2022-06-13, 13:23
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Mina frågor är nog mer ni i tråden, som ser detta förfallet, ni vet ju precis som jag, att detta kommer ju enbart bli sämre. Vad är er plan? Bli kriminella? Bo kvar? Lämna landet?

Jadu.. bra fråga. Funderar på att flytta men just nu går det inte av ekonomiska skäl. Så tyvärr får jag fortsätta att vara olycklig.
Citera
2022-06-13, 13:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Åka hem till Polen igen?

Kommer aldrig falla dem in. Öststatare (slaver, balter osv.) är här för att fullborda utplåningen av germaner. De hyser ett agg mot svenne som överstiger svennes egna högfärdiga, naiva, pruttliberala missförstånd. Cringiga svärjevänner som inbillar sig att öststatare är deras vänner emot Islam är duktigt naiva. Jag brukade själv vara just en sådan pinsam öst-vurmare.

Islamisering, gruppvåldtäkter, gängkrig och förnedringsrån från MENA. Stöldligor och mordvåldtäkter från Östeuropa. Svenne sitter å ena sidan och låtsas förfasas över allt detta (SD:are, incels, nassar osv) medans de å andra sidan enablat det och bjudit in kaoset med öppna hjärtan (vänsterblivna, sjuklövern osv.). Svenne kan aldrig ta en rationell och nykter approach helt enkelt. Det blir alltid extremiteter. Antingen cringe chipsnationalism, cringe NMR lajvande och mupperi eller vänsterblivet godhetsknark och flum.

Jag har lärt mig att vara fördomsfull mot hela mänskligheten. Och att det här är en trasig värld som inte går att laga.
Citera
2022-06-13, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Kommer aldrig falla dem in. Öststatare (slaver, balter osv.) är här för att fullborda utplåningen av germaner. De hyser ett agg mot svenne som överstiger svennes egna högfärdiga, naiva, pruttliberala missförstånd. Cringiga svärjevänner som inbillar sig att öststatare är deras vänner emot Islam är duktigt naiva. Jag brukade själv vara just en sådan pinsam öst-vurmare.

Islamisering, gruppvåldtäkter, gängkrig och förnedringsrån från MENA. Stöldligor och mordvåldtäkter från Östeuropa. Svenne sitter å ena sidan och låtsas förfasas över allt detta (SD:are, incels, nassar osv) medans de å andra sidan enablat det och bjudit in kaoset med öppna hjärtan (vänsterblivna, sjuklövern osv.). Svenne kan aldrig ta en rationell och nykter approach helt enkelt. Det blir alltid extremiteter. Antingen cringe chipsnationalism, cringe NMR lajvande och mupperi eller vänsterblivet godhetsknark och flum.

Jag har lärt mig att vara fördomsfull mot hela mänskligheten. Och att det här är en trasig värld som inte går att laga.

Låter som att du aldrig varit utanför Sverige eller kan den europeiska historien. Kroatien, Slovenien, Polen, Slovakien, Ryssland, Ungern, de är alla vita kristna länder med stark dragning till tradition, konservatism och rasmedvetenhet. Du häver ur dig en massa skitsnack, men kanske har som syfte att söndra och dela oss vita. Det är väl typiskt judar detta om något.

Vill du alltså att vi vita européer ska vända oss mot svenskarna? Är det din önskan? Ok, ska börja rösta på sossarna igen då.
Citera
2022-06-13, 13:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PolackenPeter
Låter som att du aldrig varit utanför Sverige eller kan den europeiska historien. Kroatien, Slovenien, Polen, Slovakien, Ryssland, Ungern, de är alla vita kristna länder med stark dragning till tradition, konservatism och rasmedvetenhet. Du häver ur dig en massa skitsnack, men kanske har som syfte att söndra och dela oss vita. Det är väl typiskt judar detta om något.

Vill du alltså att vi vita européer ska vända oss mot svenskarna? Är det din önskan? Ok, ska börja rösta på sossarna igen då.

Och så detta om judarna igen. Något jag själv vuxit ifrån.

Nej. Slaver och Germaner har varit oense sedan långt innan någon av oss visste vad en jude ens var för något. Det har inte med söndring att göra. Den biten skötte vi båda sinsemellan redan på medeltiden. Jag vet själv vad germaner gjort mot er och varför ni avskyr tyskar och svennar osv. och vad slaver gjort mot germaner. Det är bara naturligt och jag håller det inte emot er i sig.
Citera
2022-06-13, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Och så detta om judarna igen. Något jag själv vuxit ifrån.

Nej. Slaver och Germaner har varit oense sedan långt innan någon av oss visste vad en jude ens var för något. Det har inte med söndring att göra. Den biten skötte vi båda sinsemellan redan på medeltiden. Jag vet själv vad germaner gjort mot er och varför ni avskyr tyskar och svennar osv. och vad slaver gjort mot germaner. Det är bara naturligt och jag håller det inte emot er i sig.

Det finns ingen motsättning mellan konservativa kristna slaver och germaner idag, det är bara i ditt huvud. Jag tycker du ska ta det lugnt med din retorik då det du gör är att driva judarnas agenda åt dom. Det sista du vill är att vända oss emot varandra. Du ställer till mer skada än nytta. Din största fiende är dina egna politiker och ditt egna folk. Det är tack var dessa vi har miljoner muslimer och negrer här idag som inte tillför ett jävla skit. Sveriges politik skadar inte bara svenskarna, det sätter inte minst slaverna i östeuropa i skiten då det innebär en stor säkerhetsrisk. Och det är DIN regering som försöker tvinga östeuropeerna att ta emot ert jävla skräp.
Citera
2022-06-13, 13:44
Medlem
Bli politiker om ni vill se en förändring
Citera
2022-06-13, 13:46
Medlem
RandyWalkers avatar
Citat:
Det går inte att komma fram till polisen (50 min väntetid), det går inte att komma fram till Transportstyrelsen (du kan inte ens stå i kö), att ansöka om pass tar flera månader, att resa från landets största flygplats innebär kaos, att få en läkartid och rätt vård innebär en enorm frustration...och så håller det på. Alltså, vad är det här för jävla skitland egentligen? Vi har världens högsta skatter, men vad får vi tillbaka för det? Inkompetenta myndigheter som ständigt är underbemannade, men samtidigt kan man importera miljoner människor från MENA utan problem.

Mitt råd till alla som upplever problem med dessa myndigheter är att JO-anmäla dessa. Det är snabbt och enkelt gjort https://www.jo.se/sv/JO-anmalan/Skicka-in-anmalan. Man får dock anta att de som hanterar JO-anmälningar är lika stora clowner de med.

Så. Vilken är er erfarenhet som medborgare. Tycker du att du får den service du förväntar dig med tanke på den skatt du betalar?

Nej inte på långa vägar. Invandringen har skötts fruktansvärt i 30 år och det kostar mkt mkt mer än de visar

Fullt i ladorna säger ena muppen medan den andre säger besparingar

Rösta rätt
Citera
2022-06-13, 13:48
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Tyst med dig! Tänk på Sverigebilden.

Men ja det märks alltmer att Sverige mest är en kuliss.
Tyvärr är det för många effekter och beslut som samverkar i nedåtgående spiral för att det ska gå att vända nu. Vi har passerad toppen på bergochdalbanan och det är på väg ner.
Citera
2022-06-13, 13:51
Avslutad
Det är inte längre lönt att överhuvudtaget försöka förstå sig på det svenska samhället utan att man blir dum i huvudet.

Sverige som land känns alltmer sekundärt. Vi blir med tiden nämligen tvungna att prioritera våra egna behov och vårt egna välbefinnande framför ett samhälle som sossarna har monopol på.
Citera
2022-06-13, 13:52
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ezproton
Bli politiker om ni vill se en förändring

ja det går ju jättebra för Åkesson och hans parti som dom senaste 20 åren belyst problemen med massinvandring men får ständigt kastat på sig detta jävla rasistkortet av sossarna i alla tv-debatter och ingen har lyssnat genom åren bara blundat för verkligheten och här står vi idag...
Citera
2022-06-13, 13:53
Avslutad
Citat:
Det finns ingen motsättning mellan konservativa kristna slaver och germaner idag, det är bara i ditt huvud. Jag tycker du ska ta det lugnt med din retorik då det du gör är att driva judarnas agenda åt dom. Det sista du vill är att vända oss emot varandra. Du ställer till mer skada än nytta. Din största fiende är dina egna politiker och ditt egna folk. Det är tack var dessa vi har miljoner muslimer och negrer här idag som inte tillför ett jävla skit. Sveriges politik skadar inte bara svenskarna, det sätter inte minst slaverna i östeuropa i skiten då det innebär en stor säkerhetsrisk. Och det är DIN regering som försöker tvinga östeuropeerna att ta emot ert jävla skräp.

Jag har inga fiender. Jag är enbart en åskådare vid det här laget som åser svennes egna självorsakade elände. Jag har gett upp. Jag har avsagt mig min svenskhet. Du har egentligen helt rätt i sak att svenne och västra EU är en bunt kukliberala spån. Men det är ingen judisk agenda. Judarna drar bara fördel av våran sinnessjukdom. Och varför skulle de inte? Och varför skulle inte du göra det också? Jag skulle inte hålla det emot dig.

Du påstår dig vilja försvara Europa. Se dig omkring. Är det här verkligen något värt att försvara?
Citera
2022-06-13, 13:55
Medlem
Citat:
Det går inte att komma fram till polisen (50 min väntetid), det går inte att komma fram till Transportstyrelsen (du kan inte ens stå i kö), att ansöka om pass tar flera månader, att resa från landets största flygplats innebär kaos, att få en läkartid och rätt vård innebär en enorm frustration...och så håller det på. Alltså, vad är det här för jävla skitland egentligen? Vi har världens högsta skatter, men vad får vi tillbaka för det? Inkompetenta myndigheter som ständigt är underbemannade, men samtidigt kan man importera miljoner människor från MENA utan problem.

Mitt råd till alla som upplever problem med dessa myndigheter är att JO-anmäla dessa. Det är snabbt och enkelt gjort https://www.jo.se/sv/JO-anmalan/Skicka-in-anmalan. Man får dock anta att de som hanterar JO-anmälningar är lika stora clowner de med.

Så. Vilken är er erfarenhet som medborgare. Tycker du att du får den service du förväntar dig med tanke på den skatt du betalar?
Inte nog med allt du nämner så tar det minst 30 dagar för Försäkringskassan att handlägga en sjukanmälan. Inte en krona i sjukpenning betalas ut på över en månad. Hur ska skattebetalarna kunna betala sina räkningar etc? Det är en rättighet att få ersättning vid sjukdom. Det betalar vi skatt för att få vid behov. Tyvärr har även detta spårat ut, samtidigt som vi tar emot soldater från Ukraina, som flygs till Karolinska sjukhuset för vård.

Hur länge tror politikerna att vi ska kunna finansiera denna ”rädda hela världen”neuros de och väljarna lider av? Vi har världens högsta skatter som vi öser ut över alla möjliga länders befolkningar, både inom och utom Sveriges gränser! Hit kommer folk som aldrig har bidragit med en enda skattekrona och åtnjuter ett system, som våra gamla släktingar har byggt upp med sina krökta ryggar, trångbodda, fattiga, utan semester, med sexdagarsvecka och 10-12 timmarsdag. Det är så vidrigt, oförlåtligt, historielöst och fientligt mot den egen befolkningen som det bara kan bli!
Senast redigerad av Sorgensvart 2022-06-13 kl. 13:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in