Citat:
Ursprungligen postat av
Jayce
1. Din påstand handlet hverken om ukene eller månedene før, men forsvinningsdagen:
2. Du hopper hit og dit uten at det er sammenheng i noen ting.
Nei da.
2. Jeg skrev "Brysk fisker + telelinse...?"
Jeg skrev ikke at noen hadde med seg telelinse på forsvinningsdagen.
Oppfatter du "Brysk fisker + telelinse...?" som en påstand?
1. Du klippet bort mye av innlegget som du siterte. Du ser da her hva det står. Se fetad tekst. Hvordan finner man ut hva som er vanlige rutiner Jayce? Gjennom
observasjon i tiden (uker/måneder) før kanskje? Og nettopp her kommer poenget med en eventuell observatør i tiden forut for forsvinningen inn; og en observatør i tiden før forsvinningsdagen kan feks kanskje ha vært brysk fisker med telelinse. Vedkommende observatør kan ha idereformidlet sine observasjoner til GM.
"Fant ut at badet i 1. etg. er plassert slik at det ikke er mot yttervegg.
GM kan eventuelt ha observert at AE var i 2. etasje (ved overvåkning inni huset eller ved å se på lamper som eventuelt ble slått av og/eller på i 2. etasje og/eller
ved observasjon av feks vindu som etter eventuell vanlig rutine ble åpnet for lufting i 2. etg,) før GM tok seg inn i huset og deretter angrep AE i husets 2. etg.
Badet i 2. etg har vel vinduer, så GM kan ha observert det utenfra hvis AE eventuelt slo på belysning på badet i 2. etg.
Brysk fisker + telelinse...?"
Jeg har ikke skrevet at brysk fisker + telelinse = GM om det var det du feiltolket det du leste til, Jayce.