Citat:
Ljug inte. Du skrev att de aldrig varit samma art, vilket blir lite roligt när man vet att de kan få avkomma och därför är väldigt nära släkt.
Citat:
"Flera steg" som i två. Equus blir hästar och equus ovodovi, som i sin tur blir zebror och åsnor. Så väldigt nära. Bara 4 milj år isär som sagt.
Argumentet att hästar och zebror kommer från samma förfader kan bara hålla om du räknar från flera steg tillbaka i leden.
Citat:
Nej, bara om du utgår ifrån att de inte är nära besläktade, fast de är det.
Det är inte något jag har lagt mitt stöd för och kommer inte, det blir nästan lite löjligt. Det är en väldigt utsvävande argumentation som förskjuter från ämnet då du kan få vilken art som helst att va "närbesläktad".
Citat:
Jag har hela tiden argumenterat för att arter kan vara olika grader av släktskap.
Men de gör fortfarande inte att vissa arter inte kan va mer närbesläktade?
Citat:
Igen, det var du själv som gjorde påståenden så det är i så fall du som borde styrka det. Jag har faktiskt producerat länk till en hel forskningsartikel du kan läsa om detta. Trist att du väljer att vara ignorant istället.
Förresten så stärker det ju mitt argument att människor isåfall är "närbesläktade" med flertalet arter och du har inte påvisat samband mellan zebror och hästar för den delen heller då det omfattar i stort sett alla arter?
Citat:
Det gör du själv. Jag sätter bara namn på det.
Fjortissatanist!? Ett patetiskt försök att förlöjliga mig.
Citat:
Nejdå, jag har diskuterat också, samt demonstrerat och hänvisat.
Och de enda du gör e ju att typ säga att jag är dum och korkad hela tiden. Jag har svarat på dina argument men du verkar bara skriva massa påhopp istället för att diskutera.
Citat:
Hellre det än en tuff satanist.
Tråkigt också att du säkert är en lådvinsatheist som e lika torr som vinet du smuttar på.
Citat:
Skapelseteorin har inga evidens och ligger och har alltid legat i facket "populära sagor" enligt mig. Tillsammans med alla tolkningar av änglar, demoner och djävlar.
Vad tror du själv om skapelseteorin? Ska vi lägga undan svärdet en stund och gå vidare för just nu diskuterar vi bara äpplen och päron.
Citat:
Jag är hyggligt påläst om modern satanism och jag har läst dina kommentarer, därav fjortisdelen. Den är välförtjänt och passande.
Haha, vad kommer detta med fjortissatanist ifrån? Låter lite gulligt faktiskt. Jag e inte från någon speciell skola utan ja har min verklighetsupfattning. Vissa människor e ignoranta mot va du tror på och ja förväntar mig inte mer än så från en atheist;
Citat:
Varför inte "mugglare"?
de e därför man aldrig ska lita på er mundanes.