Citat:
Ursprungligen postat av
cleovarnamnet
Vad är det som är så himla kul? Ja, jag utgår faktiskt från att par som går tätt omslingrade och fnissar tillsammans inte är på väg att ansöka om skilsmässa. Att däremot sälja en sjurummare, eller vad det nu var, om man bara har ett hemmavarande barn för att köpa något mindre är knappast något konstigt. Nu skulle de tydligen skiljas ändå. Vidhåller att det är konstigt att halvhångla på gatan - visst, det var inga kyssar men snudd på - om man är på väg att skiljas.
Dominika uttalade sig också i samband med att lgh lades ut och sa att de bara tänker sälja om de får rätt pris, så möjligt att skilsmässan kom hastigt och lustigt (?). Men ärligt talat skiter jag i vilket.
Det "roliga" i sammanhanget är precis det att folk tycks förutsätta att par som kramas eller figurerar i media tillsammans är "lyckliga". När det i själva verket är precis ett varningstecken OM ett par tycks känna ett behov att bedyra sin kärlek offentligt.
Jag har redan en längre tid undrat varför detta par måste figurera i media, trots att det inte gagnar någon av dem. Men det kanske svider att inse realiteten? Det var mer eller mindre en romans som inte höll när vardagen visade sitt fyra tryne...
Den ene pedantisk - den andre slarvig. Inte riktigt samma värderingar heller och vem också knulla sig till lyckas all evighet?