Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-03, 18:15
Medlem
Nämen, kolla bilden från NWT-artikeln från 16 maj
https://www.nwt.se/2022/06/03/misstanken-knape-m-kopte-sex-pa-utpekad-bordell-i-karlstad/
Alltså om det där är Polisens bild från bordellen, så är det ju så sunkigt och ser så äckligt ut, så jag har svårt att inte få kväljningar.
Enl misstankarna är det där som Anders Knape har passat på att förlusta sig.
Undrar vad hans sambo säger denna fredagskväll vid tacomyset..
Citera
2022-06-03, 18:16
Medlem
Han nekar ju det. Inom politiken ljugs det aldrig, därför har de förtroende och blivit vald. Därav stor sannolikhet han inte köpt sex heller.
Citera
2022-06-03, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBiggus
”Vet ingenting mer…”
Men sedan kommer allt hat?
Vad är det för jävla sätt att börja ett hatinlägg?
Att du kanske har rätt är en helt annan sak.
FYI: Flashback är en arena för tyckande.

"allt hat" -tror att du läser in lite väl mycket i det jag skrev.
Jag uttrycker inte hat mot Anders Knape.
Jag uttrycker ogillande.
Det är skillnad, tro det eller ej.
Citera
2022-06-03, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Det enda jag vet är att vänstermedia vill flytta fokus från Morgans misstroendeförklaring och att Sverige står i lågor till att smutskasta oppositionen. Det kommer alltid en läglig skandal från SD eller M när det samtidigt är kaos för Sossarna. Man har säkerligen suttit på info kring den här "skandalen" i en månad men väljer att hålla på infon för att kunna släppa det vid rätt tillfälle. Världens äldsta sossetrick.

Ah, det är vänsterns/sossarnas fel. De tvingade in honom till horan med penga-pungen och den andra pungen i högsta hugg. Att de är så jävliga, lite fräckt alltså.
Citera
2022-06-03, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Nämen, kolla bilden från NWT-artikeln från 16 maj
https://www.nwt.se/2022/06/03/misstanken-knape-m-kopte-sex-pa-utpekad-bordell-i-karlstad/
Alltså om det där är Polisens bild från bordellen, så är det ju så sunkigt och ser så äckligt ut, så jag har svårt att inte få kväljningar.
Enl misstankarna är det där som Anders Knape har passat på att förlusta sig.
Undrar vad hans sambo säger denna fredagskväll vid tacomyset..

Det ser som en vanlig ingång till en källare. Ser man någon annan bild om man har tillgång till artikeln bakom betalvägg?
Citera
2022-06-03, 18:32
Medlem
MrBigguss avatar
Tycka utan att veta/vara insatt; FYI det tyder på känslostyrning samt mindre bra kognitiv förmåga.
FYI: Flashback är tack och lov inte ett forum för endast tyckande, utan även för fakta och alternativa teorier. Bla.

Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
FYI: Flashback är en arena för tyckande.

"allt hat" -tror att du läser in lite väl mycket i det jag skrev.
Jag uttrycker inte hat mot Anders Knape.
Jag uttrycker ogillande.
Det är skillnad, tro det eller ej.
Citera
2022-06-03, 18:33
Medlem
Kåt gubbe som inte kan hålla kuken i byxorna. Undrar vad fru och barn tänker. Som politiker är han ju körd nu.

Finns nog många kåta pampar som gjort likadant.
Citera
2022-06-03, 18:34
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Ah, det är vänsterns/sossarnas fel. De tvingade in honom till horan med penga-pungen och den andra pungen i högsta hugg. Att de är så jävliga, lite fräckt alltså.

1/10 svenska män köper eller har köpt sex. Horeri är världens äldsta yrke. Moderatsnubben kan knulla hur mycket han vill och samtidigt göra ett bra politiskt jobb. Hans sexliv berör alltså inte svensken, till skillnad från Morgan "ljugen" Johanssons aktuella villfarelser. Allt fokus borde ligga på honom, för det han sysslar med berör dig och mig.
Citera
2022-06-03, 18:34
Medlem
Vilken klant, men får säkert nya uppdrag snart.
Citera
2022-06-03, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430

Knape är ju inte den ende köpefixaren på dessa nivåer - har han koppling till Ulrika Knape?

Onekligen den viktigaste frågan i tråden. Hon är född Knape men de är födda samma år med några månaders mellanrum så de kan inte vara syskon iaf.
Citera
2022-06-03, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milton.Mills
Får han det Knape(rt) framöver eller får han en fallskärm?

Bra fråga men tror på det sistnämnda.

Frågan är om Knape verkligen har kneppet* ?

*
Citera
2022-06-03, 18:51
Medlem
Majasmokers avatar
Nåja, om hon tog betalt frivilligt så har han bara en moralisk skuld gentemot sin fru. Men jag roas självklart ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in