2022-07-05, 11:54
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Major.Armstrong
Man måste vara RIKTIGT HJÄRNDÖD att tro ens utseende har inte stor faktor med att göra vad man röstar på, hur man ser världen/tänker om världen visar sig på också hur man tar hand om sin kropp.

Lyssnat på Mcdonald ett par gånger, typ 99,9% säker båda personerna på bilderna väger mer än 55kg så vad är din poäng? Oj juste du har bara en massa skit snack att komma med.

Nej nej, har inte sagt att utseende inte kan ha att göra med vad man röstar på. Jag sa att det är idioti att resonera som du: att utgå från att person A som ser ut på ett visst sätt absolut inte kan rösta på person B eftersom person Bs väljare brukar se ut som person C. Förstår du? Du är programmerad att tro och tänka att en person med ett visst utseende absolut inte kan vara Trumpsupporter - det bör vara en tankeställare för dig

Sen gäller ju samma sak med vikten. Det finns tveklöst Trumpsupportrar som väger 55 kg också.
Citera
2022-07-05, 11:57
Medlem
Om uppgifterna stämmer att 6 blev dödade och 30 skadade samt att skytten befann sig på ett tak, så kan man nog konstatera att det kunde blivit värre med tanke på hur många människor som måste befunnit sig på platsen.

Vill minnas att det var någon masskjutning på en större konsert där gärningsmannen hade mängder av vapen tillgängliga och sköt från ett hotellrum med utsikt över platsen.

Iallafall, man kan skjuta väldigt många skott på avstånd, men det är inte helt lätt att träffa med dödande skott. Jag vet inget om vapnet som användes nu vid fjärde juli-skjutningen men folk söker ju skydd och flyr platsen ganska så snabbt. Även om skytten hinner skjuta många skott så är det svårt att nå den nivå som Breivik gjorde när han sköt barnen på ön Utöya, där de i praktiken varken kunde fly eller få hjälp i nära tid.
Citera
2022-07-05, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fyranollfyra
Blev helt chockad när jag gick in på aftonbladet och såg att det var Awake The Rapper som gjort detta dåd. Vi hade tät kontakt för några år sen och har även producerat beats till honom. Kunde aldrig tro att han skulle få för sig att göra något sådant här tragiskt…

Kan säga såhär, hade ingen aning om vem det var så googlade honom. Jag är inte ett dugg förvånad efter sett google-resultaten.
Citera
2022-07-05, 12:04
Bannlyst
Detta säger allt ni behöver veta om skytten.

https://postimg.cc/873xS72R
Citera
2022-07-05, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Nej nej, har inte sagt att utseende inte kan ha att göra med vad man röstar på. Jag sa att det är idioti att resonera som du: att utgå från att person A som ser ut på ett visst sätt absolut inte kan rösta på person B eftersom person Bs väljare brukar se ut som person C. Förstår du? Du är programmerad att tro och tänka att en person med ett visst utseende absolut inte kan vara Trumpsupporter - det bör vara en tankeställare för dig

Sen gäller ju samma sak med vikten. Det finns tveklöst Trumpsupportrar som väger 55 kg också.

Aldrig sagt det, sa att en höger person kommer inte se ut som en vänster person. Du som verkar inte läsa vad jag skriver och bara hittar på vad du känner för, du verkar säga att höger person och Trump supporter är samma sak men aldrig sagt det.

Men eftersom du gillar hålla på med Trams, varför tycker du att det är okej att våldta småbarn? Skyddar du detta beteende för du känner en pedofil i real life eller är det fantasier ifrån din sida och därför du skyddar detta?
Citera
2022-07-05, 12:26
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Aldrig sagt det, sa att en höger person kommer inte se ut som en vänster person. Du som verkar inte läsa vad jag skriver och bara hittar på vad du känner för, du verkar säga att höger person och Trump supporter är samma sak men aldrig sagt det.

Men eftersom du gillar hålla på med Trams, varför tycker du att det är okej att våldta småbarn? Skyddar du detta beteende för du känner en pedofil i real life eller är det fantasier ifrån din sida och därför du skyddar detta?

Självklart gör du det i inlägg #169

Vet inte var dina fantasier om att våldta småbarn kommer in men jag föreslår att du inte tar upp sånt i en diskussion där sådant inte ens är nära på att komma på tal.
Citera
2022-07-05, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Självklart gör du det i inlägg #169

Vet inte var dina fantasier om att våldta småbarn kommer in men jag föreslår att du inte tar upp sånt i en diskussion där sådant inte ens är nära på att komma på tal.

Nope sa ingenstans att alla höger människor är automatiskt Trump supporters, finns en massa höger människor som supportar annat folk.

Sa att höger människor så är det 99,9% chans dom är har en starkare kropp än en vänster människa för vänster människor gör inga fysiska jobb.

Höger människors jobb:

Brandmän, Polis, Militär, Plåtslagare, Murare, Snickare, Skogshuggare, Elektriker, Rörmokare, Bonde, Plåtslagare, Väktare, osv, osv, osv så i stort sett alla yrken där det krävs fysisks styrka.

Vänster människors jobb:

Fritidsledare, Lärare i skola, Professor i universitet, Receptionist, osv, osv, osv så i stort sett dom flesta ICKE fysiska jobb görs av vänster människor och resultatet blir att man väger endast 55kg så en våt nudel.

Men eftersom du gillar lägga ord i andra människors mun och hitta på saker, har du sökt hjälp för dina fantasier om att grovt våldta barn? Hoppas du söker hjälp så du tar och gör dina fantasier till verklighet.

Hoppas du sätts på en lista så du får den hjälp du behöver och att du projicerar dina sjuka fantasier på mig.
Citera
2022-07-05, 13:09
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Detta säger allt ni behöver veta om skytten.

https://postimg.cc/873xS72R

En könsförvirrad dåre som jag skrev tidigare Förbjud rap, rap dödar.

Ser ut som en dåre som knaprar antidepressiva tabletter.
Citera
2022-07-05, 13:17
Medlem
speerys avatar
Snubben ser ju ut att vara en könsförvirrad jude..
Citera
2022-07-05, 13:32
Medlem
SeverinKlusendicks avatar
Citat:
Jag förstår att sanningen för dig kan vara bitter att svälja men ändrar inte på fakta.
Jo jag vet att så är fallet tycker bara det är lite absurt. Gissar att det beror på att vänstern och högern inte längre är lika splittrade i den ekonomiska politiken men det var väl längesen det var så.
Citera
2022-07-05, 13:35
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Nope sa ingenstans att alla höger människor är automatiskt Trump supporters, finns en massa höger människor som supportar annat folk.

Sa att höger människor så är det 99,9% chans dom är har en starkare kropp än en vänster människa för vänster människor gör inga fysiska jobb.

Höger människors jobb:

Brandmän, Polis, Militär, Plåtslagare, Murare, Snickare, Skogshuggare, Elektriker, Rörmokare, Bonde, Plåtslagare, Väktare, osv, osv, osv så i stort sett alla yrken där det krävs fysisks styrka.

Vänster människors jobb:

Fritidsledare, Lärare i skola, Professor i universitet, Receptionist, osv, osv, osv så i stort sett dom flesta ICKE fysiska jobb görs av vänster människor och resultatet blir att man väger endast 55kg så en våt nudel.

Men eftersom du gillar lägga ord i andra människors mun och hitta på saker, har du sökt hjälp för dina fantasier om att grovt våldta barn? Hoppas du söker hjälp så du tar och gör dina fantasier till verklighet.

Hoppas du sätts på en lista så du får den hjälp du behöver och att du projicerar dina sjuka fantasier på mig.

Det var ju du som började raljera om att våldta småbarn från ingenstans. Det brukar ju betyda något, att du drar upp det i en diskussion som handlar om något helt annat.
Citera
2022-07-05, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
En könsförvirrad dåre som jag skrev tidigare Förbjud rap, rap dödar.

Ser ut som en dåre som knaprar antidepressiva tabletter.

Han ger inte lite Sebastian Dawkins-vibbar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in