2022-06-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Otrohet, då skulle man tippa på Dominika som startade en otrohets-dejtingsida.

Tror dock mer på att Anders gjort bort sig eftersom 50+ kvinnor inte bryr sig om sex (inte ens Dominika) då de hamnat i klimakteriet.

Dessutom är det nästan alltid kvinnan som vill skiljas, mannen behöver markservicen.

Kan upplysa dig okunniga om att 50-åriga kvinnor är rena sexmaskinerna.
De är mångfalt mer sexsugna än 18-20-åringar.
Citera
2022-06-22, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stressad
Han har haft problem att hålla kuken i styr sedan tidigare. Det var ju så han träffade Dominika.

Eller hur!!! Jag har lagt ut en krok till en i breda umgänget. Time Will tell.
Citera
2022-06-22, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Vad är det som är så himla kul? Ja, jag utgår faktiskt från att par som går tätt omslingrade och fnissar tillsammans inte är på väg att ansöka om skilsmässa. Att däremot sälja en sjurummare, eller vad det nu var, om man bara har ett hemmavarande barn för att köpa något mindre är knappast något konstigt. Nu skulle de tydligen skiljas ändå. Vidhåller att det är konstigt att halvhångla på gatan - visst, det var inga kyssar men snudd på - om man är på väg att skiljas.
Dominika uttalade sig också i samband med att lgh lades ut och sa att de bara tänker sälja om de får rätt pris, så möjligt att skilsmässan kom hastigt och lustigt (?). Men ärligt talat skiter jag i vilket.

Det "roliga" i sammanhanget är precis det att folk tycks förutsätta att par som kramas eller figurerar i media tillsammans är "lyckliga". När det i själva verket är precis ett varningstecken OM ett par tycks känna ett behov att bedyra sin kärlek offentligt.

Jag har redan en längre tid undrat varför detta par måste figurera i media, trots att det inte gagnar någon av dem. Men det kanske svider att inse realiteten? Det var mer eller mindre en romans som inte höll när vardagen visade sitt fyra tryne...

Den ene pedantisk - den andre slarvig. Inte riktigt samma värderingar heller och vem också knulla sig till lyckas all evighet?
Citera
2022-06-22, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kysan
Visade inte Borg Kuken eller strippade någon gån på fyllan?

VA, NÄÄÄÄ! Berätta mer!

😁
Citera
2022-06-22, 23:39
Medlem
Vanstertrollets avatar
Passande med midsommar på fredag.
Citera
2022-06-22, 23:59
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThomasStarberger
Ja, hon har väl polack blod i ådrorna. Förklarar väl hennes besatthet av "penga"
Hon är judinna.
Citera
2022-06-23, 00:20
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Hon är judinna.

Hon är ju både och. Erfarenhetsmässigt är ”satans girig” en fördom som passar bättre för polskor än judinnor, det där öststatsroffiga draget och avsaknaden av ödmjukhet.
Citera
2022-06-23, 00:25
Medlem
Citat:
Vad är det som är så himla kul? Ja, jag utgår faktiskt från att par som går tätt omslingrade och fnissar tillsammans inte är på väg att ansöka om skilsmässa. Att däremot sälja en sjurummare, eller vad det nu var, om man bara har ett hemmavarande barn för att köpa något mindre är knappast något konstigt. Nu skulle de tydligen skiljas ändå. Vidhåller att det är konstigt att halvhångla på gatan - visst, det var inga kyssar men snudd på - om man är på väg att skiljas.

Det har säkert hänt! Men fattar du inte att något dramatiskt hänt sen dess? Han har alkoholproblem och säkert varit otrogen. Hon KASTAR ut honom, med all rätt. Snsrt vet vi mer.
Citera
2022-06-23, 00:40
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Dominika uttalade sig också i samband med att lgh lades ut och sa att de bara tänker sälja om de får rätt pris, så möjligt att skilsmässan kom hastigt och lustigt (?). Men ärligt talat skiter jag i vilket.

Instämmer. Har sett dem sitta på Aubergine 🍆 och dricka rosé (möjligen vitt) och ha trevligt. Knepigt det här. Hatar att citera Stefan Löfven, men ändå ”man såg inte detta komma ”.

Enligt kvällsblaskorna så verkar det ha varit en urspårad kylskåpsstädning som fick någon bägare att rinna över.
Citera
2022-06-23, 00:56
Medlem
Eponumoss avatar
Har tidningarna valt ut extra elaka bilder eller ser de båda verkligen ut som om de är 78 år gamla och inte fått sova på en vecka nuförtiden?

För övrigt den minst överraskande skilsmässan i år.
Citera
2022-06-23, 01:07
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Det kanske var så att just denna dag du såg dem så hade Anders fått betalt för något styrelseupp0drag.
Dominika är polska född på 70-talet, dessa knullar med en lyktstolpe för en gucci-nyckelring och en schysst scarf.
Citera
2022-06-23, 01:16
Medlem
Vem vill ha det bygget? Sittter säkert helikoptersprut i alla väggar o tak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in