Citat:
Ursprungligen postat av
Edgerton
Ryssland har inte gått i konkurs och det finns ingen "brist på pengar" i Ryssland. Så fungerar inte ekonomier. Om Ryssland behöver låna pengar kan de låna av Kina. Ryssland har handelsavtal med en lång rad länder där bland Kina. Detta samarbete har fördjupats. Detta är wikipedia kunskaper jag kan tycka att även du skall ha koll på.
https://en.wikipedia.org/wiki/China%E2%80%93Russia_relations
Jag bär inte vatten åt Ryssland och jag behöver inte göra det eftersom du gör bort då till en sådan grad att den pro-ryska sidan skrattar sig harmynta åt dina inlägg. Jag har skrivit det tidigare. Ska ni undergräva Ryssland så gör det ordentligt. Du och så många andra i tråden är egentligen dem som borde beskyllas för att vara ryssvänner givet era inlägg. Om du hade följt min post-historik har du förstått att jag inte är det minsta "pro-Ryssland" eller "pro-Kina" men jag är en vän av ordning och kritik skall vara adekvat och kunna ledas i någorlunda plausibla bevis eller i alla fall ge upphov till trovärdiga indicier och hypoteser.
Den 27/6 -22 gick Ryssland bankrutt !!, Den 26/6 var satt som sista betaldatum , och Ryssland kunde ej betala sitt lån ( hade bara rubel , som ej är acceptabel valuta),,,
Många ryssar skyller nu ifrån sig —DET ÄR NÅN ANNANS FEL, INTE RYSSLANDS,,,detta undflyende av skuld är genomgående för ryska retoriken .
Du skriver även att ryssar är harmynta ???, vet du vad det är , det är medfött !!,, du tycks tro de fått det av att skratta??, du är uppenbart okunnig om mycket !!
Din idé om att Kina skulle låna ut pengar till Ryssland har ju visat sig vara lögn .
Kina har efter bankrutten dragit öronen åt sig , vill ej låna ut pga stor risk för kreditförluster efter bankrutten
O varför tror du jag skulle kolla din posthostorik ,,=helt ointressant