Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Du kan knappt skriva korrekt svenska och jag betvivlar att det är alkohol som är förklaringen. Men jag tycker ditt inlägg är både avslöjande och underhållande. Du har ett stort behov av att framhäva dig själv. Du tror också att du är intelligent och dessutom en finsmakare. En kulturell person.
Jag tror att du är ensam. Ensam och elak. Jag tycker också att det finns något självdestruktivt hos dig. Det känns bra att veta att antisociala element självdör i mörkret. Som ogräs.
Om ditt inlägg var tänkt att få dig att verka intelligent så åstadkom det motsatsen. Använd inte ord du inte förstår och särskriv inte "Dunning-Kruger-effekten" när du ska kalla någon korkad.
Det var tips från coachen. Nästa gång kommer faktura, grabben.
Förstår att pöbeln, likt dig själv, tror det om andra människor. Du projicerar bara, men du är inte intelligent nog att förstå det.
Givet att du aldrig provat att äta en wagyu steak med ett syrah eller shirazvin. Detta är någonting jag hade rekommenderat att du gör när du inte längre går på Soc, och har råd med detta.
Väldigt imponerande att du såg att det var ett "-" när du gick in på wikipedia för att läsa vad det betydde. Då majoriteten av min kommunikation sker på engelska, så föredrar jag den engelska stavningen och kommer fortsätta med den.
Förstår att du tycker det känns väldigt jobbigt när andra människor förstår sig på saker som är såpass långt bortom ditt egna förstående, att du inte ens kan greppa dess innebörd. Men vid denna tidpunkten i ditt liv bör det inte längre komma som en överraskning?
I vilket fall som helst, så sluta vara så avundsjuk. Det är ditt eget fel att du är fattig, ingen annans.