Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Fortfarande förstår du inte ett smack. Deras undersökning ger inget som helst stöd för de excesser och överdrifter som förekommer i tråden över Rysslands förluster.
Däremot anser jag att den ger ett visst stöd för mina antagande även om de själva uppskattar den okända biten högre.
Det är liksom det vi diskuterar. Om du inte håller med får du väl resonera över varför deras undersökning stöder dina 20.000-40.000 döda ryska soldater.
Det jag påpekat att det inte finns något stöd för dina antaganden i den artikeln du länkat till.
Läs en gång till, du rycker loss en siffra från artikeln utan att ta hänsyn eller utvärdera hela artikeln.
T.ex förstod du inte och förstår nog forfarande inte den uppskattningen som reportern hade gällande totalen av de miltitära begravningarna som genomförts i rysland.
Finns ingenting i artikeln som ger stöd åt dina beräkningar snarare tvärt om.
1: Att en betydande majoritet av de avlidna i Ukraina har tagits hem för att begravas(Finns mycket objektiva iaktagelser om att avlidna ryssar finns begravde på Ukrains
Du får tycka vad du vill och ha vilka uppfattningar som helst, men då du visat att du helt missuppfattat innehållet i en artikel så säger det en hel del om dig som person.
Antingen helt inkompetent eller bara fakta resistiv. Välj själv.