2022-06-14, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Varför hoppas du att det inte är han? Han rappar om att vara gangster han får väl ta konsekvensen
Han planerade att köpa en villa med sin morsa, han ville bort från det kriminella klart det är tragiskt.
Citera
2022-06-14, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Läget i Dp är att han inte har goat och att han är portad från Västerort efter att ha lämnat Dp.

De hade en jävla tur isåfall att de tog han direkt när han kom ut från cykelförrådet. Varför åkte han direkt efter mordet till Spanien och sålde rolex klockor med katten de e 100% goish såklart Dumlee själv nekar till det men det är inga som helst tvivel för mig
Citera
2022-06-14, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Vad betyder "sh"?

Shoutout
Citera
2022-06-14, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollgradigt
Shoutout

Då tråden "Einár, Einar Grönberg kidnappad maj 2020, Yasin Mahmoud häktad 2021-01-02" är låst kollar jag här.

Kommer det komma någon uppdatering gällande FUP nu när Mari0 är gripen? (efficientbonsai)
Citera
2022-06-14, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwarfwajder
Då tråden "Einár, Einar Grönberg kidnappad maj 2020, Yasin Mahmoud häktad 2021-01-02" är låst kollar jag här.

Kommer det komma någon uppdatering gällande FUP nu när Mari0 är gripen? (efficientbonsai)

Mario Golzar Mia och Kevin Ganza Joao Miguel Santos lyftes över till ett nytt mål. Mario Golzar Mia kommer att prövas i det målet och det kommer finnas någon form av FUP som klargör hans roll i samband med kidnappningen av Einár. I vilken mån åklagaren använder exakt den samma som i föregående mål eller kompletterar den med någonting får framtiden utvisa. Förmodligen kommer inget extraordinärt att dyka upp emellertid:
(FB) Dalennätverket misstänkta för synnerligen grovt narkotikabrott, Stockholm, 2022-04-30

Det framgår i FUP:en som berör advokaterna Ekrem Güngör och Amir Amdouni att svensk polis hållit förhör med Mario Golzar Mia efter att han greps. Kan inte tänka mig annat än att de även förhört honom angående åtalspunkterna som berör Einár:
(FB) F.d advokat (Ekrem Güngör) misstänks för förberedelse till mord (Encro 2022-01-21)
Citera
2022-06-14, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Mario Golzar Mia och Kevin Ganza Joao Miguel Santos lyftes över till ett nytt mål. Mario Golzar Mia kommer att prövas i det målet och det kommer finnas någon form av FUP som klargör hans roll i samband med kidnappningen av Einár. I vilken mån åklagaren använder exakt den samma som i föregående mål eller kompletterar den med någonting får framtiden utvisa. Förmodligen kommer inget extraordinärt att dyka upp emellertid:
(FB) Dalennätverket misstänkta för synnerligen grovt narkotikabrott, Stockholm, 2022-04-30

Det framgår i FUP:en som berör advokaterna Ekrem Güngör och Amir Amdouni att svensk polis hållit förhör med Mario Golzar Mia efter att han greps. Kan inte tänka mig annat än att de även förhört honom angående åtalspunkterna som berör Einár:
(FB) F.d advokat (Ekrem Güngör) misstänks för förberedelse till mord (Encro 2022-01-21)

Tack bästa S för ditt svar!
FB borde ge dig "superhero" istället för medlem som rank

Tillbaka till det du skrev, antar att jag kan förvänta mig fup från dig när det kommer ut?
Citera
2022-06-15, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HARAMBE666
Han planerade att köpa en villa med sin morsa, han ville bort från det kriminella klart det är tragiskt.
När en svartskalle försökte bryta sig loss fr. Kriminallitet men blev mördad, ja, då kallade man det för att "familjen grät ut i tidningarna om hur snäll pojk man hade"

Men nu när det handlar om en blåögd svennebannan ja då äre synd och superduper tragiskt för han planerade ju att köpa en villa med mammsen 🥺

Rest in peaaace nissiboyyy men sanning
Citera
2022-06-15, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
När en svartskalle försökte bryta sig loss fr. Kriminallitet men blev mördad, ja, då kallade man det för att "familjen grät ut i tidningarna om hur snäll pojk man hade"

Men nu när det handlar om en blåögd svennebannan ja då äre synd och superduper tragiskt för han planerade ju att köpa en villa med mammsen 🥺

Ja nu hade han andra förutsättningar osv. Men i slutändan väljer du ju helt själv vad du ska göra från början med ditt liv.
Citera
2022-06-16, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay

Det är inte synd om nån av dem. Som man sår får man skörda.
Ytterst är det föräldrarnas fel - om ens ungjävel inte kan anpassa sig till samhället
runt omkring, får man flytta nånstans där han inte kan göra nån skada.
Citera
2022-06-16, 01:37
Medlem
Mario golzar är väll säkert anstiftaren
Citera
2022-06-16, 13:32
Medlem
Jiggz släppte en låt m musikvideo igår där Z.E syns. I slutet säger han ”jag e från tensta men shoutout dalen, sjöbo och haninge”

Sen har självklart thrife kommenterat på den med hjärtan. Man visade bara Z i max 2 sekunder hela videon och efter händelserna på Nosh&Chow kan man köra uteslutningsmetoden för att få reda på det vi egentligen alltid vetat..
Citera
2022-06-16, 13:44
Medlem
TheMajors avatar
Har det skett någon hämd i nisses namn efter hans död? I så fall mot vem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in