Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
2. Visst är de ihopräknade, men det är en ickemobilserad arme, med stora delar frivilliga från typ Ryssland och andra ställen på jordklotet. T.o.m. USA. Det är väldigt få av de 44k som nämns där som är bosatta normalt i Donetsk och Luhansk - sedan 2014 har den styrkan publicerat tusentals internetfilmer där deras bakgrund m.m. beskrivs.
Vad pratar du om? Är det medicinen som kickat in nu eller? Vi pratar om DPR!?!
Jag orkar inte mer. Du är inte frisk någonstans. Som
T80U sagt innan. Solglaskillen är förstörd på riktigt.
"Ickemobiliserad armé".

Vad fan pratar du om?
Du fantiserar ihop lite siffror för att du uppenbarligen inte kan räkna. Jag är ledsen, ditt rappakalja som du fått ihop går inte ens att bemöta för att det är totalt hjärndött.
Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
konfirmerar att Luhansk och Donetsk har infört allmän mobilisering av alla män mellan 18-55 av de 4 miljonerna.
https://www.dw.com/en/how-ukraine-separatists-are-mass-conscripting-anyone-of-fighting-age/a-61608760
Citat:
Russian and separatist-affiliated news media reported that volunteers had formed long lines formed outside recruitments centers eager to defend "Donbas independence." In reality, however, there were not enough volunteers.
Citat:
Locals tell DW how young men are living in fear or fleeing the region.

Citat:
2. Nu har du fått de trovärdigaste källorna i världen: Förövrigt: Rysk fredstida mobilisering motsvarar ungefär 250k i Donetsk och Lugansk med det nya Ryska mobiliseringssystemet. Det gamla Sovjetiska systemet som antagligen tillämpas i Donetsk och Lugansk innebär avsevärt större mobiliseringar ungefär som i NordKorea, SydKorea, Vietnam eller Taiwan: Nordkoreansk total mobilisering innebär ca. 1.2 miljoner soldater. Syskoreansk mobilisering ca. 550.000 soldater.
"Sydkorea"

Vafan har det med DPR och LPR att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
4. Färdigflashbackat!
Det tror jag inte. Du kommer tillbaka med fler fantastiska villfarelser.
Bara att du avslutar med detta varje gång är ju helt otroligt.