Citat:
Ursprungligen postat av
Mineralvatten91
Hon är väl en bidragsfuskare. Hon bryter alltså emot de flesta regler som finns, fast vissa lagar tycker hon bestämt att andra ska följa. Vilken hycklare.
Jag undrar verkligen genuint var pengarna går för hur skattar hon pengarna som kommer in i form av bidrag när hon inte är med i något bolagsengagemang rörande Dumpen? Om det tidigare inlägget stämmer att hon har en månadsinkomst på 8000 kr (ej bekräftat) så undrar man verkligen vad som försiggår bakom kulisserna.
Varför är Dumpens verksamhet fortfarande inte reggat som ett företag? Varför går pengarna efter ett år fortfarande in direkt på Saras privata konto? Är Patrik Sjöbergs 242 involverat som företag?
Jag har en familjemedlem som blev uthängd på Dumpen och jag har brutit kontakten med personen helt men personens barn hamnade rejält i skiten på grund av uthängningen vilket inte är okej. Dumpen verkar verkligen inte schyssta även om jag egentligen är glad över att min familjemedlem blev exponerad.
Är helt ställd över alla Saras domar och speciellt att rattfylla förekommer flera gånger, var är hennes respekt för andras liv? Sen att hon ägnat sig åt bedrägeri, stöld och snatteri och samtidigt får in alla donationer på sitt privata swish-konto trots att dem har varit verksamma i mer än 1 år är väldigt märkligt. Var är företagskontot? Varför är inte Sara registerad på Dumpen som företag? Vad är det som sker bakom kulisserna?
Det vore bra om seriösa och kompetenta människor drev Dumpen istället för dessa två människor.