2022-07-09, 06:03
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Fräscht med escherichia coli-bakterier från skiterian en halvmeter från råvarorna. Från rôva with love...

På McDonalds kommer man bedömt point blank med en hel del av deras personal…

Säga vad man vill om det här spektaklet, men nog får man ändå credda dessa östasiater litegrann? Hårt arbetande och istället för knark, skjutningar, människohandel och misär så är det friterad momsfri anka som är deras brott. Har dessutom full förståelse om dom inte vill chippa in alla sina hårt förvärvade slantar in i skattesystemen när landet ser ut som det här.

Hederliga hårt arbetande invandrare är dom absolut största förlorarna i Sverige (förutom det svenska folket ofc), dom måste leva och verka och riskera sina barns framtid i dom särskilt socialdemokratiska områdena.

Detta bör vägas in som en förmildrande omständighet.
Citera
2022-07-09, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NatoKiller
Mer rädd om slaktaren pillar på sin mobiltelefon.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/P35X20/mobilen-skitigare-an-toaletten

Din mobiltelefon är 10 gånger smutsigare än toasitsen

https://www.svd.se/a/pwKzG/din-mobiltelefon-ar-10-ganger-smutsigare-an-toasitsen

Ser inga problem bara fördelar att stycka i där.

Det handlar mer om vilka bakterier det är och hur farliga de är, inte mängden bakterier eller smuts.
Citera
2022-07-09, 06:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Det handlar mer om vilka bakterier det är och hur farliga de är, inte mängden bakterier eller smuts.

Varför skulle toastolen vara farligare än ens eget anus där allt skit kommer ifrån, håller man armarna efter kroppen så är händerna decimeter från livsfarliga balterier.
Citera
2022-07-09, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NatoKiller
Varför skulle toastolen vara farligare än ens eget anus där allt skit kommer ifrån, håller man armarna efter kroppen så är händerna decimeter från livsfarliga balterier.

Var läste du att jag skrev det?
Citera
2022-07-09, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chucknorris2
Förhoppningsvis finns det flera badrum Hur blir det om man blir baja nödig ska man gå till grannen och lägga en kabel? eller bajar man tillsammans med ankorna?

Du skiter samtidigt som du stryper en anka till döds!
Tror detta har någonting med mångkultur att göra.
Citera
2022-07-09, 08:10
Medlem
Var i ligger felet? Du kan skita medans du styckar upp köttet. Effektivt o spar tid, bara att ända sig o pissa om det tar på.
Citera
2022-07-09, 08:32
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Dom styckar antagligen åt någon annan, på ackord, finns inga etniska svenskar som kan filea fågel lika bra som thailändare och vietnameset

Anka har jag aldrig sett på menyn på en thailändsk restaurang, men jag har inte varit på alla. Därför tror jag att ankbrösten skall till någon handlare.

LL

Va? I Sthlm finns anka som val av kött på typ alla thaivagnar och thairestauranger överallt,

Biff
Kyckling
Anka
Tigerräkor

Anka å räkor är alltid 10kr dyrare.
Citera
2022-07-09, 08:56
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Bilden från badrummet så ju ren och fin ut! Jag hade väntat mig blod en masse! Som kuriosa kan jag nämna att mina förädrar köpte ibland en halv gris av bonden vid vårat lantställe, den hackade de upp i styckdetaljer i köket!

Citat:
Ursprungligen postat av falsusinomnibus
Haha samma här, och vi barn fick hjälpa till att packa i påsar. Fina barndoms minnen.

Där har man själv varit.

Skillnaden är väl att det här har gått på försäljning till andra och inte varit för eget bruk.
Citera
2022-07-09, 09:02
Medlem
Flexarn10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
Flower Brand Sambal oelek, 10 kg.

Troligtvis någon som lager indonesisk eller thailändsk mat i köket. Kan vara någon som bara lagar hemma och har utkörning.
Precis tänker mig en såndär thai vagn
Citera
2022-07-09, 09:06
Medlem
Krokodilts avatar
Haha, rätt äckligt men man får beundra entreprenörsandan. 100% att det är prep för kinakrog, baserat på att det är anka och spädgris. Skulle säkert blivit svingott!
Citera
2022-07-09, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
Så här står det i Aftonbladet, TT-notis...

MKB kontaktade miljöförvaltningen som skickade tre livsmedelsinspektörer till lägenheten. När de släpptes in hittade de massor av köksutrustning, bland annat gasolbrännare, ugnsplåtar och stora kastruller, samt flera kylar och frysar fyllda med mat.
När inspektörerna frågade vem som äter all mat svarade familjen att de ”bara lagar mat till kompisar”.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?gUHd8WWzA8Xa3Rn=919931

Inte en chans att dom ”bara lagar mat till kompisar”. Måste vara någon svart verksamhet där maten säljs.
jaha finns det en gräns på hur många kompisar man får ha i det här landet nu också
Citera
2022-07-09, 09:39
Medlem
Giant Squids avatar
Jag tycker man gör en anka av en fjäder här.
Så länge man inte stör några grannar eller orsakar skador på fastigheten så ska man få göra vad fan man vill.
Varför släppte de in inspektörerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in