2022-05-27, 12:53
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Det är inte så vanligt så jag antar att hon är 3 meter nu

Det är väldigt vanligt. Hon är 155 nu. Du vet inte så mycket du.
Citera
2022-05-27, 21:24
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Det är väldigt vanligt. Hon är 155 nu. Du vet inte så mycket du.

Googla genomsnittlängd per ålder i Sverige/världen så kan du återkomma
Citera
2022-05-27, 22:30
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Googla genomsnittlängd per ålder i Sverige/världen så kan du återkomma
http://icd.internetmedicin.se/fakta/barn

ägd.
Citera
2022-05-27, 23:19
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
http://icd.internetmedicin.se/fakta/barn

ägd.
Snurrig eller? Står ju att 120 cm är genomsnittlängd för sjuåringar. Om din syster var det när hon var fyra och det påpekas som ovanligt så är det ju du som är ute och cyklar om du motsätter dig det.

Grym kille! Kunde gått riktigt illa.
Citera
2022-05-28, 01:00
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Snurrig eller? Står ju att 120 cm är genomsnittlängd för sjuåringar. Om din syster var det när hon var fyra och det påpekas som ovanligt så är det ju du som är ute och cyklar om du motsätter dig det.

Grym kille! Kunde gått riktigt illa.

5 år, 110cm säger sidan. Min syrra var 117-120cm då hon var 4.5 år. Oj så konstigt. Allt behöver inte stämma precis på millimetern. Känner flera med 4-5 åringar som är omkring 110-120cm. Att vara över 120 vid 5 års ålder är också vanligt.

Men för idioter som dig och den andra stollen är det ovanligt att vara 188cm också om medel är 180.

Dessutom den som citerade mig sa att min syrra skulle vara 3 jävla meter bara för att hon är nån cm över medelsnittet. Ja, undrar vem fan som är snurrig?
Citera
2022-05-28, 01:17
Medlem
Socialtjänsten lär ju kopplas in, idag är det stor risk att få Lvu , dom kan skylla på oaktsamhet av föräldrarna så loosar dom ungen.....
Citera
2022-05-28, 01:59
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Min brorsa stal farsans bil när han var 11 så sånt här händer. Men brorsan körde i diket 150 m från parkeringen...

Vad var det för fel på er familj då?
Citera
2022-05-28, 02:00
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboybrunn
Haha, detta hände min kusin när han var typ 11 eller 12 år.
Han kunde köra bil, så hans polare övertygade honom att sno polarens föräldrars BMW.
Dom kom rätt långt, hann förbi järnvägsstationen i vår stad där polisen väntade. Han drog ifrån dom, blev biljakt och snorungen raceade ifrån två st polisbilar.
Givetvis torskade han tillslut, men de fyra poliserna satt och skämdes i rättegången när frågan kom "Hur Kommer det sig att ett barn kör bättre än vuxna män med utbildning att köra polisbil i höga Hastigheter?".
Klassiker!

Detta är ganska vanligt. Jag körde själv mycket bil som 13-åring.

Ljug mer.
Citera
2022-05-28, 10:11
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Vad var det för fel på er familj då?

Du menar eftersom brorsan var så dålig bilförare vid 11 års ålder?
Citera
2022-05-28, 13:43
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Vad heter ungen? Hur ser han/hon ut? Finns det inget klassfoto åtminstone? Eller några foton på barnet på morsans eller farsans Facebook el Insta? Det gör inte så mycket om ni lägger ut fel namn och foton, det här är ju Facebook där det ändå ofta måste läggas in rättelser när fel person har hängts ut.

Hoppas få en någorlunda bra story, helst ungens egen, inom några dagar. Tack på förhand!

Nej det här är absolut inte Facebook, du får prova att logga in igen så får vi se om du känner igen dig?
Citera
2022-05-28, 13:43
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
5 år, 110cm säger sidan. Min syrra var 117-120cm då hon var 4.5 år. Oj så konstigt. Allt behöver inte stämma precis på millimetern. Känner flera med 4-5 åringar som är omkring 110-120cm. Att vara över 120 vid 5 års ålder är också vanligt.

Men för idioter som dig och den andra stollen är det ovanligt att vara 188cm också om medel är 180.

Dessutom den som citerade mig sa att min syrra skulle vara 3 jävla meter bara för att hon är nån cm över medelsnittet. Ja, undrar vem fan som är snurrig?
Du kan ju inte påstå att du äger någon när du presenterar fakta som visar att du har fel. Ja, det är klart att det finns lika många över snittet som under men om en fyraåring är lika lång som en genomsnittlig sjuåring och du anser att det är bevis för att du har rätt så står jag fast vid att du är snurrig. Du ska nog inte ta det så bokstavligt att den andra personen undrade ifall din syster är tre meter idag men med tanke på hur bokstavligt du verkar ta allting så förstår jag att det är svårt för dig att argumentera på internet.
Citera
2022-05-28, 14:11
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Du kan ju inte påstå att du äger någon när du presenterar fakta som visar att du har fel. Ja, det är klart att det finns lika många över snittet som under men om en fyraåring är lika lång som en genomsnittlig sjuåring och du anser att det är bevis för att du har rätt så står jag fast vid att du är snurrig. Du ska nog inte ta det så bokstavligt att den andra personen undrade ifall din syster är tre meter idag men med tanke på hur bokstavligt du verkar ta allting så förstår jag att det är svårt för dig att argumentera på internet. Ja jag är bög.

Faktan visar ju medelsnittet och inte hur ovanligt det är. Det är inte ovanligt för en 5-åring att vara 120cm. Det spelar ingen roll om det diffar +10 eller -10 från medel din åsna. Ta och läs på lite och återkom sedan. Ägde visst dig också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in