en son med drogproblem. vad gör man när en son har ett horköpsberoende? du fattar väl att väldigt få hade brytt sig om det inte vore för räkmacke-jobbet han fick pga bidens vicepresidentskap?

om du inte hittat "något nytt" från hackningen rekommenderar jag telegram eller bitchute, väldigt underhållande filmer. nästan som om hunter vill sin far illa..
Citera
2022-07-11, 16:58
Medlem
Brilliante Patrick Bet David har laptopsreparatören som gäst i sin podcast https://www.youtube.com/watch?v=9nWcSQzjql8&ab_channel=PBDPodcast
Citera
2022-07-11, 17:56
Medlem
Hunter Biden iPhone leak

4chan har knäckt Hunter Bidéns iPhone. På twitter dyker det upp diverse videos med Hunter som väger crack, badar naken samtidigt som han drar i sitt könsorgan, röker crack, går omkring på stranden och filmar sin stjärt mm.

Är det inte dags att det blir rejäla konsekvenser för Joe Biden nu med tanke på Hunters galenskaper?

På twitter finns mängder av info som dyker upp. Mainstream media kommer såklart tiga.
Citera
2022-07-11, 18:00
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskig
4chan har knäckt Hunter Bidéns iPhone. På twitter dyker det upp diverse videos med Hunter som väger crack, badar naken samtidigt som han drar i sitt könsorgan, röker crack, går omkring på stranden och filmar sin stjärt mm.

Är det inte dags att det blir rejäla konsekvenser för Joe Biden nu med tanke på Hunters galenskaper?

På twitter finns mängder av info som dyker upp. Mainstream media kommer såklart tiga.

Varför tog du inte med något exempel?
Varsågod här är ett. Här leker han med ett gäng horor han hyrt för en tid.
https://twitter.com/ezralevant/status/1546456997977280512?
Senast redigerad av TheOldOneKnows 2022-07-11 kl. 18:03.
Citera
2022-07-11, 18:00
Medlem
Man kan nästan tro att media är köpta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här