Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-06, 22:38
Medlem
Offret var ju sjukt lik Anna Lindh ändå.
Tragisk händelse.
Citera
2022-07-06, 22:39
Medlem
Tycker vi måste ge alla nazister lite kärlek nu, för det är ju inte alla nassar som dödar tanter i Visby!
Och nu riskerar dom ju att få ta kollektivt ansvar för detta dåd
#inteAllaNazister hashtag?
Citera
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Ing-Marie Wieselgren deltog i ett seminarium med titeln:”Vuxengissa - vilka konsekvenser får det?
Kl:11-12:00

Beskrivning:
Fördjupad beskrivning:
Medverkande:
Ing-Marie Wieselgren, Projektchef, Sveriges kommuner och regioner

Samt denna:
13:00 - 13:55
När barn är anhöriga – vad är samhällets ansvar? Hur vi kan se barnets behov”

Beskrivning:

Jag tror vi hittar svaret på motivbild här.
Spekulationerna kring TEs psykiska hälsa är inte otänkbara och här har vi en kvinna som faktiskt kan ses som ansvarigför att vården fallerar.
TE kanske stod där och lyssnade och kokade av ilska? Kanske har de t.o.m. träffats innan, i rollen som Läkare/Patient?

Antingen har han följt efter henne från hamnplan och attackerat på Donners plats eller så har de stött ihop av en ren slump. Hon hade bara 5 min på sig att gå mellan föredragen så hon har med största sannolikhet inte pratat med GM eller stått och lyssnat på någon vid Donner.
Citera
Moderator
Humbugs avatar
Theodor (Om det nu är han) röstade enligt sin Facebook på Alternativ för Sverige i valet 2018, så någon hårdför NMR-anhängare låter det inte som. Snarare förvirrad svenssonrasist. Jag ser i övrigt ganska lite politiska yttringar på hans sociala medier.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Som är medlem i NMR.

Citat:
Vi vet ännu inte någon säker identitet, men enligt vissa uppgifter som sprids om vem det skulle kunna vara så har den personen aldrig någonsin varit medlem eller ens stödmedlem i Nordiska motståndsrörelsen”, står det i artikeln, som fortsätter:

Personen som påstått misstänks har skrivit tre insändarartiklar på nyhetssidan Nordfront för många år sen, insändare som var av allmän geopolitisk karaktär och utan koppling till organisationen. Den påstått misstänkte ska även ha deltagit på två demonstrationer som arrangerats av Nordiska motståndsrörelsen, men som varit helt och hållet öppna för allmänheten och med flertalet utomstående som deltagare.

Du pratar en massa goja bara som vanligt.
Citera
2022-07-06, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ett samband jag ser är att man måste vara mer eller mindre psykiskt sjuk för att vara medlem i NMR.

Ja det stämmer nog och samma sak gäller för att bli islamist. De två har något gemensamt.
Citera
Medlem
ivanrebroffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Denne filuren?
(FB) Stalker i Djursholm

Utifrån posthistoriken vore det inte så förvånande..

(FB) Stalker i Djursholm

(FB) Stalker i Djursholm
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Jag såg en uppgift om att MGM också hade kopplingar till AfS. Vet man något mer om det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Det är iofs möjligt att nazisten angrep henne pga hennes engagemang, men jag håller det för tveksamt eftersom hon inte var någon offentlig person.

Hon var mycket högaktad inom hela läkarkåren i vårt Sverige.
Citera
2022-07-06, 22:41
Medlem
megacoolmans avatar
Ing-Marie verkar ha arbetat som "psykiatrisamordnare".
Kan hon tidigare jobbat som hjärnskrynklare , och att det är en gammal patient som letat upp henne?
Citera
Medlem
Ducadreams avatar
Hon var väldigt lik Anna Lind. Fan vad tragiskt. Folk har förlorat vettet och dödar oskyldiga människor.😭
Citera
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollys
Med det resonemanget har ju t ex poliswr som dödas i jobbet en "liten egen skuld" i deras egen död.

Du måste kunna bättre när du tänker.

Om det är en hög chef som i detta fall, så ja. Samma sak när höga politiker råkar illa ut, då det är det samhälle de själva varit med att skapa. De bär skuld för utvecklingen och i det här fallet så har BO en viss skuld i den totalhavererade psykvården.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in