2022-05-29, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Journal9
Ja, vi er mange som venter og håper på en løsning.
Tror heldigvis at veldig mange har bidratt med opplysninger inn mot etterforskningen. Det er forståelig at de færreste vil stå frem i media, men det er ikke nødvendig, kanskje ikke ønskelig heller.

Helt enig. Media er ingen nødvendighet, i de fleste tilfeller ikke ønskelig. Viktigste er at opplysningene kommer trygt frem til rette instans.
Citera
2022-05-29, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Var innpå bloggen, men gadd ikke å oversette Men så hva det gikk i ja.

Merkelig greie Eneste det ikke er, må være noe villedning fra drapsteamet.. En GM som har gått under radar i 3-4, å veit hvor stort digitalt trykk det er på saken, vil neppe begynne å poste falske spor og villedninger nå i 2022 At dette er laget av en GM som føler varme under føttene har jeg ingen tro på.

Bare å høyreklikke og velg oversett til norsk det
Citera
2022-05-29, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Som kunstner har man lov til å overdrive, uten blir det vanskelig å beskrive virkeligheten. I kunstens verden altså
Er vi i kunstens verden. Når ble drap eller kidnapping med påfølgende drap kunst. Synes du frasene til th passer inn.
Citera
2022-05-29, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
TH alluderte jo til "kunstens verden" da han skulle beskrive den røde stolen med brevet på.
Han har tydeligvis et avslappet og relativt overfladisk forhold til sin kones forsvinning.
Fremstår ikke akkurat overivrig med å få henne tilbake. Han vet garantert alt om hva som er skjedd. Derfor slike distanserende fraser eller bortforklaringer. Prøver å tone ned alvoret. Det var jo bare aeh. Hun er kidnappet, har overvunnet kidnapper og danser ned i solnedgangen.
Citera
2022-05-29, 20:57
Medlem
Citat:
Dette et din personlige mening. Du gir inntrykk av å kjenne til TH. Du skriver at du kjenner til hans innerste følelsesliv.

Du oser bitterhet..., derfor lød mitt svar som det gjorde.

Jeg må forholde meg til opplysningene som er gitt I media. Deriblant advokaten som mente at et vederlag til AEH på 10-25 millioner var realistisk.

Mye kan være strategi. Jeg kan på ingen måte være bombastisk, og har heller ikke det behovet.
Enig med ittno at 10 millioner ville fått tilsynsrådet til å vurdere nødbremsen på denne advokaten. Også 25 mill. Her må helt andre beløp til.
Citera
2022-05-29, 20:58
Medlem
Citat:
Uansett, både TH og AE er / var ca 70 år. Kansje dem begge har 10-15 år igjen av livet..

Dersom TH dør med 2 mrd på konto og AE dør med null,... Eller, TH dør med 1 mrd på konto og AE dør med 1 mrd på konto.. Det spiller vel strengt tatt ikke så stor rolle, for pengene går jo til arvingene uansett.
prøv å fortelle dette til dømmende rett
Citera
2022-05-29, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Jeg tror ikke motivet er penger i utgangspunktet. Motivet er sykelig sjalusi, penger er bare middelet som ble brukt til å straffe offeret.
enig i dette selv om notatet også gir inntrykk av økonomisk motiv.
Citera
2022-05-29, 21:03
Medlem
Citat:
Haha, jo da, jeg har hørt om testamente. Men du har antageligvis ikke hørt om pliktdelsarv. Du kan aldri testamentere bort mere en 1/3 av dine verdier. Resten går til biologiske arvinger.
Minstearv er 15 ganger grunnbeløpet i folketrygden. 15 G rundt er ca 1,5 millioner kroner.
Citera
2022-05-29, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Tarotkortene mine sier noe helt annet. Hun døde mellom 10.35 og 10.45. Vel, det er ikke tarotkortene som sier det egentlig. Men sånn er det.
hvorfor besvarte hun ikke tlf 9.48 og 9.50. sønn og lampemann.
Citera
2022-05-29, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Jeg synes agvvv hadde mange gode innlegg. Hen skrev dette for nesten 3 år siden og forklarer mye mer om sine tanker rundt det. Mine tanker rundt det er at moren i familien er kastet under bussen. Mange slekters ledd kan nyte godt av det. De som lurer på hva agvvv tenkte rundt det, kan finne det lett. Jeg kan ikke snakke for agvvv.
Enig i at agvvv og Minnie hadde gode innlegg. Synd de ble borte fra tråden, men ble vel for mye fjas etterhvert. Lite nytt også.
Citera
2022-05-29, 21:11
Medlem
Citat:
Næmen, så flink du var til å snu spørsmålet!
Det finnes hverken bevis for om hun lever eller er død.

Man antar at hun er død, men ingen vet hvor og når hun evt døde. Det er derfor oppsiktsvekkende at du påstår at du har faktaopplysninger om at AEH døde i S4.
hvor stor sannsynlighet er det for at hun lever.
Citera
2022-05-29, 21:14
Medlem
Citat:
Hvorfor er det unødvendig? Fordi du veit hvilken bil å hvilken dame det var snakk om?? Du sitter ikke med fasiten i denne saken, å alle muligheter er åpne, en så lenge. Mange mener, men ingen veit. Du vil ikke høre om denne bmw, hva med futurum mennene?? Er de også ikke aktuelle, nei vel. Merkelig at disse tre observasjoner ser mystisk ut, å ingen melder seg. Futurum mennene passer vel like dårlig inn i denne hypotesen som Ås bilen. Bilen kan være aktuell, selv om det ikke passer inn i alles tanker.
ingen her er skråsikre på pingvinmannens involvering. Rød bil og voksne damer med oppmerksomhetsbehov er dog iflg tt helt sikkert. Først når bilde av aeh ble offentliggjort hadde damene sett noe. Hva så de egentlig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in