Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Jag förstår det men syftet med undersökningen är att få en uppfattning om hur stora förluster Ryssland har haft.
Sannerligen inte hur många som officiellt blivit begravda eller hur de uttrycker det. Det är bara deras metod att räkna på dem. Vilket är bra tycker då man i det fallet kommer att utgå från verkliga och bekräftade antal.
Alltså syftet med den pågående undersökningen är att förstå förlusterna på den ryska sidan.
Vilket både de och jag spekulerar över med de bekräftade siffrorna som grund.
Du har fått för dig att det är det artikeln handlar om, vilket inte är fallet.
Läs på igen då artikelförfattaren är tydlig med att artikeln inte kan läsas så.
Samt att de siffror de visar är inte antalet avlidna på något sätt, enbart de som bekräftats begravda under militära cermonier i Ryssland och som tillhör de ryska reguljära trupperna.
Försök att för en gångs skull ta in fakta.
Jag raljerade lite över din oförmåga genom att visa kopplingen mot den oficiella rapporteringen om Moskva. vilken ingen sund människa kan ta på alvar.
Men om du relaterar den rapporteringen mot siffrorna i din länkade artikel, vilket i sak borde vara mer relevant jämfört med dina egna filosofier. Detta ger att de ryska reguljära trupperna borde ha tappat ca 110 000 personer via dödsfall.
Men tramsa på, men var medveten om att du uppenbarligen saknar förmåga att analysera en artikel.