Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Undra vad dessa "befriade" ukrainare tycker om slaget i Butcha och Mariopol....dom måste vara SUPER glada över att fått hem ryssar som har sprängt deras hus
Det jag tycker är skumt med dig HumanLife...är att du stöttade Biden vid valet 2020, men nu stöttar du Putin....jag förstår inte din logik. Var Trump så hemsk?
Här kommer problemet fram hos Tom, han klarar inte av att tänka objektivt, man måste ta en sida och hålla den, men precis som jag skrivit tidigare folk som lever i verkligheten med problem har inte råd med den lyxen som FB ger hos tangentbordstyckare.
Det var exakt pga av det som folket nämner i filmen som gjorde att Yanukovych ej undertecknade avtalet med EU då det skulle orsaka en brytning med ryssland OCH han hade under processen med EU lärt sig att det skulle ta 10-20 år att få Ukraina på fötter för att komma in i EU.
Nu har det gått snart 10 år och ingenting har händet likfullt ljög Zelinsky om att snabbt fixa in Ukraina i EU men nyligen gick det upp ett ljus för honom att det inte går så lätt.
Statskuppen 2014 var en katastrof för Ukraina.