2022-05-29, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
Og skuespillererfaring skryter han også på seg i avisen. Den erfaringen tipper jeg han trenger

Se det! Det skader ikke med gode ferdigheter i litt ulikt.
Senast redigerad av Kokadu 2022-05-29 kl. 18:20. Anledning: Rettet
Citera
2022-05-29, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja du träffar verkligen blink nu

Vi snakker vel en mulig innertier. På tal om skryting. Humrer.
Senast redigerad av Kokadu 2022-05-29 kl. 18:24. Anledning: Tillegg
Citera
2022-05-29, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er jo ganske alvorlige beskyldninger mot OHG som blir lagt ut på nett, det kommer garantert til å bli etterforsket.
Skjønner du ikke at det i begge saker er noen som har utgitt seg for å være OHG ? Ingen har beskyldt OHG for noe, da alle skjønner at det er noen som utgir seg for å være OHG som er innblandet i begge saker.
Citera
2022-05-29, 18:25
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Vi snakker vel en mulig innertier. På tal om skryting. Humrer.

ja där sa du det
Citera
2022-05-29, 18:34
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Skjønner du ikke at det i begge saker er noen som har utgitt seg for å være OHG ? Ingen har beskyldt OHG for noe, da alle skjønner at det er noen som utgir seg for å være OHG som er innblandet i begge saker.

Det stemmer ikke at OHG-id'en har noe med den finske saken å gjøre.
Men det er akkurat det noen prøver å få det til å se ut som.
Citera
2022-05-29, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Hvorfor tror du opplysningen om at en kopi av OHGs pass ble vedlagt mailen fra Oslo til Finland, ikke er sann ?
Citera
2022-05-29, 18:44
Medlem
Citat:

Och vad kan det bero på helt plötsligt? Kan det vara en person i tråden som sitter och tar fram gamla inlägg efter gamla inlägg dag efter dag i ungefär två veckors tid som det har pågått? Man tröttnar bara på att sådant här sker.
Citera
2022-05-29, 18:50
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Och vad kan det bero på helt plötsligt? Kan det vara en person i tråden som sitter och tar fram gamla inlägg efter gamla inlägg dag efter dag i ungefär två veckors tid som det har pågått? Man tröttnar bara på att sådant här sker.

det är menat att alla tröttnar så ingen deltar längre och tråden saboteras...
Citera
2022-05-29, 19:05
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Hvorfor tror du opplysningen om at en kopi av OHGs pass ble vedlagt mailen fra Oslo til Finland, ikke er sann ?

Det er selvsagt opp til deg å tro og mene hva du vil. Jeg har allerede forklart hva jeg mener om det.
Lenkene som ble presentert er falske. Der man tror man skal laste ned en .pdf med en
finsk dom (som til alt overmål er skrevet "judgment" i brukerens innlegg) leder til en
.rar-fil som er passordbeskyttet.

Kontoene er uansett rapportert til Twitter og Instagram. Tenker å ta en prat med OHG også.
Citera
2022-05-29, 19:08
Medlem
Citat:
Det er selvsagt opp til deg å tro og mene hva du vil. Jeg har allerede forklart hva jeg mener om det.
Lenkene som ble presentert er falske. Der man tror man skal laste ned en .pdf med en
finsk dom (som til alt overmål er skrevet "judgment" i brukerens innlegg) leder til en

Kontoene er uansett rapportert til Twitter og Instagram. Tenker å ta en prat med OHG også.

Ja gjør det
Citera
2022-05-29, 19:08
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

Gör det också, han förtjänar att få veta detta från någon som är seriös i sitt uppträdande...
Citera
2022-05-29, 19:17
Medlem
Citat:

Kontoen på instagram er nå slettet, uvisst av hvem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in