2022-05-29, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Han snackar skit.
Det här är en 12 åring bakom kontot som inte har en aning om vad han pratar om. Så full av skitsnack och påhittade rykten att det är pinsamt, men som sagt. 12åringar. What to do.
Du snackar skit , ni kommer få se. Påhittade rykten hahha om du hade vetat du hade ej formulerat som du gör. Skitsamma , ja har iaf vetat folk nära Einar chatter asså de håller på spricka
Citera
2022-05-29, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Vc barre har ej goat nisse de var bra vänner då Einar o adaam som e barre bästa vän typ vart nära o han senaste låt han säger att han saknar Nisse också ingen från Märsta har goat nisse vad jag fått höra så var det folk från dalen/Skarpnäck som klippte nisse haval börja fira i sin cell när han hörde att Einar blev klippt haval är på god sida med shottaz samma med sickan som är vnt han brukar dela jaffar låtar på insta o så tror ej de har använt sig av dumle
Om de är dalen Skarpnäck så är Alexandra med i hela grejen. Hon festa med dalen grabbar några veckor efter hans som är med andra sidan med scar o dem. Omario o grabbarna. Hon festa även med Skarpnäck grabbar på samma fest.
Citera
2022-05-29, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Om de är dalen Skarpnäck så är Alexandra med i hela grejen. Hon festa med dalen grabbar några veckor efter hans som är med andra sidan med scar o dem. Omario o grabbarna. Hon festa även med Skarpnäck grabbar på samma fest.

Skulle du kunna berätta vilken person det är som har agerat konstigt? Och vilka är Einars krets som håller på att spricka?
Citera
2022-05-29, 02:58
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Du snackar skit , ni kommer få se. Påhittade rykten hahha om du hade vetat du hade ej formulerat som du gör. Skitsamma , ja har iaf vetat folk nära Einar chatter asså de håller på spricka

Men berätta då istället för att sitta & skriva på det här sättet, antingen så vet du ju ingenting och bara snackar skit.

Eller så kan du berätta vad det är du vet, eftersom det är en sån grej!
Ingen mening med att sitta på flashback & skriva kryptiskt.
Citera
2022-05-29, 08:27
Medlem
Citat:
Vc barre har ej goat nisse de var bra vänner då Einar o adaam som e barre bästa vän typ vart nära o han senaste låt han säger att han saknar Nisse också ingen från Märsta har goat nisse vad jag fått höra så var det folk från dalen/Skarpnäck som klippte nisse haval börja fira i sin cell när han hörde att Einar blev klippt haval är på god sida med shottaz samma med sickan som är vnt han brukar dela jaffar låtar på insta o så tror ej de har använt sig av dumle

Det var nog många som ”firade” i sina celler när dom fick höra nyheten. Uppenbart är att Einar hade en del ”fiender”. Med tanke på Dumlees historia känns det för enkelt att det skulle vara han. Jag har skrivit det tidigare men finns mycket ”ledtrådar” i Sickans låtar, även så i hans senaste låt där man skulle kunna gissa på att en del av texten är riktad mot Einars flickvän.

Något som är helt klart är att rapparna i Sverige är uppdelade i två läger när man pushar andra rappare. Det märks tydligt på deras sociala medier.
Citera
2022-05-29, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Det var nog många som ”firade” i sina celler när dom fick höra nyheten. Uppenbart är att Einar hade en del ”fiender”. Med tanke på Dumlees historia känns det för enkelt att det skulle vara han. Jag har skrivit det tidigare men finns mycket ”ledtrådar” i Sickans låtar, även så i hans senaste låt där man skulle kunna gissa på att en del av texten är riktad mot Einars flickvän.

Något som är helt klart är att rapparna i Sverige är uppdelade i två läger när man pushar andra rappare. Det märks tydligt på deras sociala medier.
Exakt de jag menar är vnt är på god sida med shottaz vf skulle de använda sig av dumle samma med Skarpnäck
Citera
2022-05-29, 13:33
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Tror heller inte dumle goade, tror mer på att Einars guzz goat isåfall då hon hänger med Vårby.

Vet inte vad jag ska tro men det var ju en som blev delgiven misstanke för ett tag sedan men utan att gripas. Tycker alla uppgifter i media då pekade mot att det gällde Dumle. Tror ni att det var någon annan som delgavs eller att polisen/åklagaren hade fel?
Citera
2022-05-29, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Vet inte vad jag ska tro men det var ju en som blev delgiven misstanke för ett tag sedan men utan att gripas. Tycker alla uppgifter i media då pekade mot att det gällde Dumle. Tror ni att det var någon annan som delgavs eller att polisen/åklagaren hade fel?
Tror inte det var dumle , när för många säger samma sak brukar det oftast vara tvärtemot.
Citera
2022-05-30, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2

Det gällde Dumle. Det är ställt utom allt tvivel. Sen kan ju för den delen Åklagare/Polis
ha fel i sina misstankar.
Citera
2022-05-30, 13:04
Medlem
att man inte hittar mördaren gör ju bara einar till ännu mer ihågkommen

hittar man mördaren blir det jahopp och så är båda bortglömda
Citera
2022-05-30, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djvlad
att man inte hittar mördaren gör ju bara einar till ännu mer ihågkommen

hittar man mördaren blir det jahopp och så är båda bortglömda

Det är ju bara de som lyssnar/lyssnade på hans musik som kommer att minnas honom.
För den stora massan är han redan bortglömd.
Citera
2022-05-30, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Det är ju bara de som lyssnar/lyssnade på hans musik som kommer att minnas honom.
För den stora massan är han redan bortglömd.
inte mer än andra ex kändisar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in