2022-07-05, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Visst fast nu skrev hon ju själv på Instagram att hon mått jättedåligt senaste tiden och har blödande magsår och att det är en av anledningarna till att hon är så mager.

”…jag har inte mått bra på flera månader” skriver hon. Ergo inte varit lycklig.

Är det inte ett försök till sympati? Hon får ju så mycket hat och får säkert nog och då kommer ett sympati-inlägg.
Citera
2022-07-05, 18:00
Avslutad
Men bilden är ju redigerad. Titta på gräset bakom svanken och även håret. Man ser ju att det är en dålig redigering av bilden.
Citera
2022-07-05, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Men bilden är ju redigerad. Titta på gräset bakom svanken och även håret. Man ser ju att det är en dålig redigering av bilden.

Hade inte sett bilden innan jag kommenterade förut då jag inte följer henne. Men hon dök upp i mitt flöde och då såg jag storyn. Ja den bilden är ju tokretuscherad. Alla hennes bilder är det, varför gnäller hon?!
Citera
2022-07-06, 00:33
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Hon har inte ”allt”. Hon har en svår ätstörning som gör att hon spyr upp maten. Hon har magsår. Hon har så dåligt självförtroende att hon opererat brösten, tar botox, fyller läpparna och under ögonen. Hon har ingen bästa vän. Hon har en pojkvän hon bråkar så mycket med så grannar ringer polisen. Hennes pappa misshandlade hennes mamma. Föräldrarna är skilda.

Vad ”har” hon mer än kändisskap och pengar? En smal midja?

I hennes ålder hade jag två barn med en man som älskar mig, en stor familj som aldrig skulle slå varandra, en trygghet i mig själv och mitt utseende trots två graviditeter och ammande småbarn. Då kände jag på riktigt att jag var rik och hade ”allt”. Bianca har ingenting av värde.

” Hon har ingen bästa vän” Jaha, är det ett kriterium för ”allt”

Låter som dagisnivå. Typiskt tjejer i skolålder bästis.
Citera
2022-07-06, 03:03
Medlem
Lala.s avatar
Jag önskar verkligen att Bianca är fri från sina ätstörningar och aldrig får tillbaka några ätproblem.
Jag har trots det aldrig varit något fan av Bianca, jag har alltid tyckt att hon varit ytlig och självupptagen och använt sitt kändisskap till fel saker.

Eftersom hon nu har mått dåligt över en tid och gått ner i vikt undrar jag varför hon inte tar en paus från sociala medier? Hon slutade ju med talang för att hon inte mådde bra som jag förstod det. Eller är det något annat som får henne att må dåligt och inte alls sociala medier? Har det hänt något nytt med Phillipe som hon mår skit över? Har de gjort slut igen?

Jag vet ingenting om hennes kille men jag har så svårt att se vad det är de bråkar så högljutt om, det lilla intrycket jag har av honom är att han verkar lugn, eller har jag fel? Jag skulle verkligen vilja sitta som en fluga på väggen och se det hela utspelas som till och med fått grannar att ringa polis.
Citera
2022-07-06, 03:13
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag vet ingenting om hennes kille men jag har så svårt att se vad det är de bråkar så högljutt om, det lilla intrycket jag har av honom är att han verkar lugn, eller har jag fel? Jag skulle verkligen vilja sitta som en fluga på väggen och se det hela utspelas som till och med fått grannar att ringa polis.

Man kan ju fråga sig vad det är som får henne att gång på gång gå tillbaka till honom, eller släppa tillbaka honom in. Fast hon är väl uppvuxen med destruktiva föräldrar, så hon tror väl att det ska vara så.
Citera
2022-07-06, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Man kan ju fråga sig vad det är som får henne att gång på gång gå tillbaka till honom, eller släppa tillbaka honom in. Fast hon är väl uppvuxen med destruktiva föräldrar, så hon tror väl att det ska vara så.

Kanske inte tror att det ska vara så, men det är en situation hon känner igen där hon och hennes partner agerar på ett bekant sätt.

Ångrar det jag skrev tidigare i tråden nu. Det är ju hemskt ju. Men hon har ju råd att åka till USA och lägga in sig på en klinik där de jobbar med sådant här. Det krävs att hon är där ett tag men det är det väl värt. Kronprinsessan vara ju extremt mager men åkte dit i några månader och sen dess har hon aldrig varit så där mager. Vältränad men hon har ju en egen pt. Kanske skulle hon passa på att vara någon annanstans i världen. Där hon kan ta det lugnt och finna en hobby. Anna Book och My vad hon nu heter har inte heller någon hobby och bor på nätet för att få sympati. Inte menat att jämföra dem i övrigt. Men jag tror att Bianca bör göra något drastiskt för att rädda sig själv. Vet inte om hon kan sjunga men om hon tycker om det kan hon väl ta sånglektioner och långa promenader på något vackert ställe i världen. Utforska trädgårdar i UK och fota och göra anteckningar skulle kanske ge något?
Citera
2022-07-06, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Finns väl ingen i ett förhållande som använder kondom. Hon har väl slarvat med p-piller och knullat ändå...

Jo, jag har gjort det när jag var, så att säga, mellan preventivmedel.
Det var efter graviditet när det stod klart att P-piller inte längre var ett alternativ och inget alternativ kändes riktigt bra. Dessutom så ville vi ha ett barn till fast inte just då.
Det var inte kul dock och det höll inte heller i längden. Slutade med att mannen fick kapa ledningarna.

Inte samma läge för Bianca dock, men min poäng är att det kan finnas många olika anledningar till varför man väljer kondom som preventivmedel även i ett förhållande.
Senast redigerad av MrsGossip 2022-07-06 kl. 07:50.
Citera
2022-07-06, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Kanske inte tror att det ska vara så, men det är en situation hon känner igen där hon och hennes partner agerar på ett bekant sätt.

Ångrar det jag skrev tidigare i tråden nu. Det är ju hemskt ju. Men hon har ju råd att åka till USA och lägga in sig på en klinik där de jobbar med sådant här. Det krävs att hon är där ett tag men det är det väl värt. Kronprinsessan vara ju extremt mager men åkte dit i några månader och sen dess har hon aldrig varit så där mager. Vältränad men hon har ju en egen pt. Kanske skulle hon passa på att vara någon annanstans i världen. Där hon kan ta det lugnt och finna en hobby. Anna Book och My vad hon nu heter har inte heller någon hobby och bor på nätet för att få sympati. Inte menat att jämföra dem i övrigt. Men jag tror att Bianca bör göra något drastiskt för att rädda sig själv. Vet inte om hon kan sjunga men om hon tycker om det kan hon väl ta sånglektioner och långa promenader på något vackert ställe i världen. Utforska trädgårdar i UK och fota och göra anteckningar skulle kanske ge något?

Det tror jag också. Hon skulle verkligen behöva stänga av allt och bara vara i några månader. Pengar torde inte vara ett problem och företaget/företagen kan hon låta någon annan sköta ett tag.
Jag vet inte vad hon har gjort för att få bukt med sina ätstörningar, men jag tror inte att hon har tagit tag i det på riktigt och släppt allt annat under tiden.
Frågan är ifall hon klarar av att göra ingenting....jag är inte så säker på det. Det är nog hennes stora akilleshäl.
Citera
2022-07-06, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Det tror jag också. Hon skulle verkligen behöva stänga av allt och bara vara i några månader. Pengar torde inte vara ett problem och företaget/företagen kan hon låta någon annan sköta ett tag.
Jag vet inte vad hon har gjort för att få bukt med sina ätstörningar, men jag tror inte att hon har tagit tag i det på riktigt och släppt allt annat under tiden.
Frågan är ifall hon klarar av att göra ingenting....jag är inte så säker på det. Det är nog hennes stora akilleshäl.

Akilleshälar av olika art kan hon ju lära sig hantera vid ett par månaders hjälp på ett bra stället med bra statistik någonstans i världen. Och också lära sig hantera förhållande till den här killen hon verkar beroende av. Det funkar ju uppenbarligen inte eftersom de gör slut och hon har gjort flera aborter vilket kan komma och jaga henne i framtiden. Hon kan ju fan inte fortsätta så här.
Citera
2022-07-06, 10:15
Medlem
Tror varken ätstörningar eller pojkvänsbekymmer är Biancas stora problem. Det verkliga problemet är nog att hon valt fel ”yrke”. Det är nog där hon ska leta efter strategier för ett bättre mående.
Citera
2022-07-06, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Jo, jag har gjort det när jag var, så att säga, mellan preventivmedel.
Det var efter graviditet när det stod klart att P-piller inte längre var ett alternativ och inget alternativ kändes riktigt bra. Dessutom så ville vi ha ett barn till fast inte just då.
Det var inte kul dock och det höll inte heller i längden. Slutade med att mannen fick kapa ledningarna.

Inte samma läge för Bianca dock, men min poäng är att det kan finnas många olika anledningar till varför man väljer kondom som preventivmedel även i ett förhållande.

Får jag fråga vad för anledningar ?
Jag blir ändå lite nyfiken.
Inget påhopp utan jag é genuin intresserad av de.
Förlåt att jag kapar tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in