Citat:
Ursprungligen postat av
notyourbuddy
Matchande med henne på en dejting app. Vi pratade och vi bestämde att jag skulle hälsa på henne i Boden. Keep in mind, jag brukar inte googla folk som jag träffar, har aldrig hänt något förut liksom. Hade jag vetat om att hon var en styckmördare hade jag ALDRIG farit ditt obviously. Vi bestämde att vi skulle dricka alkohol och chilla. Jag känner när vi dricker och sitter och pratar att något är allvarligt fel. Personen som sitter framför mig är det något men jag kunde inte sätta fingret på vad det var. Jag blir fullare och fullare, känner mig obekväm att hon pussar och kramar mig så ringer mina kompisar på FaceTime och han är väldigt otrevlig och konstig mot mina kompisar under samtalet.. dom kände också att det var något off. Jag blir full och däckar. Vaknar av att hon tar på mina bröst mig och kysser min hals.. tårarna började rinna men hon märker inte att jag gråter. Tar första buss hem dagen efter och googlar på hons namnoch får reda på vad hon har gjort. Är helt i chock och skriver att vi inte kan ha kontakt.. då lägger hon upp bilder på mig på hennes Facebook så att och jag citerar "att alla mina 4000 tusen följare ska se att vi umgås".
Jag är helt i chock.
Den du dejtade, utgav sig hen för att vara en kvinna eller transperson?
Du tyckte inte att "hon" var väldigt lång?
Kan du länka till "hennes" facebook?
Du åkte hem till "henne"??