2021-05-12, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
Det lär väl komma i nästa bok.. inledande kapitel talat för det ( sist i den nu utgivna boken är ett " smakprov" på nästa bok)
att hans skrämda men lojala vänner står och väntar utanför..
för övrigt står det väl ungefär som i FUP att han eldar upp kläderna eldar upp en bil kastar hjälmen i återvinning han erkänner väl typ 2015 på kåken vad som hänt..
hur stort svin han är får jag ge boken ett plus eller 2 för välskriven och lättläst, även om jag personligen tror att boken är ett stort jävla skämt, han sitter på kåken och lurar röven av alla att han är en bättre person... spottar en loska åt det.. skrämmande är väl att han medger saker han inte borde, tex att han tänkte mörda ett av sina ex långt innan fässberg. det ser jag som ett rent hot då han uttalar hat mot denna..Nä du Andreas. mig lurar du då inte. iq över det normala.. haha ja man kan lura de flesta system med att läsa på sig ..läsa behöver man inte ha nåt högre iq för att kunna vill jag tillägga!

Jag ger mig fan på att när han blir frigiven (må något sätta stopp för det), så kommer han troligen fortsätta på sin korstågs-färd och rentvå sig själv genom föredrag, böcker etc etc som en halverkännande offerkofta... och predika om sitt misärliv i systemet som han utsatts för. Jag ger mig fan på! Att! Han kommer att göra om samma jävla brott återigen den dagen han kommer ut.... En gång kvinnomördare, alltid kvinnomördare..
Citera
2021-05-12, 14:03
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik
Vem syftar du på då? Dom va väl skåningar ?
Moroten syftar jag på. Hmm, vad jag vet är det Vänersborg baserat Somalia kickers. Sångaren är iaf inte skåning, det hörs väl.
Citera
2021-05-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.fisk
Moroten syftar jag på. Hmm, vad jag vet är det Vänersborg baserat Somalia kickers. Sångaren är iaf inte skåning, det hörs väl.

Du får ursäkta... jag tänkte på helt fel band när jag läste ditt inlägg.

Tänkte på bandet H.M.F... var väl trött när jag läste ditt inlägg och koppla fel.
Citera
2021-05-19, 10:05
Medlem
"somaliakickers", brigad Wotan är väl gamla lextorpare allihop, vet inte om moroten hade så mycket med dom att göra egentligen.. samma kompiskrets dock.

Sångaren är definitivt gammal lextorpare iallafall.
Citera
2021-07-22, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
"somaliakickers", brigad Wotan är väl gamla lextorpare allihop, vet inte om moroten hade så mycket med dom att göra egentligen.. samma kompiskrets dock.

Sångaren är definitivt gammal lextorpare iallafall.

Morot skrev en del texter till brigad wotan.
Citera
2021-09-27, 11:10
Medlem
Citat:
Det lär väl komma i nästa bok.. inledande kapitel talat för det ( sist i den nu utgivna boken är ett " smakprov" på nästa bok)
för övrigt står det väl ungefär som i FUP att han eldar upp kläderna eldar upp en bil kastar hjälmen i återvinning han erkänner väl typ 2015 på kåken vad som hänt..
hur stort svin han är får jag ge boken ett plus eller 2 för välskriven och lättläst, även om jag personligen tror att boken är ett stort jävla skämt, han sitter på kåken och lurar röven av alla att han är en bättre person... spottar en loska åt det.. skrämmande är väl att han medger saker han inte borde, tex att han tänkte mörda ett av sina ex långt innan fässberg. det ser jag som ett rent hot då han uttalar hat mot denna..Nä du Andreas. mig lurar du då inte. iq över det normala.. haha ja man kan lura de flesta system med att läsa på sig ..läsa behöver man inte ha nåt högre iq för att kunna vill jag tillägga!

Skrev han något om sina kusiner som han drog ner i skiten?
Citera
2021-10-12, 01:30
Medlem
lasse-luss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guapo
Skrev han något om sina kusiner som han drog ner i skiten?
Berätta mer!
Citera
2021-11-03, 13:20
Medlem
Citat:

Varken i FUP eller domen kunde man fastslå att det var A.J som brände upp kläderna och/eller bilen. Kunde lika gärna varit D.B eller F.H eller några av de tre inblandade i kombination.

Vet du när nästa bok kommer? Det pratades ju om oktober-november 2021, men pandemin kanske har sinkat det hela?
Citera
2022-01-29, 18:37
Medlem
När blir stollen utsläppt, nån som vet?
Citera
2022-02-25, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T02
När blir stollen utsläppt, nån som vet?

Troligen inte, han blev dömd till 16 år 2013, så 1-2 år har han kvar.
Citera
2022-02-25, 09:41
Medlem
fearreapers avatar
Finns fup ?
Citera
2022-06-05, 22:34
Medlem
IskallBlattes avatar
Hur vet vi ens att det var Andreas som dräpte Ida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in