2022-07-06, 14:40
Medlem
Nu är det kostråd igen och att skippa frukten pga fruktsocker är tydligen dåligt.
Dagens frukt är jättesöt, innehåller inte speciellt mycket vitaminer (bättre att få i sig dem via grönsaker som grönkål, broccoli,brysselkål etc). Har du problem med sockersug så är det en väldigt bra idé att skippa frukt och se om det hjälper.
Ska bli så spännande att se när My kommer i form mha sina kostråd och träningsscheman...
Citera
2022-07-06, 20:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Nu är det kostråd igen och att skippa frukten pga fruktsocker är tydligen dåligt.
Dagens frukt är jättesöt, innehåller inte speciellt mycket vitaminer (bättre att få i sig dem via grönsaker som grönkål, broccoli,brysselkål etc). Har du problem med sockersug så är det en väldigt bra idé att skippa frukt och se om det hjälper.
Ska bli så spännande att se när My kommer i form mha sina kostråd och träningsscheman...
Ja, nu är hon i farten riktigt. Ny bild på story där hon hänger över J och ser allmänt fånig ut. Och en bild med Alban, tror dom fikar eller nåt. Nu kör hon med att vara en smilfink ett tag. 🌵🌵
Citera
2022-07-06, 20:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Ja, nu är hon i farten riktigt. Ny bild på story där hon hänger över J och ser allmänt fånig ut. Och en bild med Alban, tror dom fikar eller nåt. Nu kör hon med att vara en smilfink ett tag. 🌵🌵
https://streamable.com/emhokh
Hon har ena rediga stockar till armar🙄
Muskliga på något vis.
Det känns som om hon kanske insett att J inte kommer stanna kvar, kanske han ställt något ultimatum, han måste också ha en gräns för vad han står ut med?
Som det ser ut i mina ögon, ska Mytomanen överbevisa att hon är så kär och älskad, de har det så bra..
Jag undrar om han stannar året ut?
Citera
2022-07-06, 21:20
Medlem
Hur många av er här har fått en ”behandlingsplan” av er läkare (eller som i Mys fall ”sitt läkarteam”)?
Jag har aldrig hört min läkare uttrycka sig så men kanske är det vanligt…
Citera
2022-07-06, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gallade
Hur många av er här har fått en ”behandlingsplan” av er läkare (eller som i Mys fall ”sitt läkarteam”)?
Dem inom psykiatrin sitter i möten med varandra, läkare, kurator, ssk, psykolog, sjukgymnast mm
Det är ofta som uttrycket "vi får ta upp det i teamet" dvs när gemensamma patienter gås igenom, inte en patient med ett helt eget team, det är nog mara en släng av mytomani för att verka speciell. Plåstret är på fortfarande, av någon anledning lyckas hon vända den sidan mot kameran, varje gång..
Citera
2022-07-07, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det var väl skokrav därinne? Hon hade ju en uppsjö av spons-skor, den enda som inte behövde skor inne var Svea..

Nu har hon en klump i magen pga läkarbesök idag. En dag i taget💪

Kul att hon kommenterar att det är dax att riva plåstret och ta nästa steg🩹
https://streamable.com/4js0yr
https://streamable.com/oubzot

Bloggen på Må Bra har avslutas så att ”tänka positivt” ”en dag i taget” för att sen kasta sig i väg till en festival, stå i träningskläder/ träna och bleka håret är väl mer ett desperat försök att rädda sitt haltande varumärke henne själv,än ett sundhetstecken.
Vilken person som inte försörjde sig på blogg/Instagram osv hade vid ev cancerbesked/allvarligare sjukdom hade agerat så?
Citera
2022-07-07, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/emhokh
Hon har ena rediga stockar till armar🙄
Muskliga på något vis.
Det känns som om hon kanske insett att J inte kommer stanna kvar, kanske han ställt något ultimatum, han måste också ha en gräns för vad han står ut med?
Som det ser ut i mina ögon, ska Mytomanen överbevisa att hon är så kär och älskad, de har det så bra..
Jag undrar om han stannar året ut?

Håller med till 💯❗️
Kände samma när hon lade ut storyn på J efter midsommar.
Utan honom hade hon suttit hemma ensam.
När till och med Kin inte bjuder in henne på midsommarafton… 😲
Citera
2022-07-07, 06:51
Medlem
Citat:
Det finns inget i min cancerresa som stämmer med Mys historia…..Hon har ju inte heller fått någon cancerdiagnos - blir uppriktigt ledsen när jag läser hennes inlägg! Tror inte det finns något sjukhus i Sverige som har detta tillvägagångssätt innan cancerdiagnos. Hoppas innerligt att det inte är cancer som My har för det om något väcker äkta ångest.
Citera
2022-07-07, 07:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lantis2021
Det finns inget i min cancerresa som stämmer med Mys historia…..Hon har ju inte heller fått någon cancerdiagnos - blir uppriktigt ledsen när jag läser hennes inlägg! Tror inte det finns något sjukhus i Sverige som har detta tillvägagångssätt innan cancerdiagnos. Hoppas innerligt att det inte är cancer som My har för det om något väcker äkta ångest.
Det var ofarliga knölar, men hon spelar på cancerkortet, rädslan hon hade osv
Hon spinner vidare, tar en dag i taget...
Allt hon gör i sitt innehållslösa liv, är att härma andra, i allt, tillochmed ljuga om sjukdomar. Hon har fortfarande inte berättat om sin livslånga psykiska sjukdom, någonting som konstaterats, som stämmer in med att läkare mfl diskuterar i team om lämplig behandling, fast utan patienten. Det enda jag kan tänka mig som skulle kunna skett, med Mytomanen och hennes påstådda läkarteam, är att hon haft ett SIP-möte
https://www.1177.se/sa-fungerar-varden/sa-samarbetar-vard-och-omsorg/sip---samordnad-individuell-plan/
Citera
2022-07-07, 07:52
Medlem
Citat:

Det är en milsvid skillnad mellan att ha cancer som du har OCH att låtsas ha det 🤢
Senast redigerad av Tausen 2022-07-07 kl. 07:55.
Citera
2022-07-07, 08:29
Medlem
Citat:

Ingen. För My ljuger om denna jävla behandlingsplan. Det finns ingen.!!!
Citera
2022-07-07, 10:50
Medlem
Citat:
Jag fick telefonbesked en fredag om att de hittat något de tolkade som metastas i halsen , hände inget mer på någon vecka förrän jag kontaktade vården och hamnade hos kirurg som undersökte hela huden och sa, du vet väl att vi tror att det är malingt melanom ..
Var ingen metastas de hittat utan cancer i sköldkörtel , inte fick jag några avancerade behandlingsplaner med några team bara möte med kirurg och inkl log, operation , helkroppsscanning , radiojodbehandling och isolering några dagar och ny scanning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in