2022-07-06, 16:01
Medlem
När hon beskriver juvelias personlighet ”hon älskar hårspännen” 😂😂😂 det är väl ändå ingen personlighet. Tindra beskrivs som smart och kreativ och juvelia helt ytligt
Senast redigerad av henna0313 2022-07-06 kl. 16:05.
Citera
2022-07-06, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
När hon beskriver juvelias personlighet ”hon älskar hårspännen” 😂😂😂 det är väl ändå ingen personlighet. Tindra beskrivs som smart och kreativ och juvelia helt ytligt
Nej så roligt. Min personlighet är att jag gillar skor. Stor skillnad på personlighet och intressen. Men det fattar hon ju inte såklart.
Citera
2022-07-06, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Nej så roligt. Min personlighet är att jag gillar skor. Stor skillnad på personlighet och intressen. Men det fattar hon ju inte såklart.
Nja.... Till hennes försvar... Hur stor tydlig personlighet har en tvååring? Småbarn är glada när de är pigga, ledsna när de är trötta, blir arga när de inte får som dom vill, är nyfikna och envisa. 99% av småbarn stämmer in på det. Möjligen kan man beskriva deras temperament. Lugna vs vilda.
Citera
2022-07-06, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnessem
Nja.... Till hennes försvar... Hur stor tydlig personlighet har en tvååring? Småbarn är glada när de är pigga, ledsna när de är trötta, blir arga när de inte får som dom vill, är nyfikna och envisa. 99% av småbarn stämmer in på det. Möjligen kan man beskriva deras temperament. Lugna vs vilda.
Ja, och då är väl det hennes personlighet om det så är 100 av 100 småbarn som har den personligheten?
Citera
2022-07-06, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnessem

Barn har absolut personligheter när dom är 2. Mitt ena barn beskrevs som envis, bestämd/bossig, busig, smart. Den andra hyper, kreativ, hjälpsam, trotsig. Dom beskrivs fortfarande på samma sätt i skolan
Citera
2022-07-06, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Barn har absolut personligheter när dom är 2. Mitt ena barn beskrevs som envis, bestämd/bossig, busig, smart. Den andra hyper, kreativ, hjälpsam, trotsig. Dom beskrivs fortfarande på samma sätt i skolan
Snäll. Linn har beskrivit sina barn som snälla flickor. Så jag antar att det är hennes personlighet.
Citera
2022-07-07, 03:06
Medlem
Simon lägger inte upp bilder på öl längre. Antingen har Linn satt stopp, eller så har de läst tråden och valt att inte visa upp ölen mer 😂
Citera
2022-07-07, 04:53
Avslutad
Man blir så trött! Samma visa varje gång.
Smygreklam vid varje frågestund.
Linn svarar endast på fett konstiga frågor som ingen skulle ha ställt på egen hand för att binda in reklam i en super kort ”frågestund”. Kom igen
-vart förvarar du tjejernas Tofsar och Rosetter” hahahah aldrig! Och sen en betalnings länk till nått skit fult dockskåp där hon har slängt in tofsar på hög.
-vilket schampo använder du”
Aldrig! Företag vill ju oftast binda in samarbeten i personliga inlägg för att öka försäljningen så det är ju det hon pysslar med, en liten råtta
Citera
2022-07-07, 04:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Simon lägger inte upp bilder på öl längre. Antingen har Linn satt stopp, eller så har de läst tråden och valt att inte visa upp ölen mer 😂

Hahah justee det var ett tag sedan😂😂 undrar hur den diskussionen lät bakom kulisserna 😏
Citera
2022-07-07, 12:33
Medlem
Kattihatt07s avatar
I senaste vloggen fick de frågan om vilket preventivmedel de använder. ”Jag ammar”… Omg grattis alla vet att det är en myt att amning skulle skydda mot en graviditet. Snart är nästa unge påväg…. ”Jag visste inte om att jag var gravid, trodde bara mensen inte hade kommit än”
Citera
2022-07-07, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Man blir så trött! Samma visa varje gång.
Smygreklam vid varje frågestund.
Linn svarar endast på fett konstiga frågor som ingen skulle ha ställt på egen hand för att binda in reklam i en super kort ”frågestund”. Kom igen
-vart förvarar du tjejernas Tofsar och Rosetter” hahahah aldrig! Och sen en betalnings länk till nått skit fult dockskåp där hon har slängt in tofsar på hög.
-vilket schampo använder du”
Aldrig! Företag vill ju oftast binda in samarbeten i personliga inlägg för att öka försäljningen så det är ju det hon pysslar med, en liten råtta

Vet inte om jag missuppfattat dig. Hon jobbar med adlinks när hon länkar sådär, dvs hon får betalt om någon handlar via dem (sällan per klick numera).
Citera
2022-07-07, 21:21
Medlem
Ni missar väl inte hennes live?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här