Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Nu har de 3 dagarna gått, de 3 veckorna gått och de 3 månaderna gått. Siktar ni på 3 år nu? Det eviga fosterländska kriget istället för den eviga kommunistiska revolutionen? Är det allt ni har kvar som förenar er i er bastardfederation? Hyllandet av kriget mot "nazister" som hotar er stackars "ryska värld"? Från att sprida världsrevolutionen till världens alla proletärer till att vara de stackars offren som alla nazister försöker skada? Kan ni aldrig hitta på någon konstruktiv tanke för att rättfärdiga er förtryckande diktaturs existens? Varför måste det alltid vara en destruktiv ideologi i Moskva-Ryssland?
Därför att Maaasskeee-Ryssland, alltid, har varit mongolhorden 2.0
Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
Jag siktar inte på något annat än fred men om du ska citera mig så kan du väl i alla läsa det jag skrev och citera det och inte en massa annat jävla dravel.
Det rådde ju "fred", enligt din sinnesjuka definition, (Russisan-mir), redan under mongolhorden 1.0, dvs endast för byhålan Maaaaskveee, som lade sig platt för mongolhorden och blev, till sist precis lika grymma som de!
Helt annorlunda var det med
det riktiga "Ryssland", dvs Kyiv-riket. De valde att kämpa till siste man mot inkräktaren, (kanske hade de tagit intryck ifrån vikingarna?) By the way: Den "rysk"-ortodoxa kyrkan grundades av
Kyiv-riket, inte av byhålan Maaaaskveee.
Just dessa kulturella skillnader mellan den ryska cancersvulsten och dagens Kyiv-rike märks än idag, på slagfälten i Ukraina!
Slava Ukraini!