2022-05-19, 08:50
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Nja, hade sett fram mycket mot detta men första avsnittet imponerar inte. Det är än så länge för segt och spretigt.

Det handlar ju om korruption inom the Gun Trace Task Force men än så länge är det oklart vad som sker och hur det går till. Jag hoppas det nystas upp och görs begripligt i kommande avsnitt.
Är väl ganska uppenbart att de svarta snutarna som satte spårsändare på Jeepen, rånade den kriminella samt inte skrev korrekta rapporter är korrupta, därav att man får se en av dem förhöras av internutredarna.
Citera
2022-05-19, 17:59
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Är väl ganska uppenbart att de svarta snutarna som satte spårsändare på Jeepen, rånade den kriminella samt inte skrev korrekta rapporter är korrupta, därav att man får se en av dem förhöras av internutredarna.
Jo, alla snutarna verkar ju vara korrupta på olika sätt. Frågan är om man lyckas sy ihop det på ett vettigt sätt. Än så länge är jag varken berörd eller imponerad.
Citera
2022-05-19, 18:39
Medlem
XtraXs avatar
Är det bara att knulla vem man vill på strippklubbar i USA?
Citera
2022-05-19, 22:14
Medlem
sassafrass avatar
Jisses vad Jon Bernthal överspelar (igen), det förstör hela serien, som i övrigt är bra.
Citera
2022-05-26, 09:11
Medlem
Biggedys avatar
Nja, jag vete fan.

Helt OK, men när man ser alla gamla skådespelare som ville vara med så hade dom kunnat göra the wire season 6.
Citera
2022-05-26, 12:48
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sassafras
Jisses vad Jon Bernthal överspelar (igen), det förstör hela serien, som i övrigt är bra.
Ja fy, han gör det verkligen inte bra. Måste ändå säga att serien helt klart underhållit mig hittills och håller lite högre nivå än jag vågade hoppas, kommer dock inte se om den, så mycket är säkert.
Citera
2022-05-26, 13:41
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ja fy, han gör det verkligen inte bra. Måste ändå säga att serien helt klart underhållit mig hittills och håller lite högre nivå än jag vågade hoppas, kommer dock inte se om den, så mycket är säkert.

Var avsnitt 6 det sista?
Citera
2022-05-26, 14:13
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Var avsnitt 6 det sista?
Japp, släpps 30/5.
Citera
2022-05-26, 14:15
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Japp, släpps 30/5.

Trodde det senaste var avsnitt 6 . Tänkte vad fasen var det för avslut
Citera
2022-05-26, 14:21
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Trodde det senaste var avsnitt 6 . Tänkte vad fasen var det för avslut
Haha mjo det hade varit snopet!
Citera
2022-05-31, 19:20
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Nja. Bra var den väl men mycket hopp och många historier som var rätt ointressanta. Det med Wayne och Sean var intressant. Hon kvinnan + Ahmed helt ointressant exempelvis. Snurrigt.

Serien är alltså verklighetsbaserad och Wayne Jenkins är en riktig person. Jag gillade hur Bernthal eller vad han heter spelade över, det passade karaktären.

Men den får betyg godkänt och inte mer.
Citera
2022-05-31, 20:32
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Nja. Bra var den väl men mycket hopp och många historier som var rätt ointressanta. Det med Wayne och Sean var intressant. Hon kvinnan + Ahmed helt ointressant exempelvis. Snurrigt.

Serien är alltså verklighetsbaserad och Wayne Jenkins är en riktig person. Jag gillade hur Bernthal eller vad han heter spelade över, det passade karaktären.

Men den får betyg godkänt och inte mer.

25 års fängelse för Jenkins alltså rejäla straff där i Us and A, hade typ blivit 3 år här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in