Citat:
Ursprungligen postat av
eksjo66
Han var ingen ideologisk nazist, bara trött på massinvandringen.
Vem vet vad han råkat ut för i sitt liv, och lik Breivik tröttnade han till slut, eftersom Sverige bara blir värre.
Han beslöt sig för att hämnas på eliten som förstört Sverige och dom fanns i Almedalen.
Så går det när man tvingar på ett folk massinvandring, till slut kokar det över.
Precis, är det någon som skall anklagas är det politikerna som förvandlat landet till en kriminell sophög och även S som släppte ut psykiskt sjuka att begå nya våldsamma brott under mottot "lika för alla". Även deras offer hade familjer men fanns inte på plats med svinen under den guld betäckta veckan. "Nästan ingen brydde sig, en olycka hände så lätt".
Ge mej notan så jag får se vart mina skattepengar försvunnit och vilket resultat glittret givit som vi nu ser i dagens kaos Sverige!! Att det inte finns fler GM är ett under!
När jag såg en oreducerad bild av BO kom ett ord upp jag inte tänkt sedan länge. Ordet var "Batikhäxa". När jag nu som först läser tråden har nog GM känt sig misshandlad av henne eller det hon representerar och såg sin chans till sin upprättelse som förr i tiden.
Och PK-nördarna kastar sig som galna hundar över ett annat osynligt parti för att följa den politiska taktiken inför valet och skrämmas med "nazister" om ni inte röstar på S som i svin till att styra S som i sophög.
Må "Fan och Den Lede" ha ett möte med Anna Lind äkta S-man som genomförde att alla skall kunna gå fritt och attackera vem som helst på gatan. I detta fall tycks karma ha blivit en bitch men jag gissar bara enligt "Människor spår och Skapelsen rår". Ett nytt litet Estonia som kommer att övertäckas med bullshit, tror jag.