Citat:
Ursprungligen postat av
Ichwill
Åka hem till Polen igen?
Kommer aldrig falla dem in. Öststatare (slaver, balter osv.) är här för att fullborda utplåningen av germaner. De hyser ett agg mot svenne som överstiger svennes egna högfärdiga, naiva, pruttliberala missförstånd. Cringiga svärjevänner som inbillar sig att öststatare är deras vänner emot Islam är duktigt naiva. Jag brukade själv vara just en sådan pinsam öst-vurmare.
Islamisering, gruppvåldtäkter, gängkrig och förnedringsrån från MENA. Stöldligor och mordvåldtäkter från Östeuropa. Svenne sitter å ena sidan och låtsas förfasas över allt detta (SD:are, incels, nassar osv) medans de å andra sidan enablat det och bjudit in kaoset med öppna hjärtan (vänsterblivna, sjuklövern osv.). Svenne kan aldrig ta en rationell och nykter approach helt enkelt. Det blir alltid extremiteter. Antingen cringe chipsnationalism, cringe NMR lajvande och mupperi eller vänsterblivet godhetsknark och flum.
Jag har lärt mig att vara fördomsfull mot hela mänskligheten. Och att det här är en trasig värld som inte går att laga.