Citat:
Ursprungligen postat av
MacMackay
Men allvarligt talat tror jag att det är dina egna
hjärnspöken som skriver dina inlägg lite väl ofta.
Sakliga personer finns, men jag vill inte berömma mig för att vara en av dem. Jag gör dock ett försök, och är helt övertygad om att allt inte är svart eller vitt.
Om jag egentligen ”gått i gång på Putins krig” hade jag inte mörkat om det. Jag vet att det finns såna typer också, och jag har noll sympatier för dem. Definitivt Noll.
Tyvärr har det blivit så, att den som argumenterar för fred och mot onödigt förslösande av människoliv oftast anklagas för den raka motsatsen. Att vi hamnat där är en tragedi i sig själv.
Lätt att hamn i i affekt. Jag är inte neutral utan står med Ukraina med dess förtjänster och brister.
Jag har svårt att acceptera argument som att vika ner sig för någon som vill en illa för att annars blir det hundra gånger jävligare.Då blir det den starkes rätt som styr. Bättre att kämpa emot.
Ge upp- annars förintar vi er . Den angripna gör det är bäst att i att suga rysskuk i det läget så blir det inte lika överjävligt.. Det var så jag uppfattade dig. Är du med?
Att knäböja inför ryssen och lägga sig som en hund belönar ryssjävlarna, de får blodad tand och söker fortsätter förtrycka andra. i.
Böjer man sig blir man förövarens bitch och fylls av hat mot förtryckaren. Man blir förnedrad, blir inget liv. Förstår du?