Citat:
Ursprungligen postat av
Troverdig
Anmeldt for drapstrusler mot person, siktet for drap på sin kone, løper etter folk med hevet kniv, angripe folk med knust flaske osv. Synes du dette hører trygt og greit ut. Jeg bare spør🤔
Jeg tror du har rett i at kruttet siter løst, samtidig som han i tillegg er en iskald manipulator og strateg. Ikke uten grunn at sønnen hadde American Psycho som favorittfilm fra han var12 år gammel, etter hans eget utsagn i en kommentar på hans FB- profil til niesen Nena. Den kommentaren og flere ble for øvrig fjernet etter mitt innlegg om dette for flere år siden. Hvilket kvinnesyn har sønnen fått fra sin far?
Samtidig tror jeg den beste medisin for represalier mot vitner er åpenhet. Så lenge vitner gir seg til kjenne, gir det en slags offentlig beskyttelse. Vi vet jo at flere familiemedlemmer har truet vitner i denne saken.
Det store spørsmålet mitt for tiden, er hvem som har utført kryptobiten. Min tanke er at RU er det svakeste ledd i en gruppe på rundt tre- fire personer som har fått 10 mill i en såkalt « cold wallet», noe som er mye brukt som betaling i narko- kretser. Gruppen er tydelig trygg på sin bevegelse på det mørke nettet, samt gode på å utvikle apper...kan også ha en forbindelse til reklamebransjen...de er også gode på å kjenne politiets metoder...