2022-07-02, 12:08
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Vi ser nu en kraftfull minskning av barnafödande i länder som rapporterar statistiken. Sverige -6.6% mot föregående år.

Ungerska parlamentsledamöter länkar nu den drastiska nedgång i födelsetalen till mass-"vaccinationer" mot Covid. Antalet födslar i Ungern minskade i år med 20 procent jämfört med samma period föregående år. Varför sjunker födelsetalen i Storbritannien, Tyskland, Sverige, Nederländerna, Schweiz, Ungern och Taiwan - nio månader efter massvaccinationer mot covid ?

https://kanekoa.substack.com/p/covid-vaccines-and-infertility
Mycket bra nyheter, hoppas att det gäller i Afrika och andra ansvarlösa regioner också!
Citera
2022-07-02, 12:08
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
Känner du till immunsystem och flockimmunitet, annars läs vad vetenskapen har att säga om det.. särskilt när det kommer till årliga snuvor

Jo, jag har några års utbildning i ämnet.
SARS-CoV2 orsakar tristare biverkningar är en snuva. Det finns det hur mycket som helst data på…..
Bland annat för gravida. Det som tråden handlar om alltså.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35389480/
Citera
2022-07-02, 12:10
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbajacker
Om alla som lipade över att de inte ska skaffa barn i denna skitvärld faktiskt tog och skaffade lite barn kanske framtiden hade varit lite ljusare för oss alla.
Nej, det är ju tvärtom!
Citera
2022-07-02, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Nej, det är ju tvärtom!

Sant kronisk pessimism och konformitet är säkert delvis ärftligt. Det finns däremot grupper som är helt immuna mot detta och som kommer utgöra nationens huvudsakliga genetiska material inom bara ett par generationer.
Citera
2022-07-02, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wabbajacker
Om alla som lipade över att de inte ska skaffa barn i denna skitvärld faktiskt tog och skaffade lite barn kanske framtiden hade varit lite ljusare för oss alla.

Vilken framtid?
Citera
2022-07-02, 12:16
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Ja eller så kanske det beror på att folk blivit av med sina jobb och inte känner den trygghet som dom kände tidigare.

Dessutom har vi haft två skitår nu och vissa kanske vill resa och ha kul igen innan dom försöker skaffa barn.

I kristider brukar det födas fler barn, se tex de som är födda 40-45. Denna enorma puckel i barnafödandet skapade en ny puckel 60-70-talet.

Någon skrev att det föddes fler barn året innan, finns det täckning för det uttalandet?

Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Nej, inget covidvaccin leder till missfall eller sterilitet.
Det finns helt enkelt inga vetenskapliga belägg för det.

Bra. Skynda nu och ta femte eller sjätte sprutan.

Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Riktigt stor humor att de där satanistiska injektionerna inte bara dödar ungdomar utan även gör de som överlever sterila.

Vi var många som varnade er för att injicera otestad immunrepressiv sörja i kroppen men ni skrattade och la upp stories på sociala medier om att ni minsann inte alls blev magnetiska av jabben. Sedan skrattade ni ännu mer. Nu skrattar ni inte längre. Nu sitter ni där med er femte covidinfektion och undrar hur fan ni kan bli smittade av samma virus varannan månad samtidigt som de ovaccinerade max har haft en enda infektion. Nu skrattar vi. Åt er. Och sterila är ni också, era jävla kreatur. Hoppas det var värt biobesöket och festkvällen.

Om det inte vore så att flera nära och kära godtroget låtit sig luras skulle jag skrattat med dig. Nu känner jag bara sorg. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det är VI som har fel.

Citat:
Ja, flera processer genomfördes parallellt. Det sker en konstant uppföljning av resultaten. Nu är miljarder och åter miljarder mänmiskor vaccinerade. Det har skett framgångsrikt.

Jag ägnar mig åt vetenskap. Inte vad media och myndigheter säger.
Var hämtar du din kunskap och information?

Pass på så du inte slår dig när du väl faller av din höga häst. Kanske hinner skrattet som fastnat i halsen ta livet av dig först.

Citat:
Det kan vi faktiskt tacka Donald Trump för.
Normalt tar det längre tid, men nu satsades enorma resurser på att göra flera delmoment samtidigt.
Den kliniska studien var stor och inga genvägar togs.

Bravo. Kanske kan du klämma in Putin och SD också att anklaga om du använder skohorn och vaselin?
Citera
2022-07-02, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Vilken framtid?

Den du har låtit dig luras inte finns och därmed bidra till att avverka den. Du har inget att förlora på att gå emot metapolitiska strömningar som demoraliserar dig.
Citera
2022-07-02, 12:20
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det är VI som har fel.

Med tanke på att ni haft fel om i princip allt om vaccin så kan du vara säker på att det även i detta fall är fel.
Det finns inget som styrker påståendet att vaccin skulle öka risk för missfall eller sterilitet.

Snarare tvärt om. Covid kan orsaka problem för gravida. Den risken minskar som vaccinerad.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35389480/
Citera
2022-07-02, 12:23
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Bravo. Kanske kan du klämma in Putin och SD också att anklaga om du använder skohorn och vaselin?

Nu menar jag att Trumpadministrationen gjorde en bra sak.
De fick läkemedelsbolag att samarbeta på ett unikt sätt och med operation lightspeed fick vi vaccin tillgängligt på kort tid. Hatten av för det.
Citera
2022-07-02, 12:31
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Ändå är du här och pratar gott om det. Du har inte märkt hur världen blir värre?

Eller tror du allt som händer nu är en slump? Du är inte allergisk mot vaccin du är allergisk mot mänskligheten.

FDA Pfizer, Biden, politiker etc är korrupta. Detta är en slutfas, en omställning, det börjar dra ihop sig och alla hemskheter dom kan åstadkomma kommer regna ner mot mänskligheten.

Är du frimurare? eller bor du i Schweiz, Belgien? Jobbar du för Svenska staten via agenter utomlands?

Jag bemöter desinformation helt enkelt. I ett område där jag har mycket kunskap.
Varför ska lögner få stå oemotsagda? Jag har samma rätt att yttra mig som du har.
Citera
2022-07-02, 12:35
Medlem
Kommissarie.Hybriss avatar
Citat:
Eh.. nej. De går inte längre under EUA.
Tex Comirnaty godkändes fullständigt av FDA i augusti 2021.
https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/fda-approves-first-covid-19-vaccine

Din länk handlar inte om vaccin….

Comirnaty och Pfizer-BioNtech är inte samma. Det är två separata produkter.

Pfizer-BioNtech går fortfarande under EUA, Comirnaty var det som godkändes av FDA.

Snurrigt, men så är fallet. Har man fått Comirnaty borde det stå i ens vaccinpass.
Står det Pfizer-BioNtech har man fått vaccinet som går under EUA.

Sedan om allt detta har någon större betydelse i verkligheten vet jag inte. Men det är fakta att det är två "separata" vaccin, varav ena går under EUA och andra har FDA-approval.

Sanningen är att ena sidan snurrar ihop information och spinner det å sina vägnar och andra sidan härjar om att dom blåser folk för att ta livet av dom. Omöjligt att veta vad som är vad. Men förmodligen något där emellan.

Två olika produktnamn, varav den ena fick FDA-approval och den andra är under EUA och man kör slut på den först innan man kickar vidare med Comirnaty, något sånt? Dunno, dont care, har ändå inte tagit något utav det
Citera
2022-07-02, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
Varför skulle injecering av främmande mRNA sås, av en icke FDA godkänd experimentell genterapi, som misslyckats i 30 års forskning ens vara orsaken till detta, allt annat lika.

Nä, precis. Varför skulle det det vara orsaken?

Det är det enda vi kan slå fast, redan nu, med 100% säkerhet att de genmodifierande injektionerna har INGENTING med detta att göra. Helt uteslutet. De genmodifierande injektionerna är ju till för att skydda alla människor från svår covid och en plågsam död. Inte göra oss sterila. Eller hur?

Kom ihåg det nu. Covidsprutorna har INGET samband, över huvud taget, med det minskande barnafödandet. Inte ett smack. Det vet ju alla läkare och professor. Allihopa.

Och försöker du hävda motsatsen så kommer du bli censurerad, deplattformerad, brännmärkt, bespottad, brunsmetad, polisanmäld och jagad till världens ände. Så passa er j-ligt noga.

Vänligen, Gestapo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in