Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-07, 15:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilloVet9
Känner med hennes anhöriga…

Alltid tyckt att hon var lik Anna Lind

All respekt och medkänsla för de anhöriga, men Ing-Marie ser tokgalen ut. Hon sitter och jamsar med Antje Jackelén i en podd. En kvinna i beslutsfattande position inom psykatrivården som "sommarjobbar som doktor". Kanske med MGM.
Citera
2022-07-07, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Du skrev att han röstar på AfS. Jag rättade dig, lite märkligt att du påstår att det är ovidkommande.

Om det finns något politiskt i motivet vet vi inte.

Åklagaren har bekräftat att det inte fanns något politiskt motiv och det inte såg någon koppling mellan NMR och mordet. Jag märker verkligen hur mycket du vill det. Vi får hoppas för din egen skulle att det kommer fram ny info om nya politiska motiv som han inte har berättat om tidigare så att du får som du vill. Det kanske får dig att må bättre.
Citera
2022-07-07, 15:21
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Kolla hur mördaren var klädd. Svarta byxor i grovt tyg. Tillika svart jacka som knappast kan varit en sommarjacka. Han måste också sett rätt härjad ut om han letar efter någon och beredd att sticka en kniv i en människa. På bilderna när han greps var han barfota. I denna miljö han befann sig i måste det funnits 100 poliser, uniformerade och civilklädda. Hur kunde denne person inte dra till sig polisens uppmärksamhet för medelsvenssons trallar runt i sommarskor, klänningar och ledigt klädda män i ljusblått och vitt. Vad missade polisen?

tanken med almedalen är åtminstone förment att politiker och organisationer ska träffa vanligt folk. i praktiken har det på senare år mest inneburit mingel och fester med lobbyister. det här kan innebära hårdare kontroll av icke på förhand registrerade lobbyister och då i förlängningen troligtvis också att jippot sjunger på sista versen. var väl bara en tidsfråga detta, när man tänker efter.
Citera
2022-07-07, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korrigan
Ok, Mr Besserwisser. Varför mördade han henne då?
Väntar med spänning.......

Missnöje med psykiatrin säger dom ju. Tycker sig väl inte fått tillräcklig hjälp och dårens lösning på det är att kniva tanten framför dussintals vittnen.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Du skrev att han röstar på AfS. Jag rättade dig, lite märkligt att du påstår att det är ovidkommande.

Om det finns något politiskt i motivet vet vi inte.
Du skrev ju att det Inte var HAN.
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
Oj Oj Oj Ojj
Om en tjänsteman är Opolitisk .hur var det med Folkhemskastreringen / Zigenare listan .
Jakten på bidragsfuskarna som egentligen inte alls är sjuka utan bara vilar sig.
Snuten som inget löser i Ghettot men nu har presskonferenser med det stora Pådraget Löpsedlar fulla
Hörs inget om Resurserna eller fattas uppgifter.

Borde inte vara Politiska --men det borde dom ej heller varit i Sovjetunionen -- Lets get back to reality..
Hitler var ju dum nog att just skriva Nürnberglagar Får ju inte ens jobbet om man inte har rätt Partibok Messing i Hamnen och whatnot . och då kvittar det om det finns bättre kvalificerade att tillgå redan anställda som Palme spaningen.
Holmer fick f*cka upp det i lugn och ro med erfarna experter att tillgå inte ens Åklagaren fick blanda sig helt i strid med regelverket Får nog tänka om där med Opolitiska befattningshavare.

Jagade SD som Judegasare wannabes och NMR för allt .Kan ju vara rätt från vissa synvinklar : Men Politiskt är det. Innan dess var det Kommunisterna Kort sagt alla andra än vi själva jagar vi.

När hörde du ngn Sosse Pamp skakade galler ?? Eller myndighetschef Klura på den..

totalt obegripligt svammel. men ja, tjänstemän ska i huvudsak vara opolitiska och implementera de politiska beslut som politikerna fattar. vården är dessutom i högre grad professionsstyrd än annan offentlig verksamhet eftersom tröskeln till förståelse och insyn hos politiker är högre, vilket leder till att remissinstanser får mer tyngd etc.
Citera
2022-07-07, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AFSKarlskrona
Precis och dessutom diskuterades en av hans artiklar och reaktionerna på den som ett eget segment i podden Radio Nordfront #68.

https://www.frihetskamp.net/radio-nordfront-68/

Är det han Theodor
Citera
2022-07-07, 15:25
Medlem
Polisen vill gärna förminska hotet från högerextremister.
Så var det i Eslöv och i läraryrket vid Malmö Katedralskola också.
Citera
2022-07-07, 15:25
Medlem
Lite mer information i media i dag då. Han var tydligen knarkpåverkad när han satte kniven i kvinnans hals. Han mår inte bra enligt uppgift och frågan är om han har någon slags knarkpsykos.
Måltavlan var just den här kvinnan då som är ansvarig samordnare för psykiatrin i SKR.
Han förstår vad han gjort men dom vet inte om han ångrar sig direkt.

Citat:
Han har lämnat en förklaring till sitt handlande. Det är riktat mot psykiatrin, säger Petra Götell under en pressträff.

– Det framgår också att mannen har begått den här gärningen under narkotikapåverkan, säger hon.

https://www.expressen.se/nyheter/misstankte-knivmannen-kopplas-till-nazistiska-nmr/
Senast redigerad av Browser 2022-07-07 kl. 15:28.
Citera
2022-07-07, 15:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Polisen vill gärna förminska hotet från högerextremister.
Så var det i Eslöv och i läraryrket vid Malmö Katedralskola också.

Du menar nog Latinskolan.
Citera
2022-07-07, 15:26
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Har får du en källa https://nyheteridag.se/antifascister-anklagas-for-dataintrang-nazistsajter-hackade/

Expo punktmarkerar SD och NMR så det vore tjänstefel om de inte har någon som bevakar almedalsveckan.

Här har du en tråd om hacket där det är klart att man kan se stödmedlemskap (FB) Nordfront förlags kundregister på vift

Bra där. Intressant!
Men det går inte att se dumpen längre. Du har den sedan tidigare och kan se att GM har beställt?

Ja, det om Expos bevakning förstår jag, men jag undrar hur EXPO kan koppla, GM som kommer fram och pratar med med SP (inte NMR), med GM:s namn.
Men jag har en teori, de lyssnade och fotade GM på plats 2014, och kunde senare på något vis få hans namn.
Citera
2022-07-07, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Vad fan menar du? Du fattar väl förfan själv att jag inte har suttit och tagit tid på hur länge det har legat uppe?

Men varför uttalade du dig då om just den saken?

Citat:
Det var som sagt bara ett exempel på hur aftonbladet jobbar.

Ett exempel som du inte kan belägga är helt meningslöst. Kvar är bara typ "känslan som jag har är att så är fallet... jag kan inte förklara det, jag bara känner det..."

Citat:
De hade defintivt inte låtit rubriken ligga uppe lika länge om det hade rört sig om en islamist. Förmodligen hade de inte ens haft det som rubrik alls.

Ytterligare påståenden som du med största sannolikhet inte kan belägga. Du är ta mig fan helt makalös. När ska polletten trilla ner i din skalle? Alla dina lösryckta påståenden är bara luft värda om du inte kan backa upp dom med något konkret. Det som är kvar är bara "känslan" av att du i grunden är styrd av dina känslor, inte fakta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in