2022-07-04, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Skrive feil. Det skal være to tusen millioner kroner, tjent på eiendom og salg av strøm. Mens resten av landet sliter med strømregningen og bolig gjeld.
Livet har lært meg om rettferdighet. Noen skal ha alt, mens andre skal ha intet. Mao "nullet".
Citera
2022-07-04, 11:42
Medlem
Citat:
Skrive feil. Det skal være to tusen millioner kroner, tjent på eiendom og salg av strøm. Mens resten av landet sliter med strømregningen og bolig gjeld.
milliardene sitter låst når en skal forsvare th med nebb og klør
Citera
2022-07-04, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
TH kom så vidt jeg vet med drapstrusler mot en person for mange år siden. Denne personene lever i beste velgående, og virker heller ikke redd for å rette mistanker mot TH i full offentlighet. 🧐

Anmeldt for drapstrusler mot person, siktet for drap på sin kone, løper etter folk med hevet kniv, angripe folk med knust flaske osv. Synes du dette høres trygt og greit ut. Jeg bare spør🤔
Senast redigerad av Troverdig 2022-07-04 kl. 12:10.
Citera
2022-07-04, 11:44
Medlem
Citat:
AEH og TH DNA må det jo være overalt i huset. De har jo bod der i flere ti år. Kan ikke skjønne funn av deres DNA i huset betyr noe.
hvis han er gm og spor evt manglende spor er avsatt i strid med hendelsesforløpet kan de ikke sees bort fra.
Citera
2022-07-04, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Politiet sitter selvsagt på mye mer en dette, hvis ikke så hadde saken vært henlagt for lenge siden. Vi snakker tross alt om en tiltalt milliardær med Holden som forsvarer🧐

Siktelsene mot TH og RU blir nok ikke frafalt før saken er ferdig etterforsket. Mange av sporene som blir etterforsket knytter det seg stor usikkerhet rundt, slik som kryptosporet, og hvis/når disse blir oppklart kan ting forandre seg.

Det er også en mulighet for at saken er mer kompleks enn det du vil ha det til, og at enkelte ting må avklares, før siktelsene evt blir endret eller fjernet.
Senast redigerad av Lorentsen 2022-07-04 kl. 12:44. Anledning: Skrivefeil
Citera
2022-07-04, 12:08
Medlem
Citat:
Anmeldt for drapstrusler mot person, siktet for drap på sin kone, løper etter folk med hevet kniv, angripe folk med knust flaske osv. Synes du dette hører trygt og greit ut. Jeg bare spør🤔

Jeg synes ikke TH virker som en farlig person, men hadde nok ringt/bankt på døra hvis jeg dro på uanmeldt besøk i S4.
Citera
2022-07-04, 12:17
Medlem
Citat:
Anmeldt for drapstrusler mot person, siktet for drap på sin kone, løper etter folk med hevet kniv, angripe folk med knust flaske osv. Synes du dette hører trygt og greit ut. Jeg bare spør🤔
Jeg tror du har rett i at kruttet siter løst, samtidig som han i tillegg er en iskald manipulator og strateg. Ikke uten grunn at sønnen hadde American Psycho som favorittfilm fra han var12 år gammel, etter hans eget utsagn i en kommentar på hans FB- profil til niesen Nena. Den kommentaren og flere ble for øvrig fjernet etter mitt innlegg om dette for flere år siden. Hvilket kvinnesyn har sønnen fått fra sin far?

Samtidig tror jeg den beste medisin for represalier mot vitner er åpenhet. Så lenge vitner gir seg til kjenne, gir det en slags offentlig beskyttelse. Vi vet jo at flere familiemedlemmer har truet vitner i denne saken.

Det store spørsmålet mitt for tiden, er hvem som har utført kryptobiten. Min tanke er at RU er det svakeste ledd i en gruppe på rundt tre- fire personer som har fått 10 mill i en såkalt « cold wallet», noe som er mye brukt som betaling i narko- kretser. Gruppen er tydelig trygg på sin bevegelse på det mørke nettet, samt gode på å utvikle apper...kan også ha en forbindelse til reklamebransjen...de er også gode på å kjenne politiets metoder...
Citera
2022-07-04, 12:27
Medlem
Citat:
Det er tre kategorier som deltar på dette forumet. De som ikke vet, de som mener TH er uskyldig og de som mener TH er skyldig. De som støtter TH er de mest aktive nå om dagen, men det er kun snakk om et antall på 3-4 aktive personer. Det har vært en klar tendens til økt skepsis vedr. TH sin uskyld, så de som mener han er skyldig utgjør nå et stort flertall her inne. Det kunne vært interessant med en lokal meningsmåling igjen rundt dette🧐

Det er veldig interessant at du ønsker at flest mulig helt ukritisk skal tro på at TH er skyldig. Hvorfor det, mon tro..?
Citera
2022-07-04, 12:28
Medlem
Citat:
Politiet sitter selvsagt på mye mer en dette, hvis ikke så hadde saken vært henlagt for lenge siden. Vi snakker tross alt om en tiltalt milliardær med Holden som forsvarer🧐
Nå gjør du det igjen!
Hva er vitsen? - alle vet at han ikke er tiltalt for noe som helst, da er det en veldig drøy trådsannhet å etablere så du kan like godt slutte med det!
Citera
2022-07-04, 13:17
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Nå gjør du det igjen!
Hva er vitsen? - alle vet at han ikke er tiltalt for noe som helst, da er det en veldig drøy trådsannhet å etablere så du kan like godt slutte med det!

Er du virkelig så dum at du tror alt politiet sitter på, er kjent i media?
Citera
2022-07-04, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Det er veldig interessant at du ønsker at flest mulig helt ukritisk skal tro på at TH er skyldig. Hvorfor det, mon tro..?

Citat:
Nå gjør du det igjen!

Virker som han veldig gjerne vil være det troverdige vitnet i rettssaken mot TH. Kanskje han er lovet noe i gjengjeld og derfor veldig gjerne ønsket se en tiltalt TH som han da troverdig skal bekrefte at er skyldig.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2022-07-04 kl. 13:27.
Citera
2022-07-04, 13:57
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Jeg er ikke så dum at jeg tror på noe som helst av det troverdig skriver.

Du er ikke bare dum som tror at politiet hemmeligholder tiltaler, du er imbesil på et nivå som gjør det imponerende at du i det hele tatt kan lese og skrive, det tok nok lang tid å lære seg.

Jeg har til gode å lese noe fra deg i denne tråden som ikke er helt idiotisk, kan du hjelpe meg å linke til noe smart du har skrevet? et eller annet, hva som helst?

hah hvor skriver jeg at poltiet hemmeligholder tiltate retard.??

Skal bli digg den dagen th blir dømt, skal nok gni det ganske hardt inn..

Selv om du er trådstarter, er det ikke du som bestemmer hva som er sant eller ikke i tråden, hvertfall når du har så svak dømmekraft at du åpent forvarer en kynisk konemorder. Du er nok en trist å alene person irl så, det er nok straff nok for sånne som deg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in