2022-07-02, 13:40
Medlem
https://www.1news.co.nz/2022/07/01/sydney-influencer-accused-of-child-sex-abuse-of-14-year-old-boy/

Savannah Daisley, 45, är en känd modell, entreprenör och arvtagerska till en rik hästuppfödare.
Nu anklagas hon av polisen för att ha haft sex fyra gånger med en 14-årig pojke.

Savannah och pojken ska haft sex totalt fyra gånger under loppet av 24 timmar i maj 2021. Polisen säger sig ha flera tekniska bevis. Bland annat ska Savannah i ett telefonsamtal erkänt hur hon bland annat kysst pojken.
Savannah Daisley nekar till anklagelserna. Nästa domstolsförhandling sker 23 augusti
Senast redigerad av FEDAM 2022-07-02 kl. 13:51.
Citera
2022-07-02, 13:48
Medlem
Jäkligt snygg kvinna.

Vid vilken ålder är det tillåtet att ha sex i australien?

Citat:
Daisley was denied bail after it was decided by a judge it wasn't in the public interest for her to be released from custody.

Trams. Släpp ut henne mot borgen.
Citera
2022-07-02, 13:49
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEDAM
https://www.1news.co.nz/2022/07/01/sydney-influencer-accused-of-child-sex-abuse-of-14-year-old-boy/

Savannah Daisley, 45, är en känd modell, entreprenör och arvtagerska till en rik hästuppfödare.
Nu anklagas hon av polisen för att ha haft sex fyra gånger med en 14-årig pojke.

Savannah och pojken ska haft sex totalt fyra gånger under loppet av 24 timmar i maj 2021. Polisen säger sig ha flera tekniska bevis. Bland annat ska Savannah i ett telefonsamtal erkänt hur hon bland annat kysst pojken.
Savannah Daisley nekar till anklagelserna. Nästa domstolsförhandling sker 23 augusti
Någon som tagit del av killens version?
Fick han binda upp kuken på en glasspinne för att de skulle kunna ha sex eller stod den som ett spett?
What´s the problem?
Citera
2022-07-02, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longlivetheking
Jäkligt snygg kvinna.

Vid vilken ålder är det tillåtet att ha sex i australien?

Trams. Släpp ut henne mot borgen.

16 år
Citera
2022-07-02, 14:53
Medlem
Hade det varit en man hade ni skrikit rakt ut,fängelse kastrera honom.
Tyvärr blir det ändå inget över för betacuckarna.
Citera
2022-07-02, 15:13
Medlem
Citat:

Vad sjutton ser en kvinna på 45 hos en pojke som är mer än 30 år yngre?
Citera
2022-07-02, 15:22
Medlem
Rent spontant tycker jag inte om att någon missbrukar ett inflytande, vare sig det är med ålder, makt eller pengar över en yngre som är minderårig, MEN sedan är det nog inte många pojkar som i grund och botten hade misstyckt utan snarare uppskattat möjligheten att lära sig något av en äldre FÖRUTSATT att det sker frivilligt. Vidare kommer väl många pojkar i den åldern skryta som fan om att de har haft sex när de har haft det.

Ett ambivalent fall och glidande skala av huruvida det är lämpligt. Lagen är tydlig och säger en sak utan att den ska kunna missförstås, men sedan är verkligheten annorlunda där den som är BO kanske inte direkt led. Nåväl, om pojken i fråga "led" så lär väl denne ha berättat för polisen, men fan efter att ha sett bilden hade jag inte klagat om jag fick möjligheten med henne.
Citera
2022-07-02, 15:28
Medlem
Shit vad snygg hon är. Riktigt fräsch och fin. Jag hade också legat med henne om jag vore 14 år. Hade legat med henne som äldre med. Men då kanske jag är för gammal för henne? ( Jag är 32 år. )
Citera
2022-07-02, 15:33
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Rent spontant tycker jag inte om att någon missbrukar ett inflytande, vare sig det är med ålder, makt eller pengar över en yngre som är minderårig, MEN sedan är det nog inte många pojkar som i grund och botten hade misstyckt utan snarare uppskattat möjligheten att lära sig något av en äldre FÖRUTSATT att det sker frivilligt. Vidare kommer väl många pojkar i den åldern skryta som fan om att de har haft sex när de har haft det.

Ett ambivalent fall och glidande skala av huruvida det är lämpligt. Lagen är tydlig och säger en sak utan att den ska kunna missförstås, men sedan är verkligheten annorlunda där den som är BO kanske inte direkt led. Nåväl, om pojken i fråga "led" så lär väl denne ha berättat för polisen, men fan efter att ha sett bilden hade jag inte klagat om jag fick möjligheten med henne.

Risken är stor att hon har utnyttjat denna 14-åring utifrån sitt ”kändisskap”.

Oavsett så är det förkastligt att en 48-åring ger sig på en 14-åring sexuellt, det är trots allt ett barn vi pratar om.
Att pojken just nu kanske tycker det är ”häftigt” är övergående och kan resultera i framtida psykiska men, därav det rättsliga skydd som skall respekteras kring våldtäkt av barn.
Citera
2022-07-02, 15:36
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:

Står att hon är 48 år i artikeln du länkar till(ser några skriver 45 i nyhetsartiklar), här står det med 48:

https://www.thesun.co.uk/news/19045190/savannah-daisley-smart-cleanse-child-sex-abuse-allegations/amp/
Citera
2022-07-02, 16:09
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton22
Shit vad snygg hon är. Riktigt fräsch och fin. Jag hade också legat med henne om jag vore 14 år. Hade legat med henne som äldre med. Men då kanske jag är för gammal för henne? ( Jag är 32 år. )
Det är ju nästintill omöjligt att avgöra hur kvinnor ser ut IRL utifrån deras bilder nuförtiden. Alla filter de kör med kan ju få Marit Paulsen att se ut som Marilyn Monroe.

Tror det handlar om en desperat och överkåt överklassfyllkärring som fått för sig att lagar inte gäller henne. Hon darrar väl lite på överläppen och klämmer ut en tår så kommer hon undan med böter eller två veckor på en country club.
Senast redigerad av Herostratos 2022-07-02 kl. 16:12.
Citera
2022-07-02, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suggest
Vad sjutton ser en kvinna på 45 hos en pojke som är mer än 30 år yngre?
Hört talas om kvinnlig pedofili.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in