Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-31, 15:39
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Bra argument du kommer med faktiskt, jag hoppas innerligt i mina förhoppningar och tankar att du har fel.

Fast nu tvivlar jag till och med i denna dekadens i samhället att det kommer bli bättre. Har samhället blivit sjukare eller har dom sjuka blivit bättre på och hittas?

Någonstans får mig tro att ingen vill vill ha ett pedo inpå husknuten och än mindre under hustaket.

https://4w.pub/cis-coined-by-pedosexual-researcher/

Det har alltid varit en del av ideologin
Citera
2022-05-31, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Hahaha fyfan vad dumt. Ja då får han allt skylla sig själv. Annars var det ju ett ganska smart sätt att få tag på skiten, det får man medge. Antar (hoppas) att de flesta som har som jobb att kolla igenom dessa bilder hos polisen inte kopierar över dem för eget bruk men vem fan vet?
Det är nog vanligare än du tror.
Citera
2022-05-31, 15:47
Medlem
Lars-Göran Eriksson är pedofil snuten. Han var hundförare åt hunden Ace, som redan nämnts. Här är bild på svinet:

https://images.aftonbladet-cdn.se/v2/images/5b80f20e-2300-432f-b101-5d4ae80048d9?fit=crop&format=auto&h=844&q=50&w=150 0&9eb733c1

https://static.cdn-expressen.se/images/9a/fe/9afe2049edae49d79fdb57f94d92c673/16x9/314@60.jpg
Citera
2022-05-31, 15:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Strejtvisus
Tycker det är lite flummigt, så detektiverna får själva gå genom alla 70K bilder eftersom det är deras "jobb"? De har även tid att notera detaljer på många bilder?

Rätt uppenbart att de har intresse för vad de ser, likaväl alla andra poliser som sätter fast pedofiler

Hur ska man göra annars menar du? AI är nog inte lika bra som ett tränat öga.

Det handlar ju inte bara om att sätta dit någon. Offren ska om möjligt skyddas och få upprättelse, man vill få stopp på produktionen och hitta spridningsvägarma m.m.
Citera
2022-05-31, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Klänning är väl 75+, knappast nyligen pensionerad.
Dessutom bor han utanför Vimmerby
Citera
2022-05-31, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Snillet bor med en annan polis som också arbetar med hundar i polistjänst. 48 år. Åsa.
Han är nästan 17 år äldre än hon. När började han rida henne? Finns det nån bild på Åsa?
Citera
2022-05-31, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hecules
Yepp stolpskottet tog med sig sin privata USB-minne satte in den i obehörig dator så systemet gjorde dubbelvarning olaga intrång och markera att det va barnporr på stickan också. Så jag gissar på att han skulle hämta hem lite mer material till sin samling.

Så där har vi nog förklaringen var de flesta bilder och videos kommer ifrån han har använt polisens databas till sitt egna nöje men nu tog turen slut när systemet tillslut larmade om obehörigt intrång och aset åkte fast.

Verkligen, hade inte ens tänkt den tanken att förmodligen flertalet poliser använt deras egna databas som grund för att få tag på dessa bilder, riktigt jävla mörkt att tänka på det.

Bra att systemet verkar någorlunda åtminstone och faktiskt larmar!
Hoppas han blir kastrerad.
Citera
2022-05-31, 16:06
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Det är nog vanligare än du tror.
Skulle inte förvåna mig alls faktiskt och som jag skrev innan så är det ju smart och i princip det perfekta jobbet att ha med de preferenserna. Jobbigt att sitta med konstant bånge hela arbetsdan dock men det kan de få ha.
Citera
2022-05-31, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
initialer lge? bara han inte rört hunden också
Lars Göran Eriksson.

Han har minst två privatägda hundar (en hane och en hona). Hans 17 år yngre fru har minst en privatägd hund (en hona).
Citera
2022-05-31, 16:26
Medlem
XaoqcHs avatar
Googlar man på GM:s namn+polis så har flera artiklar om honom - dock i ett annat sammanhang - redan tagits bort.
Citera
2022-05-31, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Han är nästan 17 år äldre än hon. När började han rida henne? Finns det nån bild på Åsa?
Varför vill du ha bild på henne, är hon också dömd eller vill du använda den för att runka? Finns väl ingen anledning att hänga ut henne för att hon har dåligt omdöme
Citera
2022-05-31, 16:28
Medlem
Han kanske skyller på yrkesskada, att han blivit nednött av allt elände han sett genom åren? Till slut så gav han efter, han ville inte men….. Ersättning yrkas? Jävla pulver!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in