2022-07-01, 12:05
Medlem
Har dom gjort slut eller? Känns som att Philippe är för mesig för B. Hon måste gå vidare en gång för alla.

En annan sak, har hon bekräftat någon av skönhetsingreppen förutom botox/fillers? Uppenbart att hon gjort brösten på sistone men även näsan och något med hakan. Hur fixade hon ens hakan/käken? Hade kraftig hinkhaka förut, det är väl svårt att ”operera bort”?
Citera
2022-07-01, 19:52
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vem är Ted?

Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Philips hund som tydligen kan tala och har en vilja av stål

Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Antar att personen har dålig koll och tror att hennes pojkvän heter Ted

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha jag tror också det.

Restaurangen heter Ted. Hunden heter Ted. Nu heter han också Ted.
En Ted är en Ted - helt enkelt.
Citera
2022-07-02, 18:21
Medlem
har ett gäng sommarvikarier på jobbet, unga, påbörjat bana att bli välutbildade och verkar väldigt snabbtänkta, käkade lunch tillsammans med ett antal utav dem, fick spenderad 45minuter med att lyssna på Ingrosso skvaller. ändå spännande hur mycket intresse en persons liv genererar bland vanliga tjejer/kvinnor
Citera
2022-07-03, 12:27
Medlem
Hon har gjort fyra aborter, har berättat det i WV.
Citera
2022-07-03, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
En gång till:
Nej, att ha en agent är inte samma sak som att vara fotomodell. Fotomodeller är anställda under en agentur. Att arbeta för sitt eget företag och fronta samarbeten är inte samma sak som att vara fotomodell. Hon har ingen karriär som modell.

Nej, jag är inte avundsjuk på en korkad och obildad person. Vill inte heller vara en del av släkten Wahlgren/Ingrosso.
.
Finns ju musiker som har en agent, de är ju inte fotomodeller.

En fotomodellagentur är ju en agentur som har x antal modeller som de representerar. Så de som har behov av en modell och vet att det är modell C de vill ha så kontaktar man den agentur som representerar henne. (fotomodellerna är inte anställda, det är modellen som betalar agenturen för att sköta deras kontrakt och annat. Så det är agenturen som är den som är mest "anställd". Utan modeller kan de inte ha en agentur som ger någon inkomst. Modellerna kan dock tjäna pengar utan att ha en agentur. Se Bianca)

Kan man vara en modell utan att ha en agentur som representerar en? Ja, det tycker jag nog.

Om jag vill ha Bianca som modell till kläderna för mitt märke Hp-sås så kontaktar jag hennes agent. Och kommer överens om betalning och skaffar en fotograf och fotar B i mina kläder.

Vad är skillnaden
mellan C och B i mina exempel? Ja, förutom det uppenbara att modell C har en agentur som representerar henne och sköter hennes bokningar. Och att B inte har en agentur som representerar henne, utan en agent som sköter hennes bokningar?

Vad är det den modell som har en agentur gör som inte en modell utan agentur kan göra?
Citera
2022-07-03, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Har dom gjort slut eller? Känns som att Philippe är för mesig för B. Hon måste gå vidare en gång för alla.

En annan sak, har hon bekräftat någon av skönhetsingreppen förutom botox/fillers? Uppenbart att hon gjort brösten på sistone men även näsan och något med hakan. Hur fixade hon ens hakan/käken? Hade kraftig hinkhaka förut, det är väl svårt att ”operera bort”?

Vad fan är en hinkhaka? Har Tommy Körberg en sån?

Krossar de inte käken på personen för att låta den hamna i ett eget läge? Om jag nu vet vad en hinkhaka är.
Senast redigerad av sommarbukett 2022-07-03 kl. 13:45.
Citera
2022-07-03, 15:21
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Vad fan är en hinkhaka? Har Tommy Körberg en sån?

Krossar de inte käken på personen för att låta den hamna i ett eget läge? Om jag nu vet vad en hinkhaka är.

Hinkhaka kanske är med på nästa års nyordslista, det är i nuläget i princip ogooglingsbart och en googling leder bara till denna tråd.
Citera
2022-07-03, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Hinkhaka kanske är med på nästa års nyordslista, det är i nuläget i princip ogooglingsbart och en googling leder bara till denna tråd.

Vad bra! Då kan ordet spåras hit och följas en bit framåt. Och kopplas ihop, inte bara med Tommy Körberg utan även den hallstarriga och omväxlande väna Bianca. Hon har ju en hög igenkänningsfakta som känns igen med bara "Bianca".

Och hennes utseende ser bra ut nu när hon håller ansiktet stilla. Pratar hon så funkar inte det symmetriska längre och därmed syns inte de positiva effekterna av operationerna längre. Inte för att jag tycker det spelar någon roll om man inte har symmetriska ansikten. Det var ju tidigare det som de flesta ansåg vara vackert, snyggt eller sött.

Nu med alla operationer så blir man så less på symmetriska ansikten. Alla tar bort fina, ädla och kraftfulla näsor och alla har små knappar mellan ögonen. Trist.

För hennes del så kommer hon att se värre ut som 40-åring än vad hon hade gjort om hon låtit sitt ansikte vara i fred. Men å andra sidan lever hon ju på sitt ansikte och sin slanka midja och tjänar gott om pengar. Det kanske är mer värt, det kan ju ingen annan säga något om. Ett par hundra miljoner gör ju inte ont heller. Kanske det går att tillbakakorrigera senare också. I viss mån i alla fall. Och om hon lägger sina pengar på att resa ut i rymden så var det väl värt det.
Citera
2022-07-03, 15:43
Medlem
För Biancas del så har hon ett litet ansikte. Särskilt jämfört med sin mammas jättestora ansikte och huvud. Det är som en tredjedel av hennes längd nästan. Biancas lilla underdel av ansiktet kommer att få ta emot allt grejs som är i ens ansikte, vad nu det kan vara, och det kommer att bli väldigt mycket större och hänga neråt. Och hennes överdel av ansiktet är mindre än underdelen så proportionerna blir större så. Nåja, det spelar ju inte så stor roll. Man får ju vara glad ändå om man vill. Jag menar hur man än ser ut, får man välja att vara glad.
Citera
2022-07-04, 14:35
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Hon har gjort fyra aborter, har berättat det i WV.
Känns nästan som att en del tjejer gör ngt slags frihetsstatement med sina aborter.

Fyra aborter alltså. Hur har det gått till, har hon verkligen ångrat sig i efterhand, spräckt kondomen (för hon har väl ändå inte blivit våldtagen?) en gång, två gånger möjligen, men FYRA gånger?
Citera
2022-07-04, 14:46
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Känns nästan som att en del tjejer gör ngt slags frihetsstatement med sina aborter.

Fyra aborter alltså. Hur har det gått till, har hon verkligen ångrat sig i efterhand, spräckt kondomen (för hon har väl ändå inte blivit våldtagen?) en gång, två gånger möjligen, men FYRA gånger?
Det pekar bara på omogenhet och noll känsla för ansvar. Hon är en barnunge mentalt helt enkelt.
Citera
2022-07-04, 14:50
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak

Finns väl ingen i ett förhållande som använder kondom. Hon har väl slarvat med p-piller och knullat ändå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in