2022-06-03, 12:48
Medlem
trickydicks avatar
Tror inte på det här, måste vara omöjligt att ge ett nålstick utan att åka dit.

Man vänder ju sig om omedelbart om man tjänar ett nålstick bakifrån.

men, varje gång jag tagit en spruta så har det tagit flera sekunder, först skall nålen in, sedan injektionen tar några sekunder. Helt omöjligt att göra utan att det märks och man kommer att reagera,
Citera
2022-06-03, 13:34
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Citat:
blivit stuckna med någon slags nål medan de rört sig bland många människor på nattklubbar eller konserter.
Citat:
Offren kan visa upp tydliga injektionsmärken

(min fetning)

Men ingen har sett nålen eller vem som håller i nålen? Ingen som fått med det hela på en selfie?

Någon för Europa ny insekt, som kommit med lite varmare vintrar?
Citera
2022-06-03, 14:10
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newfaq
För det är samma skit som ”pålar på badplatser”, ”förgiftat hundkött” och droger i drinkar.

Det tar fart, sen plötsligt är det sanning för att Aftonbladet citerar ett twitterinlägg. Nu kan alla som skrapat sig lite i bardisken och känner sig bakfulla få vara med och leka.
Anledningen till att det uppstår hysteri när det rapporteras om pålar på badplatser och förgiftat hundkött är att det ibland förekommer pålar på badplatser och förgiftat hundkött. Psykiskt sjuka personer har också lagt vassa föremål på lekplatser eller i godis. Det finns sjuka människor som gör sjuka saker.
Citera
2022-06-03, 14:42
Medlem
Ganska uppenbart att de vill hålla oss karantänade igen inom en snar framtid
Citera
2022-06-03, 19:16
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Detta alltså efter att Ryssland verkar försöka stoppa/stänga de 26 amerikanska biovapenlabben i Ukraina. Där sades det finnas pest, hemmoragic feber, ebola osv. Ponera att man försöker få igång en spridning av dylika virus. Fy fan!
Om du menar att detta skulle vara ett organiserat försök till att sprida en mängd läskiga virus och sjukdomar från "den djupa staten" eller något sådant så borde det ju rimligen finnas effektivare och mer subtilare sätt att sprida sjukdomar än att gå runtomkring i utelivet och sticka random människor med spruta? Är dom inte mer avancerade än så?
Citera
2022-06-03, 20:24
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Om du menar att detta skulle vara ett organiserat försök till att sprida en mängd läskiga virus och sjukdomar från "den djupa staten" eller något sådant så borde det ju rimligen finnas effektivare och mer subtilare sätt att sprida sjukdomar än att gå runtomkring i utelivet och sticka random människor med spruta? Är dom inte mer avancerade än så?

Uppriktigt sagt, jag har ingen aning. Det kanske är någon sjunk trend bland de lägst stående varelserna i samhället att spruta in något skit i folk (ej virus) ungefär som trenden att slå inte ont anade människor helt oprovocerat i ansiktet var för några år sedan.
Citera
2022-06-03, 20:26
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Uppriktigt sagt, jag har ingen aning. Det kanske är någon sjunk trend bland de lägst stående varelserna i samhället att spruta in något skit i folk (ej virus) ungefär som trenden att slå inte ont anade människor helt oprovocerat i ansiktet var för några år sedan.
Ja, det låter som ett mer trovärdigt antagande.
Citera
2022-06-03, 21:56
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Ja, det låter som ett mer trovärdigt antagande.

Som sagt, jag vet inte. De lägst stående vill ju se att folk lider och far illa. Det är ju deras kick. Inte bara att de vet att de gjort något ont.
Citera
2022-06-04, 05:24
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Hoppas inte HIV infekterade nålar

Det är extremt svårt att bli smittad av HIV via ett enkelt nålstick.
Citera
2022-06-04, 11:34
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Jag med. Men sen insåg jag att det är konspirationsteoretiskt att tänka så.

Usch och fy för alla konspirationsteoretiker som förpestar FB. Jag står först i ledet att fördöma dessa spridare av desinformation.

Bra gjort av mod att ta bort det ursprungliga inlägget.

Vad yrar du om?
Citera
2022-06-04, 11:49
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newfaq
Hade gissar på det vanliga: Masshysteri.

Det mesta pekar på att detta aldrig har hänt i verkligheten.
Håller med dig tills mer bevis kommer fram.
Citera
2022-06-04, 17:58
Medlem
Någon med spruta i fickan som ville ta droger, lyckades ramla emot folk och stack dom, sen mass-hysteria.

Hur många dricker eller äter tillräckligt när dom är fulla? Därför reaktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in