2022-06-19, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Nej, jag försöker inte utge mig för att vara nån sketen gangster, eller känna någon av dessa misslyckade nollor personligen.
Jag ställde en fråga baserad på uppgifter ifrån andra skribenter.
Om det inte stämmer att den enarmade rasbastarden skrutit om att ha begått dådet så får du gärna rätta de som kommer med påståendena.

Ingen av dom som diskuteras här är gangster.

Detta är barn utan framtidstro och utan riktig deg.

Ulla och Sven i Svedala har miljoner när dom säljer sitt svettiga hus fastän dom båda jobbar på ica.

Dessa pojkar har ju knappt 1mkr. Helt slut.
Citera
2022-06-19, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Hur visste du att jag är son till lantbrukare??!

Givetvis får man som alltid ta det med en nypa salt, det är trots allt Flashback. Men jmf man Malmö och storstäderna anno 70-80-talet med idag så är storstadsregionerna rena rama gangsterfästen. Vilda västern. Det är ju bara en fråga NÄR nästa stora skjutning sker snarare än OM.
Jaha, så ditt inlägg som jag svarade på var bara nåt du hävde ur dig? Det fanns inte ett uns av sanning i det du skrev, och inget som tillförde tråden något.

När var förra stora skjutningen? Och vad är en stor skjutning? Och även om det är ytterst obehagligt att kriminella använder skjutvapen och bomber i mycket större utsträckning nu än på 70-80-talet så får du väl ändå hålla med om att de är rätt bra på att inte förolycka oskyldigt folk. Jag har bott i en s.k. "no-go-zon", som Flashbacks fjollor kallar det, i en herrans massa år, och jag har aldrig ens sett ett skjutvapen. Ingen jag känner där har blivit skjuten, rånad, misshandlad eller våldtagen. Så när du och andra jämför Malmö med 90-talets Medellin blir jag fan lack.
Citera
2022-06-20, 19:37
Medlem
Något nytt gällande status kring GM? Gripen? Fortfarande efterlyst? Väldigt tyst kring den här utredningen.
Citera
2022-06-21, 01:33
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whateverwhenever
Ja de vet jag. Har själv sett honom. Han är någon mix. Både BO och GM är svensk relaterade så svenska folket dags å inse att etnisk svenskar även ÄR kriminella!!

Vem tror att det inte finns kriminella etniska svenskar? "Svenskrelaterad", om det sýftar till att det finns svenneblod i en mix med annat, är inte etnisk svensk, om du nu hade den uppfattningen.
Citera
2022-06-21, 08:26
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Polisens insatsstyrka slog till mot lägenhet på Möllevången minst en gripen
Citat:
Enligt uppgift skall en av de gripa varit misstänt for iblandning i det tidigare mordet på Claesgatan.
https://www.pppress.se/nyhet/polisens-insatsstyrka-slog-till-mot-lagenhet-pa-mollevangen-minst-en-gripen/
Citera
2022-06-21, 08:38
Medlem
Vi kan utesluta 17åringen som GM (@dib) det lutar sig åt le*n b@ngura som är efterlyst!

https://www.sydsvenskan.se/2022-06-21/polisens-insatsstyrka-slog-till-mot-lagenhet-pa-mollan
Citera
2022-06-21, 09:40
Medlem
Uppdatering!

” Tämligen snart blev en 22-årig man anhållen i sin frånvaro och efterlyst för dådet. Han greps under måndagskvällen. Mannen har ett våldsamt förflutet, och är dömd för grov brottslighet sedan tidigare. Bland annat för ett uppmärksammat sprängdåd i Malmö”.

Le*n B@ngoura är gripen!
Citera
2022-06-21, 10:35
Medlem
Citat:
En 22-årig mordmisstänkt man i Malmö har gripits efter att ha varit efterlyst. Han misstänks vara inblandad i ett knivdåd den 14 juni, som ledde till att en ung man dog och en annan ung man skadades, rapporterar Sydsvenskan.

Den nu gripne mannen blev anhållen i sin frånvaro kort efter händelsen. Han har enligt tidningen dömts för grov brottslighet tidigare. Mannen är misstänkt för mord och mordförsök.

Åklagare Jeanette Sprimont bekräftar för tidningen att en person har frihetsberövats, men vill inte uttala sig om det finns fler misstänkta.

Japp. Måste vara den enarmade banditen.

Kul att sitta livstid på kåken utan en hand och ett ben.
Citera
2022-06-21, 10:53
Medlem
Är vi säkra på att det är Leon Bangoura som är gripen?
Citera
2022-06-21, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Uppdatering!

” Tämligen snart blev en 22-årig man anhållen i sin frånvaro och efterlyst för dådet. Han greps under måndagskvällen. Mannen har ett våldsamt förflutet, och är dömd för grov brottslighet sedan tidigare. Bland annat för ett uppmärksammat sprängdåd i Malmö”.

Le*n B@ngoura är gripen!

Ja, det verkar vara han!
Citera
2022-06-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Är vi säkra på att det är Leon Bangoura som är gripen?

Det är 100% Le*n B@ngura, fanns någon annan på tråden tidigare som försökte vilseleda oss om att det skulle vara en 17åring som utfört mordet/mordförsöket vid namnet @dib (som antagligen skulle agera som en målvakt åt Le*n då en 17åring inte får livstid vid fällande DOM).

Ännu ett sätt för kriminella att försöka undgå lagen, tror att vi kommer se flera sådana försök allt oftare.

Tidigt i tråden så framkom det tydligt att det var Le*n som skulle ha utfört det här.

Nu är det upp till vårt rättsväsende att se till att få väck honom ett bra tag från vårt samhälle!

(Om han nu är den faktiska GM så klart).
Citera
2022-06-21, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Japp. Måste vara den enarmade banditen.

Kul att sitta livstid på kåken utan en hand och ett ben.

Yepp! Sa tidigare att det var han!

Han kommer inte ha det lätt i fängelset det är ju en sak som är säker, däremot så tror jag att hans liv tyvärr har räddats då det ryktades i stan om att han var väldigt nära på att förlora hela sitt ansikte med (bli skjuten).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in